تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

  •  در این مطلب به قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل پرداخته شده است. در صورت نیاز به وکیل دیوان عدالت می توانید با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

 

یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری با توجه به دانش و تجربه ای که در رسیدگی به پرونده های مختلف در طول سال ها کسب کرده است می تواند یکی از بهترین مشاوره ها را در اختیار کسانی قرار دهد که قصد اقامه دعاوی خود در دیوان عدالت اداری را دارند.

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیلقاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

شاید به خوبی بدانید که یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری ممکن است در هر یک از شعب این دیوان به صدور حکم با رسیدگی به پرونده های مرتبط با شکایت مردم از نهادهای دولتی و شهرداری ها و حتی دادگا ها و دادسراها پرداخته باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم به دنبال مشورت با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری برای آگاهی بیشتر از روند رسیدگی به پرونده ها در شعب مختلف این دیوان هستند.

در صورتی که شما هم نیازمند مشاوره با فرد با تجربه ای هستید که سابقه طولانی در رسیدگی به اختلافات بین مردم و دولت را داشته است، شاید بهترین گزینه یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری باشد. با این وجود یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نیز می تواند به خوبی قاضی بازنشسته دیوان شما را راهنمایی کند.

موسسه حقوقی تهران وکیل علاوه بر امکان ارائه خدمات وکالت توسط بهترین وکلای دیوان این امکان را دارد تا امکان مشاوره با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری برای کسانی که نیازمند به پیگیری مطالبات خود از این دیوان هستند را فراهم کند.

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیلقاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

خدمات قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری در طول سال هایی که در دیوان عدالت اداری به فعالیت و رسیدگی به پرونده ها مشغول بوده است ممکن است انواع دعاوی و پرونده های مختلف را که هر یک مربوط به یکی از سازمان ها و ارگان های دولتی بوده است مورد بررسی قرار داده باشد و برای همین است که از نظر بسیاری از مردم بهترین فرد متخصص در راهنمایی شهروندان محسوب می شود.

البته وکلای با سابقه نیز تجربه و اشراف کامل برای قوانین حاکم بر نحوه رسیدگی به پرونده ها در دیوان عدالت اداری را دارند و به طور حتم می توانند کمک قابل ملاحظه ای به شما بنمایند.

برای همین اگر شما به دنبال اعتراض به تصمیمات غیر قانونی شهرداری در منطقه محل زندگی خود هستید، یا این که خسارتی از سوی شهرداری یا سایر ارگان ها مانند سازمان آب منطقه ای یا اداره گاز به تاسیسات شما وارد شده است، می توانید در مرحله اول با یک وکیل با سابقه یا قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری مشورت کنید.

البته موضوعات مهم تری هم هستند که مانند اعتراض به مصوبات و آیین نامه های غیر قانونی مراجع دولتی می توانند در دیوان عدالت اداری مطرح شوند. اما به طور حتم این موضوعات بسیار تخصصی تر بوده و نیازمند دادن وکالت به بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می باشند.

اما در هر صورت مشاوره ها و راهنمایی های یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هرگز نمی توان ان را نادیده گرفت. از جمله خدمات و پرونده هایی که ممکن است توسط قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری بررسی شده باشند موارد زیر هستند:

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیلقاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

رسیدگی به دعاوی علیه هیات های تخلف اداری

یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری ممکن است تجربه رسیدگی به پرونده های زیادی در ارتباط با اعتراض به هیات های تخلفات اداری داشته باشد و در این گونه اگر فردی بخواهد از هیات های تخلف اداری شکایت کند، با مشورت با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری از رویه قضایی برای رسیدگی به این پرونده ها اطلاعات بیشتری به دست آورد.

هیات های انضباطی نیروهای مسلح

در مواردی دیده می شود که هیات های انضباطی نیروهای مسلح تصمیماتی می گیرند که مورد اعتراض بوده و باید در دیوان عدالت اداری توسط قاضی مورد بررسی قرار گیرند. اگر چه این موارد کمتر اتفاق می افتند، اما در هر صورت اگر چنین مشکلی برای شما به وجود امده باشد یک راه حل مشورت با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری یا وکیل متخصص در این زمینه می باشد.

4قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

گزینش در ادارات دولتی

عدم رعایت ضوابط و آیین نامه ها در گزینش افراد واجد صلاحیت در ادارات دولتی از جمله مواردی است که می توان در دیوان عدالت اداری پیگیر آن بود و اگر یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری سابقه رسیدگی به این پرونده ها را داشته باشد به خوبی می تواند شما را برای طرح این گونه دعاوی راهنمایی کند. اگر چه رسیدن به نتیجه در این گونه دعاوی بسیار سخت است.

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی یکی دیگر از نهادهای دولتی است که با بسیاری از مردم و شرکت ها یا موسسات تولیدی و مالی سروکار دارد و ممکن است بنا به هر دلیل اختلافی بین مالیات دهندگان و این سازمان به وجود آید که به طور معمول در دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری روزی در شعب خاص دیوان به رسیدگی به این گونه پرونده ها پرداخته است و احکام مختلفی را با توجه به قوانین و آیین نامه های رسیدگی به این گونه اختلافات صادر کرده است.

اگر شما مشکلات مشابهی را با سازمان امور مالیاتی یا هر یک از نهادهای دولتی داشته باشید شاید در صورت دسترسی به یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری بسیار بهتر بتوانید با نحوه طرح دعاوی و پیگیری آن آشنا شوید.

5قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

شکایت از ادارات و ارگان های دولتی

هر یک از ادارات و سازمان های دولتی که در هر یک از نقاط کشور فعالیت دارند، ممکن است که باعث وارد شدن آسیب و ضررهای خواسته یا ناخواسته به هموطنان شوند که در صورت نیاز به پیگیری باید به دیوان عدالت اداری مراجعه شود تا بتوان امیدوار بود که عدالت اداری در جامعه برقرار شود.

در هر یک از این حالات، به طور حتم همان طور که در ادامه خواهیم گفت یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری و یا یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری جزو بهترین گزینه هایی هستند که می توانند شما را در مسیر رسیدگی به پرونده راهنمایی کنند و از بروز مشکلات متعددی مانند اطاله دادرسی و یا رد دعاوی مطروحه پیشگیری نمایند.

به یا داشته باشید که اگر بتوانید به درستی اقدام به مطالبه حقوق با دادن وکالت به وکلای متخصص بنمایید و از مشورت قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری بهره مند شوید، می توانید موفق به اخذ آرای مثبت در موضوعات مختلف شوید.

به این موضوع هم توجه داشته باشید که قلم و بیان درست دادخواست در دیوان بسیار مهم است و هرگز نباید اهمیت آن را دست کم بگیرید.

رسیدگی به اعتراضات احکام قطعی صادر شده در دادگاه

شاید به خوبی بدانید که شکایت به دیوان عدالت اداری و یا تنظیم دادخواست برای طرح دعاوی در این دیوان تنها در ارتباط با نهادهای زیرمجموعه دولت نیست و در صورت داشتن مشکل با نهادهای وابسته به قوه قضاییه نیز می توان در ارتباط با احکام قطعی صادر شده یا موضوعات دیگر به دیوان عدالت اداری رجوع کرد.

برای همین به عنوان مثال در صورتی که پرونده ای در دادسرا و یا دادگاه های عمومی و انقلاب در هر جایی از کشور داشته اید و در ارتباط با نحوه رسیدگی به پرونده و رای قطعی صادر شده اعتراض دارید می توانید از طریق دیوان عدالت اداری پیگیر آن باشید.

در این حالت نیز یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری می تواند مشاوره های خوبی را در اختیار شما قرار دهد. شما هم چنین شما می توانید از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری که در دسترس شما قرار دارد کمک بخواهید تا با قبول وکالت در پرونده شما را در پیگیری پرونده یاری کند.

قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیلقاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری+مشاوره+وکیل

تماس با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری

توصیه ما این است پس از مشاوره در مورد نحوه تنظیم دادخواست و پیگیری دعاوی، برای حل مشکلات خود با هر یک از ارگان ها و موسسات دولتی، تصمیم گیری لازم را برای طرح دعاوی به نحو مطلوب، با استفاده از هر یک از افراد متخصص در نحوه رسیدگی به پرونده ها در دیوان عدالت اداری بگیرید.

به طور حتم یافتن شماره تلفن و یا برقراری تماس با یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری برای دریافت مشاوره برای حل مشکلاتی که دارید کار ساده ای نخواهد بود. زیرا که معمولا قضات دیوان که بازنشسته شده اند به راحتی در دسترس نیستند. با این وجود هنوز هم می توان امیدوار بود که بتوان از مشاوره با قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری در موضوعات حساس بهره مند شد.

لازم است بگوییم شما می توانید در صورت نیاز به پیگیری پرونده های خود در هر یک از موضوعات ذکر شده در بالا با ما در موسسه حقوقی تهران وکیل تماس بگیرید تا با توجه به نوع دعاوی که قصد پیگیری ان ها را دارید راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

مشاوران حقوقی موسسه در صورت نیاز برای مشاوره با یک قاضی بازنشسته دیوان عدالت اداری این امکان را فراهم خواهند نمود تا بتوانید از تجربه و دانش آن ها در رسیدگی به پرونده های مختلف در دیوان عدالت اداری بهره مند شوید. با این وجود یک وکیل دیوان عدالت اداری نیز می تواند کمک بسیار زیادی به شهروندان در پیگیری پرونده های آن ها در هر یک از موضوعات ذکر شده در بالا بنماید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *