تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادخواست مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق | قبل از مواقعه / از طرف زوج «توقیف اموال زن»

مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه
مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم مبنی بر الزام خوانده به رد تعداد … سکه بهار آزادی مقوم بر ۵۱ میلیون | ریال مبلغ ….. ریال مازاد از نصف مهر المسمی به شرح متن با احتساب کلیه خسارات ناشی از دادرسی از باب تسبيب. بدوأ صدور و اجرای فوری قرار تأمین خواسته

 

دلایل و منضمات دادخواست(مدرک)  1- دليل سمت او كالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی یک برگ) ۲- فتوکپی مصدق سند نکاحنامه شماره… ۳ برگ) 3- فتوکپی مصدق دادنامه شماره مورخ… موضوع کلاسه پرونده …… شعبه ………. دادگاه عمومی …….. یک برگ 4 ۔ فتوکپی مصدق طلاق نامه یک برگ) 5-ثانی دادخواست

شرح دادخواست ریاست محترم دادگستری شهرستان ماکو /استان آذربایجان غربی /سلام علیکم احتراما

اینجانب / اینجانبه… وکیل پایه… دادگستری به شماره پروانه… به وکالت از خواهان و با اجازه حاصل از وکالت نامه به استحضار می رساند:

1- به موجب سند نکاحنامه شماره /مورخ، تنظیمی در دفترخانه شماره ….شهرستان …….موکل (خواهان) با خوانده محترمه عقد ازدواج دائم نموده است.

2- مع الوصف: پس از گذشت مدتی و قبل از عروسی قبل از مجامعت)، خوانده سر به ناسازگاری گذاشته و با اقامه دعوی به طرفیت خواهان و به موجب دادنامه شماره /مورخ… موضوع کلاسه پرونده ……شعبه… دادگاه … شهرستان… تمام مهر خود به تعداد… سکه بهار آزادی مبلغ… ریال به نرخ روز / به موجب صورتجلسه مورخ… اجرای احکام مدنی شهرستان… از خواهان دریافت کرده است.

مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه
مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه

٣- خوانده پس از مطالبه و وصول تمام مهر، مجددا به طرفيت موكل (خواهان) اقامه دعوی نموده و نهایتا | و بر اساس دادنامه شماره امورخ… موضوع کلاسه پرونده… شعبه… دادگاه عمومی شهرستان، حکم طلاتی صادر و در دفترخانه طلاق شماره … شهرستان… ثبت گردیده است

4- مستفاد از قانون مدنی: اگر شوهر قبل از نزدیکی زن خود را طلاق دهد زن منحى نصف نهر خواهد بود و اگر شوهر بیش از نصف نهر را قبلا داده باشد حق دارد مازاد از نصف را عینا۔ مثلا قيمة استرداد نماید که در مانحن فيه خوانده زوجه منکوحه غیرمدخوله می باشد.

5-با وصف فوق بدوأ و مستند به مواد ۱۰۸ الی ۱۲۰ قانون آئین دادرسی مدنی صدور و اجرای فوری قرار تأمین خواسته و توقیف اموال بلامعارض خوانده تقاضا می گردد.

بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: و در ماهیت امر استناد به ماده ۱۰۹۲ قانون مدني و ۱۹۸ – قانون آئین دادرسی مدنی رسیدگی و استماع خواسته و سپس صدور حکم به شرح ستون کو محضر دادگاه مورد استدعاست

با تشکر و تجدید احترام محل امضاء – مهر- اثر انگشت

مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه
مطالبه مازاد از نصف مهرالمسمی پس از طلاق قبل از مواقعه

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *