تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدرمواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر چه موادی می باشند

ماده ۳۲ – نظر به ذکر اسامی تعداد ۲۲ قلم مواد صنعتی و شیمیایی، در جداول شماره ۱ و ۲ ماده ۱۲ کنوانسیون ۱۹۸۸، در ماده ۴۰ قانون، اسامی دقیق این مواد به ترتیب عبارتند از:

۱.انیدریداستیک ۲. استون 3. اسیدان ۴. استيل انتراتیلیک ۵. اتیل اتو ۶. هیدروکلریک اسید ۷. ایزو سافرول ۸. اسید لیسرژیک ۹. متیل دی اکی- فنیل – ۳ و ۴ پروپال ۲ ۱۰. متیل اتیل کتون ۱۱. اسید فنیل استیک ۱۲. (۱- فنیل ۲- پروپان) ۱۳. پیپر ونال ۱۴. پرمنگنات پتاسیم ۱۵، سافرول ۱۶. اسید سولفوریک ۱۷. تولوئن ۱۸. افدرین ۱۹ ارگومترین ۲۰. ارگوتامین ۲۱. پیپریدین ۲۲. سوداندرین

تبصره ۲- ذکر داروهای روان گردان در ماده ۴۰ قانون متأثر از عنوان کنوانسیون ۱۹۸۸ بوده و منصرف از قانون مربوط به مواد روان گردان (پسیکوتروپ) مصوب ۱۳۵۴ می باشد که در کنوانسیون ۱۹۷۱ تصویب شده است.

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدرمواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با بهترین وکیل مواد مخدر نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدرمواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر

تبصره ۳- وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مکلف است آیین نامه اجرایی مربوط به مواد روان گردان را حداکثر ظرف مدت دو ماه تهیه و پس از تصویب ستاد به اجرا بگذارد.

ماده ۳۴ _این آیین نامه در ۳۴ ماده و ۲۸ تبصره در تاریخ ۲۲/۱۰/۱۳۷۷ به تصویب ستاد مبارزه با مواد مخدر رسیده و آیین نامه های مغایر با این آیین نامه از درجه اعتبار ساقط است.

همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید

مواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدرمواد صنعتی و شیمیایی نیازمند مجوز برای جرم مواد مخدر

و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *