تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر به چه صورت است

پرسش: اگر شخصی در صورت تکرار نگهداری مواد مخدر با توجه به ماده ۶ قانون مبارزه با مواد مخدر تا یک برابر و نیم ماده ۵ همان قانون به مجازات محکوم شود، نحوه اجرای آن چگونه است؟

نظر اکثریت

چون مجازات تکرار، می باید اشد باشد (منظور از اشد، مجازاتی است که از مجازات قبل بیشتر باشد )و در مرتبه اول هم قاضی می توانست تا حداکثر مجازات ماده از قبل تعیین مجازات کند، لذا منظور از اشد مجازات ابتدایی این است که از سقف حداکثر (ماده ۵ قانون مجازات با مواد مخدر) بیشتر باشد تا یک و نیم برابر مجازات شوبای

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

نظر اقلیت

چون در ماده قانون تصریح شده است که در صورت تکرار تا یک و نیم برابر مجازات شود بار دوم، باید از مجازات قبلی بیشتر باشد و یا یک و نیم برابر ماده قبلی مجازات شود و حتی می تواند پایین تر از سقف مجازات ماده قبلی باشد.

لازم به ذکر است اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل مواد مخدر و بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته و از مشاوره رایگان دادگاه خانواده و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین می توانید با مشاوره حقوقی از طریق واتساپ با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

نظر کمیسیون نشست قضائی (۲) درباره نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

 با توجه به قسمت اخیر ماده ۶ مذکور که می گوید: «.. برابر مجازات جرم جدید محکوم خواهد شد»و مجازات جرم جدید، مثلا نگهداری پنجاه تا پانصد گرم تریاک پنج تا پانزده میلیون ریال جزای نقدی است که به علت تکرار به هفت و نیم الی بیست و دو میلیون و پانصد ریال تشدید شده است و میزان شلاق هم پانزده تا هفتاد و چهار ضربه خواهد بود یعنی حداقل شلاق یک و نیم برابر می شود و حداکثر ممنوع است.

نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر نحوه اجرای ماده ۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر

اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *