تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟ اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

 نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟ نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟

اگر به دنبال شماره تماس بهترینموسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

 نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟ نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟

آیا عمل واحدهای صنفی که برای جلب مشتری با نمایش مانکن اندام زنان، عفت عمومی را جریحه دار می کند، جرم است؟

آیا جرم مشهود است؟ هم چنین حضور جوانان با لباس و ظاهر غیر مرسوم در اماکن عمومی پر رفت و آمد، جرم است؟ آیا جرم مشهود است؟

اتفاق نظر

با توجه به قسمت دوم ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی که بیان داشته است: «و در صورتی که مرتکب عملی شود[ در انظار و اماکن عمومی] که نفس آن عمل دارای کیفری نیست؛ ولی عفت عمومی را جریحه دار کند. فقط به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم خواهد شد.»و رعایت این که در شهر مذهبی کاشان، نمایش مانکن اندام زنان، عرفا عفت عمومی را جریحه دار می کند، موضوع مورد تذکر متدینین شهر است و عملکرد این گونه واحدهای صنفی جرم تلقی می شود.

 نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟ نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟

موسسه حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکیل تهران اماده ارائه مشاوره حقوقي رایگان و تمامی خدمات حقوقی و قضائی و کیفری بوده و شما می توانید با اطمینان پرونده های خود را به انها بسپارید . همچنین توجه داشته باشید شما می توانید از وکیل آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

 نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟ نمایش ماکت اندام زنان برای جلب مشتری جرم است؟

نظر کمیسیون نشست قضائی (۲)

استفاده از مجسمه ها برای عرضه لباس به نحو متعارف (پوشیدگی اندام) با حضور جوانان با لباس غیر مرسوم در معابر در صورتی که از پوشیدگی لازم برخوردار باشند جرم محسوب نمی شود.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *