تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرجوکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

بازخریدی به معنای قطع رابطه استخدامی از سوی کارمند است. اعلام بازخریدی از سوی کارمند ممکن است به دلایلی مانند نارضایتی شغلی، خستگی، مشکلات خانوادگی، جسمی، روحی و… باشد. گرچه در مواردی بازخریدی به دستور اداره مربوطه صورت می‌گیرد و خواست کارمند مدنظر قرار نمی‌گیرد. بازخریدی دارای شرایط متفاوتی نسبت به بازنشستگی است. مطابق ماده 1 قانون استخدام کشوری تمامی وزارت خانه‌ها، شرکت‌ها و ارگان های دولتی، بانک ها، شهرداری‌ها، موسسات و شرکت‌ها و سازمان‌هایی که شمول قانون بر آن‌ها نیازمند ذکر نام است، می‌توانند اشخاصی که بصورت رسمی یا ثابت به استخدام درآمده‌اند( به غیر از اشخاصی که مشمول قانون کار و تامین اجتماعی هستند)، در سمت های غیر تخصصی با توجه به درخواست کتبی آن‌ها و قبول درخواست از سوی بالاترین مقام دستگاه اجرایی، به شرطی که شخص درخواست کننده بیش از بیست سال سابقه فعالیت داشته باشد، با در نظر گرفتن سنوات خدمت بازنشسته می‌شوند، چنانچه سابقه کاری شخص متقاضی کمتر از بیست سال باشد، میتوانند وی را بازخرید نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بازخریدی و امکان اعاده خدمت میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت آنلاین با وکیل متخصص برای اعاده به خدمت مجموعه تهران وکیل برای دریافت مشاوره در ارتباط باشید.

بهترین وکیل ابطال بازخریدیبهترین وکیل ابطال بازخریدی

کارمندان و کارکنانی که مطابق این قانون بازخرید می‌شوند، مبلغی برابر با حقوق 45 روز شخص و مزایای مستمر به ازای هر سال سابقه خدمتی که از سوی ارگان مربوطه قابل قبول واقع شده باشد(چنانچه کسر یک سال بیش از شش ماه باشد، در احتساب مدت برای دریافت مستمری این مدت یک سال حساب می‌شود) و به علاوه کسری های بازنشستگی یا حق بیمه پرداختی سهم کارمند و حقوق و مزایای مرخصی‌های استحقاقی که شخص در دوران کاری از آن استفاده نکرده است، به وی پرداخت می‌شود.

سه حالت برای بازخریدی وجود دارد؛

الف)بازخریدی که به درخواست خود کارمند باشد.

ب)بازخریدی از سوی ارگان مربوطه به دلیل عملکرد ضعیف کارمند

 در مواردی دستگاه مربوطه با در نظر گرفتن امتیازات و عملکرد کلی، کارمند را بازخرید می‌کند.

ت) بازخرید کردن کارمند در نتیجه تخلفات اداری، به عنوان مجازات

یکی از مجازات های کارمندان بازخرید شدن آنان در نتیجه رای کمیسیون رسیدگی به تخلفات اداری است. کارمند میتواند نسبت به رای صادره در کمیسیون تخلفات اداری به دیوان عدالت اداری اعتراض نماید. این اعتراض در دیوان عدالت اداری مورد رسیدگی واقع می‌شود.

 بهترین وکیل برای اعاده به خدمت بهترین وکیل برای اعاده به خدمت

کارمندی که بیشتر از یکسال به حالت آماده به خدمت باشد( آماده به خدمت یعنی کارمند به دلایلی سمت خود را در ارگان مربوطه از دست داده و در حالت آماده باش در انتظار سمت برای فعالیت شغلی است) چنانچه طی این مدت با توجه به معرفی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، در دیگر ارگان های دولتی جذب و مشغول به کار نشوند، مطابق قانون استخدامی کشور بازخرید یا بازنشسته خواهند شد. در این حالت نیز کارمند در وند بازخریدی نقشی ندارد.

کارمندانی که به خواست خود بازخرید شده‌اند، آیا میتوانند با همراهی وکیل ابطال بازخریدی به مقام و پست قبلی خود بازگردند؟

ابطال بازخریدی به چه صورت است

ابطال بازخریدی به معنای بازگشت به کار مستخدمی است که به هر دلیلی رابطه استخدامی خود را قطع نموده و حقوق و مزایای بازخریدی را نیز دریافت کرده است.

قاعدتا بازگشت به کار این افراد موجب ایجاد بی نظمی و بی عدالتی در سیستم اداری کشور خواهد شد. پروسه بازخریدی به درخواست خود شخص آغاز می‌شود(به غیر از مواردی که به دستور اداره یا به عنوان مجازات بازخرید می‌گردد) اشخاص باید پیش از ارائه این نوع درخواست اطلاعات لازم در این باره را از وکیل برای اعاده به خدمت دریافت نمایند ،تا از بروز هرنوع مشکل احتمالی جلوگیری کنند. نظر قانون گذار در ایران مبنی بر ممنوعیت اعاده به خدمت شخص بازخرید شده است. براساس تبصره 4 ماده 74 قانون استخدام کشوری هر نوع اشتغال مجدد افرادی که خدمتشان بازخرید شده یا بازنشسته شده‌اند، در تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی ممنوع است و در صورتی که مشخص شود این افراد به اشتغال یکی از دستگاه‌های دولتی در آمده‌اند، علاوه بر مجازات مقرر قانونی، تمامی وجوهی که به وی پرداخت شده به استثنای حق بیمه یا بازنشستگی پس گرفته خواهد شد و دولت نیز در برابر سوابق خدمت آن‌ها مسئولیتی بر عهده ندارد.

 شماره تلفن بهترین وکیل ابطال بازخریدی در تهران شماره تلفن بهترین وکیل ابطال بازخریدی در تهران

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل تامین اجتماعی وکیل اداره کار و می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره بیمه و اداره کار با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و اداره کار این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

با توجه به این ماده قانونی حتی با همراهی وکیل متخصص ابطال بازخریدی نیز این دسته از افراد نمی‌توانند در دستگاه های دولتی مشغول به کار شوند.

وکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرجوکیل ابطال بازخریدی+ وکیل برای اعاده به خدمت+ متخصص+ بهترین+ تهران+ شماره تلفن+ کرج

قانون ممنوعیت اعاده به خدمت اشخاصی که بازخرید کردن 

در جایی دیگر قانون گذار با تاکید بر ممنوعیت اعاده به خدمت اشخاصی که خدمت خود را بازخرید کرده‌اند، استثنائاتی را نیز در این مورد بیان کرده است. طبق تبصره ب ماده 65 قانون پنجم توسعه هر نوع اعاده به خدمت افرادی که در بازخرید یا بازنشسته شده‌اند یا خواهند شد، به استثئای مقامات، اعضای هیئت علمی، ایثارگران، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر در دستگاه‌های دولتی اجرائی یا دارای ردیف یا دستگاه هایی که به هرنوعی از بودجه کل کشور بهره‌‌مند می‌شوند، مطلقا ممنوع است. در ادامه، این تبصره هر نوع پرداخت از هر محل و به هر عنوانی به این اشخاص از سوی دستگاه های ذکر شده را نیز ممنوع اعلام می‌کند.

ابطال بازخریدی مقامات، اعضای هیئت علمی، ایثارگران، فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد و بالاتر از جمله استثنائات بر ممنوعیت اعاده به خدمت این دسته از افراد است. اشخاص مذکور با دریافت راهنمایی از وکیل متخصص برای اعاده به خدمت میتوانند درخواست خود را به سازمان مربوطه مطرح کنند. چنانچه درخواست آنان رد شود، میتوانند با وکیل متخصص ابطال بازخریدی مطالبات خود را در دیوان عدالت اداری پیگیری نمایند.

 شماره تلفن بهترین وکیل برای اعاده به خدمت در کرج شماره تلفن بهترین وکیل برای اعاده به خدمت در کرج

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، هر نوع درخواست مبنی بر اعاده به خدمت و ابطال بازخریدی از سوی کارمند بازخرید شده حتی با حضور بهترین وکیل ابطال بازخریدی امکان پذیر نیست. مگر اینکه جز استثنائاتی باشید که در تبصره 2 ماده 65 قانون پنجم توسعه به آن اشاره شده است. پیش از تصمیم گیری مبنی بر بازخریدی با بهترین وکیل برای اعاده به خدمت مشورت کنید و جوانب مختلف موضوع را در نظر داشته باشید تا بتوانید از بروز هر نوع پشیمانی جلوگیری نمایید.

وکیل متخصص ابطال بازخریدی در تهران و کرجوکیل متخصص ابطال بازخریدی در تهران و کرج

موسسه تهران وکیل با سابقه طولانی در زمینه بازخریدی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره تلفنی حقوقی با وکیل ابطال بازخریدی میتوانید با شماره تماس هایی که در صفحه مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوره تخصصی حضوری با وکیل ابطال بازخریدی موسسه تهران وکیل صرفا با مراجعه به شعب ما در تهران و و کرج امکان پذیر است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *