تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

در مواقعی که حکم خلع ید و قلع بنا به طرفیت شهرداری و یا سایر سازمانهای دولتی صادر می شود، آيا حکم باید اجرا شود؟

اتفاق نظر

با توجه به اصل صحت احكام محاكم و اینکه در مواردی که حکم خلع ید و قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی و یا غیردولتی صادر می شود، اصل بر این است که دادگاه کلیه تحقیقات لازمه را معمول و در نهایت با احراز بیحقی اداره طرف دعوا مبادرت به اصدار رأی نموده است، لذا اجرای رأی موجه و دارای محمل قانونی میباشد.

بهترین وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی بهترین وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

نظر کمیسیون

نشست قضایی (۵): دایره اجرای احکام دادگاه، مکلف به اجرای حکم است، در نتیجه اتفاق نظر که مفاد آن متضمن این معناست تأیید میشود

۳4- اقامه دعوی واحد توسط مالکین پلاک های فرعی مفروزعلیه شخص غاصب

اگر شخصی چند پلاک فرعی از یک پلاک اصلی را غصب نماید در صورتی که مالکیت هر کدام از پلاکهای فرعی به طور مفروز متعلق به یک نفر باشد، آیا مالکان پلاکهای فرعی می توانند با هم طی یک دادخواست عليه شخص غاصب دعوای خلع ید اقامه نمایند؟

وکیل متخصص اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی وکیل متخصص اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

نظر اکثریت

چون پلاکهای فرعی، مفروز بوده و مالکیت هر پلاک متعلق به شخص معینی می باشد، دعوای صاحبان پلاکها به طرفیت غاصب مبنی بر خلع يد دعاوی متعدد بوده که این دعاوی به جهت مفروز بودن پلاکها از هم و داشتن مالک جداگانه با یکدیگر ارتباط کامل ندارند. لذا با استناد به ماده ۶۵ قانون آیین دادرسی مدنی دادگاههای عمومی و انقلاب، مالک هر پلاک باید به طور جداگانه طی یک دادخواست اقامه دعوا کند.

شماره تلفن وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی شماره تلفن وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

نظر اقلیت

نظر به این که پلاکهای فرعی مورد غصب همگی از یک پلاک اصلی است و توسط شخص واحدی تصرف شده است، اقامه دعوا توسط صاحبان پلاگها، طی یک دادخواست به طرفیت شخص غاصب بلامانع به نظر می رسد

لازم به ذکر است در صورتی که در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران یا کرج هستید و به مشاوره با وکیل ملکی نیاز دارید، می توانید با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی تهران وکیل در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل تهران می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و ملکی این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید.

وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی وکیل اجرای حکم قلع بنا به طرفیت سازمانهای دولتی

نظر کمیسیون

نشست قضایی (۵): از آنجایی که پلاک های فرعی مفروز بوده و در فرض سؤال مالکیت هریک از پلاکهای مفروزی متعلق به اشخاص جداگانه ای است، نظر اقلیت ناصواب است. از طرفی ماده ۶۵ قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب، در امور مدنی که مورد استناد نظر اکثریت واقع شده حاکم بر این قضیه نبوده و بند (۲) ماده ۶۲ قانون مذکور نیز نسبت به فرض سؤال خروج موضوعی دارد. بنابراین مالک هر پلاک باید دادخواست جداگانه ای طرح و اقامه کند و در صورتی که در جریان رسیدگی طرح موضوع و یا مدافعات انجام شده ایجاد ارتباط مؤثری نماید و تسهیل در دادرسی، رسیدگی توام به دعاوی را ایجاب کند با نظر دادگاه به دعاوی مذکور رسیدگی خواهد شد.

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *