تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در آبسرد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

تنها باید در نظر داشته باشیم که قواعد حاکم بر روابط کار در قوانین دیگر و از جمله قواعد مربوط به قراردادها مقدم است. در ادامه مشخصات حمایتی مقررات کار را در بررسی قرار می‌دهیم. بعد از خاصیت امری بودن این مقررات مانند اجرای کیفری بحث می‌کنیم. اجتماعی و اقتصاد پذیری آن حرف می‌زنیم و سرانجام موقعیت حقوق کار را نسبت به سایر رشته‌های حقوق مطالعه می‌کنیم.

جنبه حمایتی حقوق کار نابرابری میان دو طرف رابطه کار در تمام زمینه‌ها کاملا به چشم می‌خورد و می‌توان گفت که این نابرابری در بطن رابطه کار قرار دارد. گونه‌های اجتماعی و اقتصادی که در طی انقلاب صنعتی اتفاق افتاد، اشاره شده سپس باعث شد که با تصویر روان این کار این نابرابری کمتر شود یا تا اندازه‌ای تعطیل شود. اگر نبودی تصاویر میدان کارگر و کارفرما را به عنوان یک اصل بپذیرید و با توجه به واقعیت موجود در جوامع مختلف ادعای خلاف آن مخالف واقعیت است که باید در برابر این اصلی دیگری را بپذیریم و رساله حقوقی کار در تعطیل می‌باشد.

در تنظیم قوانین و مقررات کار نباید در رابطه کارگری کارگر و کارفرما به عنوان دو طرف مساوی در نظر گرفته شود. در یک خط قرار داده شود و کارفرما نیز می‌تواند به مقررات کار استناد کند ولی این مقررات در بیشتر موارد برای حفظ حقوق کارگر وزن شده؛ برای نمونه در بیشتر کشورها مسائل مربوط به اخراج کارگر و استعفای نور از دیدگاه حقوق کار یکسان نیست. با اینکه به هر حال قرارداد کار میان طرفین درست می‌شود؛ همچنین اعتصاب کارگران و تعدیل کارخانه از سوی کارفرما مشمول مقررات واحد نیست. بر همین اساس این توافق در جهت فراهم کردن منافع بیشتر برای کارگر مجاز است. به این ترتیب قراردادی که دارای مزایای بیش از مزایای مندرج در قانون یا پیمان جمعی کار باشد، معتبر و نافذ می‌باشد ولی عکس آن درست نیست.

درباره حقوق کار که همواره در جهت بهبود زندگی کارگر و برقراری قواعد می‌باشد که منابع کارگر را بهتر فراهم کند. این امر به ویژه در کشورهای صنعتی که حقوق کار در آن جا سابقه بیشتری دارد و سازمان‌های کارگری نیز معمولاً قوی هستند، مشاهده می‌شود. برای زمان داران به قانونگذاران دشوار است که امتیازهای به دست آمده را از کارگران سلب کنند و یا در محدود کردن حقوق کارگران اقدام کند. به همین دلیل برخی تحول حقوق کار را تحول یک طرفه نامیده اند که به تدریج با دور شدن از اصول کلی قرارداد از یکی از طرفین که ضعیف‌تر از طرف دیگر است که حمایت می‌کند.

قوانین کار به دلیل ساعت‌های کار کاسته و بر میزان مرخصی‌ها افزوده می‌شود. به همین دلیل حداقل سن شروع به کار افزایش یافته و سال بازنشستگی پایین آمده را با بسته پیشرو توصیف می‌کنند. توصیه، اگر برای تحول کلی این رشته باشد در مجموعه‌ها درست نیست. زیرا جهت کلیه قوانین کار همواره نشان دهنده بهبود وضعیت کارگر برای حمایت بیشتر از آن بوده است. به همین دلیل باید در نظر داشت. اول، در حقوق بسیاری از کشورها مواردی وجود دارد که مقررات جدید نسبت به مقررات پیشین، دست‌کم در پاره‌ای از بخش‌های امتیاز کمتری برای کارگران قراردادی از لحاظ حقوقی هم قانونگذار می‌تواند از حقوق قانون گذاری خود استفاده کند و مقررات پیشین را تغییر دهد. دوم، وضع اقتصادی یک کشور ممکن است سبب شود که امتیازهای کسب شده و به تعبیر مرسوم حقوق مکتسبه محفوظ می‌باید و کاهش پیدا کند.

وکیل اداره کار در آبسرد چه خدماتی انجام می‌دهد؟

یک، اخذ کد کاربری و گذرواژه دو، امور مربوط به بازنشستگی و سختی کار سه، انجام امور مربوط به اجرایی اداره کار و اعمال ماده ۱۴۸ قانون تامین اجتماعی چهار، صورتحساب پنج، جمع آوری سوابق تامین اجتماعی شش، ثبت دادخواست توسط وکیل تخصصی روابط کار و تامین اجتماعی هفت، شرکت و دفاع در جلسات هیات تشخیص و حل اختلاف هشت، ثبت اعتراض و تنظیم لایحه در هیئت تشخیص حل اختلاف نه، مشاوره در مورد امور مربوط به روابط کار و تامین اجتماعی و محاسبه دستمزد با توجه به سابقه کار ده، اضافه کاری و سنوات خدمت در طول انجام کار مانند مرخصی عیدی شب کاری حق شیفت حق ماموریت یازده، انجام امور مربوط به بیمه بیکاری دوازده، تنظیم و تدوین لایحه دیوان عدالت اداری سینزده، اخذ کد کارگاهی چهارده، امور مربوط به تامین اجتماعی پانزده، انجام کلیه امور مربوط به منابع انسانی من‌جمله استخدام جذب نیرو با پرسش‌های استخدامی شانزده، تهیه چارت وظایف و شناسه کار هفده، تنظیم اظهارنامه برای اخذ سفته از کارفرما هجده، در بررسی قرارداد کارگران و پرسنل نوزده، تنظیم انواع قرارداد منجمله قرارداد کار قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد پیمانکاری، فروش نمایندگی، تجاری، دورکاری و غیره.

امور مربوط به تامین اجتماعی شامل یک، اخذ کد کارگاهی دو، شرکت در جلسات هیئت تشخیص تامین اجتماعی سه، ارائه لایحه به تامین اجتماعی چهار، امور مربوط به بازنشستگی و سختی کار طنز انجام امور مربوط به اجرای کار و اعمال مربوط به ماده ۱۴۸ قانون تامین اجتماعی پنج، اخذ صورتحساب شش، انجمن آوری سوابق تامین اجتماعی هفت، ارائه لایحه برای کاهش جریمه تامین اجتماعی.

 

انتظارات از وکیل کار:

اگر پرونده حقوقی به شما داده شود، شما کسی هستید که شکایت می‌کنید یا از طریق مقابل جبران می‌شوید. در مورد یک سری شرایط توافق می‌کنید. کار قانون استخدام را انجام می‌دهد و آنها می‌توانند از کارفرمایان و کارفرما وکالت بگیرند. آن‌ها با مشتریان در صنایعی که اتحادیه‌های کارگاهی دارند؛ مثل آموزش یا اجرای قانون کار این وکلا متخصص قوانین و مقررات صنفی و نحوه اعمال آنها در مورد کارفرمایان و اعضای اتحادیه می‌باشد. وکیل کارگر اغلب پرونده‌های رسیدگی می‌کند که مربوط به ایجاد اتحادیه معامله‎های جمعی مذاکره بین اتحادیه و مدیریت می‌باشد. برای حل و فصل اختلافات این وکلا می‌توانند طرح دعوا کند یا خواستار توافق خارج از دادگاه شود. آن‌ها ممکن است از طرف مقابل در دادگاه شکایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید. هم چنین وکلای اداره کار در آبسرد هم به صورت تخصصی در این گونه موارد حامی و آماده کمک رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *