تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در آریاشهر + شکایت از کارفرما در آریاشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در آریاشهر + شکایت از کارفرما در آریاشهر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در آریاشهر + شکایت از کارفرما در آریاشهر وکیل اداره کار در آریاشهر + شکایت از کارفرما در آریاشهر

شکایت از کارفرما در آریاشهر به چه صورت می باشد؟

در بسیاری از موارد زمانی که اتمام قرارداد یا کاری اتفاق می‌افتد کارفرما به تعهدات خود عمل نکرده و تسویه حساب کارگررا به طور کامل انجام نمی‌دهد. وقتی کارفرما با کارگر قرارداد کتبی ندارد، حقوق کارگر را پرداخت نکرده یا در حالت دیگر، با وجود قرارداد ،کارگر را قبل از موعد اخراج کند که در نهایت باعث شکایت کارگر از کارفرما می‌شود. در این‌جا حضور یک وکیل اداره‌ی کار از جمله وکلای اداره کار مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در آریاشهرکه دارای مهارت و تسلط کافی بر قوانین کار هستند؛ می‌توانند به شما در جهت حل شدن مشکلات تان در زمینه‌ی دعاوی میان کارگر و کارفرما یاری رسانند .

برای شروع مراحل شکایت از کارفرما باید مدارک و اسناد مورد نیاز جهت اثبات رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی را همراه داشته باشید، که این مدارک می‌تواند قرارداد کاری و سوابق بیمه باشند.

 در صورتی که نسخه ای از قرارداد خود دارید، کار شما بسیار راحت است. در غیر این صورت، به شعبه‌ی بیمه گذار رفته و ببینید که بیمه شما در کدام شعبه ثبت می‌شده است. بعد از آن به اداره ‌ی‌کار رفته و از واحد ارجاع در اداره‌ی کار، نامه‌ای برای شعبه‌ی بیمه گذار دریافت کرده و آن را به کارگزاری بیمه تحویل دهید.

 با دادن این نامه تمام سوابق بیمه شما را که مدرکی جهت اثبات رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی است را به شما تحویل می‌دهد.

 بدون داشتن بیمه و قرارداد نیز داشتن استشهادات شاهدان مدرک خوبی برای اثبات رابطه ی کاری می باشد. بعد از تکمیل مدارک به اداره‌ی کار مراجعه کنید و فرم دادخواست را تکمیل کنید. در این مرحله اداره‌ی کار سعی دارد که اختلافات را از طریق صلح و سازش حل کند.

 در حقیقت این مرحله یعنی نامه‌ی سازش، یک مرحله برای جلوگیری از شرایط پرتنش ‌تراست که در این جلسه، مصالحه انجام می‌شود و کارشناسان سعی می‌کنند مشکلات طرفین را حل کنند.  معمولاً جلسات سازش دو هفته بعد از طرح شکایت در اداره‌ی کار برگزار می شود.   نامه‌ی‌سازش را باید به کارفرمای خود دهید و یا از اداره‌ی کار بخواهید تا آن را برای کارفرما مستقیماً ارسال کند.

وکیل اداره کار در آریاشهر وکیل اداره کار در آریاشهر

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

 اگر کارفرما در جلسه غیبت داشت یا با وجود حضور و تشکیل جلسه باز هم اختلافات با صلح و سازش حل نشدند و شکایت وارد مرحله‌ی تشخیص و شکایت از کارفرما تشکیل خواهد شد.

 تادو هفته‌ی بعد جلسه تشخیص تشکیل می‌شود ،که در آن کارشناسان بعد از بررسی دقیق مدارک، رأی را صادر کرده و به طرفین اختلاف ابلاغ خواهند کرد.

در صورت نبود اعتراض پرونده مختومه اعلام می‌شود؛ اما در صورتی که  یک‌طرف اختلاف، اعتراض داشت؛ جلسه‌ی دیگری به نام جلسه‌ی حل اختلاف برگزار می‌شود.

 آخرین راه‌حل در جهت حل مشکل، جلسه حل اختلاف است؛ زیرا در صورت عدم پذیرش یک طرف اختلاف شکایت به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

در این جلسه بار دیگر طرفین اختلاف (کارگروکارفرما) حاضر شده و مدارک و مستندات مورد نیاز را آماده کرده و کارشناسان بعد از بررسی دقیق رأی نهایی را صادر می‌کنند. در صورتی که کارفرما باز هم در حق کارگر اجحاف کند و از پرداخت حقوق کارگر خودداری کند ،در این حالت اداره‌ی کار یک نامه‌ی اجرائی به کارگر می دهد تا کارگر به شعبه‌ی قضایی دادگاه مراجعه کرده و از آن طریق پرونده‌ی خود را پی‌گیری نماید.

 شکایت از کارفرما در آریاشهر شکایت از کارفرما در آریاشهر

 در اینجا مدت 10روز برای کارفرما تعیین شده که در صورت امتناع مجدد دادگاه حقوق کارگر را از اموال و حساب های بانکی کارفرما پرداخت می‌کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *