تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در دروس + شکایت از کارفرما در دروس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در دروس + شکایت از کارفرما در دروس اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در دروس + شکایت از کارفرما در دروس وکیل اداره کار در دروس + شکایت از کارفرما در دروس

بهترین وکیل اداره کار در دروس

زمانی که کارفرما به تعهدات خود عمل نکند ،باعث ایجاد اختلاف میان خود و کارگر می شود،که از اتفاقات شایع  در محیط‌های کاری محسوب می‌شود و در این‌جاست که حضور وکیل اداره کار، از جمله: وکلای مؤسسه‌ حقوقی تهران وکیل در دروس، با توجه به این‌که قانون کار را خوب می‌دانند و از حمایت‌های قانون کاملاً مطلع هستند، می‌توانند موکلان خود را به حق و حقوقات‌شان برسانند.

 برای اقدام به شکایت کارگر از کارفرما ابتدا باید به اثبات رابطه‌ی کارگری و کارفرمایی پرداخت و مدارکی را ارائه داد که این رابطه را احراز کند. این مدارک می‌توانند قرارداد کاری یا سابقه‌ی بیمه‌ی کارگر باشند ،در غیر این صورت کار شما سخت شده و باید ابتدا شعبه بیمه گذار خود را پیدا کنید و بدانید بیمه‌ی شما در کدام شعبه ثبت می شود. بعد برای ادامه‌ی شکایت باید به اداره‌ی کار بروید و از واحد ارجاع در اداره‌ی کار نامه‌ای برای شعبه‌ی بیمه‌ی خود گرفته و آن را به کارگزاری بیمه تحویل دهید. در واقع با تحویل این نامه به کارگزاری بیمه، سوابق بیمه‌ی خود را دریافت می‌کنید که این سوابق مدرکی است جهت اثبات رابطه‌ی کاری میان کارگر و کارفرما.

 بهتر است بدانید در صورتی که سابقه‌ی بیمه نداشتید و قراردادی نبود، استفاده از استشهاد شاهدان نیز یکی دیگر از راه‌های  احرازرابطه‌ی کارگری و کارفرمایی است.

 بعد از جمع‌آوری مدارک مورد نیاز به اداره‌ی کار مراجعه کرده و فرم دادخواست را تهیه و تکمیل نمایید. در اولین مرحله، اداره‌ی کار تلاش می‌نماید تا با صلح و سازش و میانجی‌گری بین طرفین اختلاف را حل نماید.

 بنابراین در این مرحله به شما نامه‌ی سازش می‌دهند، طبق آن باید طرفین در جلسه‌ی مصالحه حضور پیدا کنند جلسه‌ی سازش معمولاً دو هفته بعد از ارائه‌ی شکایت از کارفرما و در محل اداره‌ی کار تشکیل می‌شود

شما این نامه را به کارفرما می دهید یا از اداره‌ی کارمی‌خواهید که نامه را مستقیماً برای کارفرما ارسال کند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در دروس  وکیل اداره کار در دروس

شکایت از کارفرما در دروس به چه صورت است؟

 در صورتی که کارفرما در جلسه حضور نداشته باشد یا در صورت حضور باز هم اختلاف حل نشود؛ شکایت به مرحله بعدی می رود و جلسات تشخیص و شکایت از کارفرما تشکیل می‌شود.(دو هفته بعد از تاریخ جلسه‌ی سازش)

 در این مرحله، کارگر تمامی مدارک و مستندات خود را ارائه داده و کارشناسان با بررسی دقیق اقدام به صدور رأی کرده و به هر دو طرف دعوا یعنی کارگر و کارفرما ابلاغ می‌کنند. در صورتی که طرفین رأی را قبول داشتند،که پرونده‌ی شکایت تمام می شود؛ ولی اگر اعتراض داشتند، جلسه‌ی دیگری به نام جلسه‌ی حل اختلاف تشکیل می‌شود. در آخرین مرحله از مراحل شکایت در صورت عدم پذیرش رأی صادر شده توسط طرفین، شکایت به دادگاه ارجاع داده می‌شود که کارشناسان با بررسی دقیق رأی نهایی راصادر می‌کنند. در صورتی که با انجام تمامی این مراحل کارفرما باز هم به تعهدات خود عمل نکرد، اداره‌ی کار روش‌های دیگری را به کار خواهد گرفت.

 شکایت از کارفرما در دروس شکایت از کارفرما در دروس

اداره ‌ی‌ کار با دادن یک نامه‌ی اجرایی به کارگر، ادامه‌ی شکایت توسط کارگر را ادامه می‌دهد و کارگران به شعبه‌ی قضایی دادگاه رفته و از آن‌جا حقوق خود را پی‌گیری می‌کنند. در این مرحله با تشخیص دادگاه مهلتده روز‌ای برای کارفرما مشخص می‌شود،که اگر مجدداً خودداری کند، دادگاه از حساب بانکی کارفرماویااموال او حق کارگر را پرداخت می‌کند.

جهت حل مشکلات حقوقی خود می‌توانید به مؤسسه‌ی حقوقی تهران وکیل در دروس مراجعه کرده و به راحتی ازتضییع حق خود جلوگیری کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *