تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک استقلال

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک استقلال اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

 وکیل اداره کار در شهرک استقلالوکیل اداره کار در شهرک استقلال

وکیل اداره کار در شهرک استقلال دارای وظایف و مسئولیت های یک وکیل قراردادی شامل تهیه پیش نویس قرارداد، بررسی قرارداد و اطمینان از حفظ حقوق موکل خود است.  وکلای قراردادی در مورد الزامات قرارداد و نحوه اطمینان از اجرای آنها با تجربه هستند.  این نوع قراردادها اغلب باید حاوی عناصر قانونی و زبان خاصی باشند.

  یک وکیل قراردادی به یک شخص تجاری یا شخصی کمک می کند تا شرایط لازم را برای نیازهای تجاری خود و همچنین هر زبان قانونی که شخص ممکن است ضروری بداند برآورده کند.

شکایت از کارفرما در شهرک استقلال

اگر قصد دارید از کارفرمای خود در اداره کار و امور اجتماعی شکایت کنید، آگاهی از قوانین کار به شما کمک می کند تا با آخرین تغییرات قانون کار آشنا شوید.

  اول: شعبه بیمه تامین اجتماعی خود را پیدا کنید (مرکز بیمه تامین اجتماعی شما ارتباط مستقیمی با اداره کار و امور اجتماعی دارد)، سپس اداره کار و امور اجتماعی را پیدا خواهید کرد.

  دوم: به اداره کار مربوطه مراجعه کنید و از واحد ارجاع خود برای شعبه بیمه خود نامه بگیرید (دریافت نامه بسیار مهم است)

  سوم: نامه را بگیرید و به نمایندگی بیمه تامین اجتماعی که بیمه خود را ثبت کرده اید مراجعه کنید و سوابق بیمه خود را مرحله به مرحله جمع آوری کنید (در کل 2-3 ساعت طول می کشد زیرا ممکن است مشتری زیاد باشد)

  چهارم: سوابق را به اداره کار ببرید، به واحد ارجاع بروید، برگه های دادخواست را دریافت کنید. در ادامه مقاله وکیل اداره کار در شهرک استقلال ما را همراهی کنید.

  پنجم: اداره کار بر اساس دادخواست شما به عنوان “سازش نامه” تعهد نامه صادر می کند و از شما می خواهد که در جلسه سازش که معمولاً 2 هفته طول می کشد آن را به کارفرما بدهید تا به آنها رسیدگی شود.  از کار مطلع شد. 

  ششم: جلسه سازش در همان اداره کار تشکیل می شود و طرفین به موجب دادخواست کار دلایل و مدارک خود را بیان می کنند و در صورت نتیجه گیری دامنه شکایت خاتمه می یابد، اما اگر به هر دلیلی مثلاً  کارفرما در جلسه سازش شرکت نمی کند یا سازشی حاصل نشده است که کار به جلسه “تشخیص” می رسد.

  هفتم: جلسه تشخيص معمولاً دو هفته بعد از جلسه سازش برگزار مي شود و تشخيص نامه توسط اداره كار به كارگر و كارفرما ابلاغ مي شود.  در جلسه تشخیص رای صادره از کارشناسان در جلسه سازش به دو طرف ابلاغ می شود.  اگر یکی از دو طرف اعتراض داشته باشد و به توافق نرسند، پرونده به جلسه «حل اختلاف» ارجاع می شود.

وکیل اداره کار در شهرک استقلالوکیل اداره کار در شهرک استقلال

  هشتم: جلسه «حل اختلاف» آخرین جلسه طرح شکایت در اداره کار است که طرفین در رابطه با پرونده حضور و مدارک خود را ارائه می کنند.  سپس رای نهایی صادر می شود.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

  هزینه یک وکیل قراردادی چقدر است؟

وکیل اداره کار در شهرک استقلال نرخ وکالت قراردادی بر اساس تجربه وکیل از حقایق پرونده متفاوت است.  ممکن است هزینه های متفاوتی برای بخش های مختلف فرآیند مانند تهیه پیش نویس، مذاکره و نقض قرارداد وجود داشته باشد.

هزینه نقض قرارداد بسته به عوامل مربوطه متفاوت خواهد بود.  برخی از قراردادها سناریوهای مختلفی را در مورد نحوه پرداخت حق الوکاله توسط طرفین ارائه می دهند.  ادعاهای مطرح شده و پیچیدگی آنها ممکن است یک عامل باشد.

 عوامل دیگری که ممکن است بر حق الزحمه وکیل تأثیر بگذارد عبارتند از: نرخ ساعتی وکیل، خواه توسط وکیل پرداخت شود یا هزینه ثابت تعداد ساعاتی که وکیل صرف کار روی پرونده می کند. مقدار هزینه های متحمل شده توسط دادگاه محلی تعیین شده واینکه آیا پرونده به دادگاه می رود یا خارج از دادگاه حل و فصل می شود.

وکیل اداره کار در شهرک استقلالوکیل اداره کار در شهرک استقلال

برای دفاع در اداره کار از چه چیزی استفاده کنیم؟

  از وکیلی استفاده نمایید که اول علم کاملی از قوانین و مقرررات کار و تامین اجتماعی و تجربه کامل در این حوزه داشته باشد.  باید بدانیم که وکلای دادگستری دانش کاملی از قوانین کار ندارند زیرا دروس تخصصی در این زمینه در رشته حقوق وجود ندارد، یعنی در رشته حقوق کار و تامین اجتماعی تدریس نمی شود مگر اینکه بعداً در رشته حقوق تخصص پیدا کنند. 

این زمینه قوانین کار و تامین اجتماعی به مواردی که مربوط به اجرای قرارداد می باشد و یا موارد مشابه به دلیل عدم اطلاع از حقوق ممکن است دفاع با مشکل مواجه شود بهتر است از وکیلی استفاده شود که ابتدا از قوانین کار آگاهی کامل داشته و دارای تجربه کافی باشد.  و در رشته حقوق تحصیل کرده است و لزوماً نیازی به وکالت ندارد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *