تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن + شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن + شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن + شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن + شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن

ویژگی های یک وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن

در این مقاله که توسط موسسه ی حقوقی تهران وکیل تهیه و تنظیم شده، قصد داریم به شرح ماهیت وکیل اداره ی کار و رسیدگی به پرونده های شکایت از کارفرما که از وظایف او محسوب می شود، بپردازیم. اما سوال اصلی برای خیلی از افراد این است که وکیل اداره ی کار کیست؟

وکیل اداره ی کار فردی ست که در رابطه با قوانینِ اداره ی کار، بیمه و تمامی بخش نامه های مربوط، دانش و اطلاعات کافی را دارد و از تمامی شعبِ اداره کار و قوانین آن ها نیز آگاه می باشد‌.

وظیفه ی وکیل اداره ی کار این است که حق کارفرما از کارگر و یا بالعکس در صورتی که حق با هر کدام از آن ها باشد را بگیرد و به خوبی بتواند اختلافات میان آن ها را حل و فصل نماید.

 اگر شما نیز ساکن شهرکِ راه آهن تهران بوده و در چنین شرایطی قرار گرفته‌ و معتقد هستید که حق و حقوقی ازتان ضایع شده، موسسه ی حقوقی تهران وکیل، بهترین گزینه ی مقابلِ روی شماست.

طبق قانون؛ هر کارفرما نسبت به کارگر خود، وظایفی را دارا می باشد و بایستی طبق تعرفه های مشخص شده در ابتدای کار؛ دستمزد، عیدی، پاداش، مرخصی، حق اولادِ کارگر خود را به موقع پرداخت کند و در صورتی که موارد بیان شده به خوبی رعایت نشود، کارگر بایستی برای گرفتنِ حق و حقوق خود شکایت کند. در چنین موقعیتی، با شخصی به نام وکیل اداره ی کار و شکایت از کارفرما نیز آشناییت پیدا می کند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن  وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن

مراحل شکایت از کارفرما

در واقع، گرفتنِ وکیل اداره ی کار و شکایت از کارفرما مراحلی دارد که بایستی به ترتیب طی بشوند.

در مرحله ی اول، بایستی دادخواست شکایت را تنظیم و ثبت نمایید‌. ( در دادخواست، باید موارد مهمی از جمله: کلیه ی مطالبات کارگر از قبیل سنوات، حق بیمه، اضافه کاری و… ذکر شود. ) البته در این زمینه، بایستی به یک نکته ی مهم توجه داشته باشید: در صورتی که کارگر هستید و به صورت غیرقانونی از کار خود اخراج شده اید، دیگر نمی توانید به صورت همزمان درخواست مطالبه ی حق سنوات و بازگشت به کار را بدهید. )

در واقع، بایستی از طریق وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن، دادخواست خود را پیگیری و بعد از آن، به سراغ موارد دیگر بروید. البته در زمان های قدیم، در صورتی که کارگران از کارفرمای خود شکایت داشتند، باید به صورت حضوری به اداره ی کار مراجعه و درخواست خود را هم ثبت می نمودند. در صورتی که امروزه، شما با ورود و ثبت نام در سامانه ی اداره ی کار، می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

بعد از اسکن و ثبت مدارک مورد نیاز در وب سایت اداره ی کار، زمان رسیدگی به مراجع صالحِ رسیدگی کننده در اداره ی کار، توسط پیامک به فرد اطلاع داده می‌شود.

( پیگیری مراحل این کار، سخت نیست اما شما می توانید با گرفتن وکیل اداره ی کار که به امور شکایت از کارفرما آگاه است، به طور سریع تر روند کار را طی کنید. )

اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که چرا گرفتنِ وکیل اداره ی کار ضروری است؟

 شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن شکایت از کارفرما در شهرک راه آهن

در صورتی که به فکر گرفتن وکیل می باشید، بایستی از حقوق خود آگاه باشید‌. یعنی در ابتدا بتوانید به اثبات رابطه ی کارفرمایی و کارگری، با ارائه ی مدارک مربوطه بپردازید.

خیلی از افراد، از چگونگی گرد آوری مدارک مربوطه آگاهی ندارند، بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ی خود در چنین پرونده هایی، گرفتنِ وکیل را در اولویت قرار بدهید.

در نهایت… در صورتی که به دنبال یک وکیل اداره ی کار در شهرک راه آهن هستید، موسسه ی حقوقی تهران وکیل با دریافت هزینه ای معقول، در این زمینه به شما کمک می‌کند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *