تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری + شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری + شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری + شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقریوکیل اداره کار در شهرک شهید باقری + شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری

ویژگی های یک وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری

برای مقابله با یک مشکل در محل کار راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با یکی از این روش‌ها یا همه آنها برای حل مشکل خود در محل کار تلاش کنید. این که کدام انتخاب برای وضعیت شما بهتر است به مواردی مانند اینکه مشکل به وجود آمده در محل کار چیست، چقدر جدی است، چگونه کارفرمای شما با این مشکلات برخورد می‌کند و یا یک مرحله خاص چقدر موفقیت آمیز است، بستگی دارد. همچنین شما به عنوان یک کارگر یا کارمند شاکی مجبور نیستید که همه این روش‌ها را به ترتیب انجام دهید و می‌توانید از هر یک که فکر می‌کنید زودتر شما را به هدفتان می‌رساند، شروع کنید.

اگر به عنوان یک کارگر تنبیه یا اخراج شده‌اید یا مازاد بر ساعت کاری مجاز کار می‌کنید، حتی اگر مورد تبعیض قرار گرفته‌اید یا دستمزد شما پرداخت نشده است باید اقدامی انجام دهید؛ اما قبل از هر اقدامی لازم است تا با یک مرکز مشاوره حقوقی در این مورد مشورت کنید. به این ترتیب بیشتر با حقوق کارگری خود آشنا می‌شوید و راحت‌تر و سریع‌تر به حق خود می‌رسید.

مرکز مشاوره تهران وکیل با بهره‌مندی از تجارب بیش از ۱۲۰۰ وکیل کاربلد در هر حوزه قانونی همواره در کنار هموطنان عزیز در سراسر کشور است؛ کارگرانی که در قصد شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری را دارند، می‌توانند از طریق مشاوره با مجموعه وکلای خبره تهران وکیل هر چه زودتر برای احقاق حقوق خود اقدام کنند. وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری زیر نظر مجموعه بزرگ تهران وکیل با ارائه مشاوره حقوقی رایگان به کارگران و در صورت لزوم، انجام وکالت قانونی افراد برای حفظ حقوق شهروندی آنها آماده خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته به شهروندان عزیز است.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در شهرک شهید باقریوکیل اداره کار در شهرک شهید باقری

وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری به موکل خود در انتخاب و انجام راه‌های پیش‌رو برای شکایت از کارفرما کمک می‌کند؛ به این ترتیب که قبل از انجام شکایت قانونی با کارفرمای خود صحبت کنید و در مورد آنچه می‌خواهید بگویید فکر کنید و هر چیزی که به شکایت شما مربوط می‌شود را مانند تاریخ و زمان حادثه، هر مکالمه‌ای که از آن زمان در مورد آن داشته‌اید و یا هر سندی که به مشکل شما مربوط می‌شود، جمع‌آوری کنید. اینها می‌تواند به شما کمک کند تا دقیقاً موضوع شکایت خود را روشن کنید و در مواقع لزوم بحث را آسان‌تر کنید. همچنین باید به این فکر کنید که می‌خواهید کارفرمایتان در این مورد چه کاری انجام دهد.

شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری به چه صورت می باشد؟

اگر صحبت کردن مشکل را حل نکرد، می‌توانید یک نامه یا ایمیل غیررسمی به کارفرمای خود یا یک مدیر ارشدتر ارسال کنید و اگر فکر می‌کنید که این کار نیز موثر واقع نمی‌شود، می‌توانید مستقیماً به طرح یک شکایت رسمی اقدام کنید. اگر می‌خواهید مشکل به طور رسمی‌تر بررسی شود، وکیل اداره کار در شهرک شهید باقری به شما در مطرح کردن شکایت علیه کارفرما کمک می‌کند؛

 شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری شکایت از کارفرما در شهرک شهید باقری

از آنجایی که طرح قانونی شکایت هم از نظر استخدام وکیل اداره کار و هم طی کردن روال قانونی در دادگاه هزینه دارد، شما مجبور نیستید شکایتی را مطرح کنید. ولی این نکته را هم در نظر بگیرید در صورتی که با دلایل موجه شکایت کنید و در پرونده دادگاه برنده شوید، مبلغی که متضرر شده‌اید مطمئنا کاهش می‌یابد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *