تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک مخابرات + شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک مخابرات + شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل اداره کار در شهرک مخابرات + شکایت از کارفرما در شهرک مخابراتوکیل اداره کار در شهرک مخابرات + شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات

خصوصیات یک وکیل اداره کار خوب در شهرک مخابرات 

وکیل اداره کار فردی است که به قوانین کار و شرایط آن­ها در زمینه­ های متنوعی چون بیمه، سنوات، دستمزد، قراردادها و… مسلط بوده و برای مداخله در پرونده ­های مربوط به این موضوعات از آمادگی و تجربه­ی کافی برخوردار باشد.

در این صورت کارگران و کارفرمایانی که بنا به دلایل متعدد از جمله موارد ذکر شده با یکدیگر به اختلاف برخورده باشند، می­توانند با رجوع به وکلای اداره کار مشکلات خود را از راه قانونی حل و فصل نمایند.

خدمات وکیل اداره کار میتواند حوزه ­های متنوعی را در بر گیرد. به عنوان مثال هم در مواردی که کارفرما با کارگر دچار مشکل شده باشد و هم در مواقعی که کارگر برای دستیابی به حقوق خود قصد داشته باشد دعوایی طرح نماید، وکلای مجرب اداره کار میتوانند به افراد متقاضی یاری برسانند.

یک وکیل اداره کار متخصص و ماهر باید تا حد ممکن در خصوص دعاوی اینچنینی تجربه اندوخته باشد. در غیر این صورت برسی رای دادگاه در موارد مشابه و استفاده از تجربیات دیگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

همچنین این وکلا باید در خصوص اصول و مراحل طرح شکایت در هر مورد از دانش و اطلاعات کافی برخوردار باشند. قدرت بیان بالا و آشنایی با شرایط کلی مشاغل گوناگون نیز از دیگر ویژگی­هایی هستند که در موفقیت یک وکیل اداره کار نقش مهمی ایفا می­کنند.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در شهرک مخابرات وکیل اداره کار در شهرک مخابرات

شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات به چه صورت می باشد؟

یکی از دلایلی که بسیاری از کارگران را از پیگیری حقوق قانونیشان منصرف می­کند، عدم آشنایی آن­ها با مراحل طرح شکایت و پیگیری آن می­باشد. بدیهی است که بسیاری از افراد از تخصص و دانش کافی در این زمینه برخوردار نمی­باشند.

در چنین شرایطی می­توان از وکلای اداره کار کمک گرفت. وکیل اداره کار به نمایندگی از موکل خود تمامی مراحل مورد نیاز را بر اساس اصول وخطی مشی تعیین­شده طی می­نماید.

نخستین مرحله در فرایند شکایت از کارفرما نوشتن یک دادخواست مناسب و مرتبط با موضوع شکایت است. در این مرحله وکیل با برخورداری از مهارت و اطلاعات کافی در این زمینه، دادخواست مورد نظر را به شکلی صحیح و اصولی تنظیم کرده و به شعب مربوطه ارائه می­کند.

پس از تسلیم دادخواست و تعیین وقت برای برسی شکایت، کارگر و کارفرما در زمان مشخص شده به شعبه مورد نظر مراجعه کرده و شعبه تشخیص در خصوص موضوع مورد اختلاف میان آن دو رایی را صادر می­نماید.

سپس کارفرما به مدت دو هفته برای اعتراض به این تصمیم فرصت خواهد داشت و در صورت عدم تغییر رای نهایی، کارفرما باید تصمیم شعبه تشخیص را پذیرفته و بر اساس آن عمل نماید.

 شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات شکایت از کارفرما در شهرک مخابرات

تجربه نشان می­دهد که در اکثر دعاوی اینچنینی کارگران محق بوده و کارفرمایان در دیدگاه قانون متخلف شناخته می­شوند، اما موفقیت در این دعاوی نیازمند برخورداری از تخصص و تجربه بالایی است و به همین علت است که تمامی افراد باید برای دستیابی به حقوق خود از همکاری وکلای اداره کار استفاده نمایند.

بنابراین برای مراجعه به وکیل اداره کار در شهرک مخابرات، دفتر حقوقی تهران وکیل در خدمت شماست! همچنین برای آشنایی بیشتر با مراحل کار و خدمات تهران وکیل می­توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *