تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمنوکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن

وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن چه وظایفی دارد؟

نحوه بازبینی و تشکیل جلسات پس ‌از اینکه هیئت حل اختلاف شکایتی را تنظیم کرد، زمانی را برای بازبینی مشخص می‌کند و از طرفین درخواست می‌کند که در جلسه بازبینی حضور داشته باشند. عدم حضور هر یک از طرفین یا نماینده او مانع تشکیل جلسه نمی‌شود. هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف بعد از دریافت پرونده به مدت ۱ ماه آن را بررسی می‌کنند و در نهایت رأی خود را اعلام می‌کنند. جلسات هیئت حل اختلاف در محل اداره کار و رفاه اجتماعی به ریاست مدیر کل کار و رفاه اجتماعی یا نماینده او، در صورت امکان خارج از زمان اداری تشکیل خواهد شد.

هیئت حل اختلاف در صورت لزوم می‌تواند، متخصصان را دعوت کند و از نظرات و اطلاعات آن‌ها در زمینه به‌ خصوصی مطلع شود. جلسات هیئت حل اختلاف با حضور ۷ نفر از اعضا تشکیل می‌شود و با رأی ۵ نفر حاضر در جلسه رأی نهایی را صادر می‌کند. رأی نهائی هیئت حل اختلاف باید به انجام برسد و فقط دیوان عدالت اداری مرجع صالح برای اعتراض نیست و به رأی نهایی هیأت حل اختلاف است.

دیوان عدالت اداری، بر اساس بند 2 ماده ۱۰ قانون تشکیلات و آیین‌نامه محکمه دیوان عدالت اداری مصوبه سال ۱۳۹۳ تنها مرجع صالح، برای رسیدگی به شکایات آرای هیئت حل اختلاف بین کارگر و کارفرما، دیوان عدالت اداری است. نکته مهم در این زمینه این است که دیوان عدالت اداری می‌تواند بر اساس بند 2 ماده مذکور و به نقص مقررات مذکور، اعتراض به آرای هیئت تشکیل و حل اختلاف رأی صادره را بررسی و بازبینی کند. همه کارگران و کارمندان کارگاه‌ها و شرکت‌های خاص و دولتی، مشمول قانون کار می‌شوند و در حتی برخی موارد خاص سهام‌داران و سرمایه‌گذاران را هم شامل می شود .

اگر سهام‌داران و سرمایه‌گذاران دچار اختلاف شده‌اند، باید برای رفع اختلاف به دیوان عدالت اداری رجوع کنند. تمامی این امور، توسط وکیل اداره کار در شهرک ۲۲ بهمن بررسی می‌شود.

وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمنوکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وظایف و اختیارات هیئت حل اختلاف

1-بررسی و بازبینی خطب آرای هیئت‌های تشخیص.

2- بررسی و بازبینی اختلافات بین کارگر و کارفرمایی که به دلیل طرح طبقه‌بندی مشاغل ایجاد می‌شود. 3- بررسی و بازبینی تقاضای کتبی بیمه‌شده بیکار، مبنی ‌بر عذر موجه بر اعلام بیکاری، به اداره کار و رفاه اجتماعی ظرف مدت مشخص.

 اعضای هیأت تشخیص

 نماینده وزارت کار و رفاه اجتماعی، براساس پیشنهاد مدیرکل کار و رفاه اجتماعی و تأیید وزارت کار. 2- نماینده کارگران براساس گزینش کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار. 3- نماینده رؤسای صنایع بر اساس گزینش کانون انجمن‌ها و صاحب‌کاران استان.

شرایط عضویت نمایندگان، کارگران و مدیران در هیئت تشخیص: تابعیت جمهوری اسلامی، آشنایی با مقررات تأمین اجتماعی حداقل به مدت ۵ سال، داشتن حداقل گواهی‌نامه دوره ابتدایی، حداقل سن ۲۵ سال، ((نمایندگان می‌توانند از تاریخ صدور به مدت ۲ سال عضو هیئت تشخیص باشد.))

وکیل اداره کار در شهرک 22 بهمنوکیل اداره کار در شهرک 22 بهمن

برای مشاوره بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای اداره کار متخصص، در شهرک 22 بهمن کمک بگیرید. وکلای مجموعه شهرک 22 بهمن، با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن و صاحب تجربه در دعاوی اداره کار، شما را راهنمایی می‌کنند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *