تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در قصر فیروزه + شکایت از کارفرما در قصر فیروزه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در قصر فیروزه + شکایت از کارفرما در قصر فیروزه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در قصر فیروزه + شکایت از کارفرما در قصر فیروزه وکیل اداره کار در قصر فیروزه + شکایت از کارفرما در قصر فیروزه

توضیحاتی درباره وکیل اداره کار در قصر فیروزه

وکالت در لغت به معنای اعتماد و امانت دادن است.  وکالت یکی از مشاغل آزاد است اما یک تفاوت مهم با سایر مشاغل آزاد دارد و آن شأن و جایگاه این شغل است و این سمت به دلیل مسئولیت بالایی است که وکیل اداره کار در قصر فیروزه در حرفه وکالت دارد. یک وکیل خوب در صورتی می توان گفت که کار خود را به خوبی انجام داده است که موضوع موکل را از آن خود بداند و در حدی که دغدغه کار موکل را داشته باشد نگران کار موکل باشد.

اما وکیل تعهدی است به این معنی که وکیل اداره کار مکلف است کلیه تلاش خود را جهت دفاع درست از موکل به کار گیرد و قانوناً مسئولیت وقوع نتیجه را ندارد و در حقیقت حصول نهایی را تضمین نمی کند.

 اما مشکل اینجاست که باید در قبال موکل پاسخگو باشد و این ملاک سنجش اعتبار یک وکیل در جامعه است و اینجاست که وکالت از سایر مشاغل آزاد جدا می شود و احساس مسئولیت با دقت بالا  مهمترین اصل وکالت  کافی است یک وکیل اداره کار در قصر فیروزه کوچکترین اشتباهی مرتکب شود تا همه به او بدهکار باشند.

 اعتبار یک وکیل تلاشی است که او برای تکمیل هر یک از پرونده های موکلان خود انجام می دهد.  گاهی با طبابت با پزشک مقایسه می شود، اما اگر بیمار با تجویز پزشک بهبود نیابد، با دید معتبری با پزشک برخورد نمی کند و یا تأثیری در حقوق پزشک ندارد و بیمار در نهایت پزشک خود را تغییر می دهد.

 اما در مورد وکیل نیمی از حق الوکاله بستگی به نتیجه پرونده دارد و موکل از موضع طلبکار با وکیل برخورد می کند و به راحتی بدون اعتراض به سراغ وکیل دیگری نمی رود.

شکایت از کارفرما در قصر فیروزه

طبق قانون، طبق قانون کار، کارگر حقوقی دارد.  این حقوق سالانه در اسفند ماه هر سال توسط هیئت دولت تعیین می شود. نامه هیأت وزیران با توافق کارگر و کارفرما امکان پذیر است و اگر در مورد حداقل دستمزد بین کارگر و کارفرما اختلاف شود و کارگر نتواند بالاتر از آن را ثابت کند اشکالی ندارد.

 دستمزد از قانون طبق قانون کار، کارگر کسی است که برای حق کار اعم از سهم مزد یا هر عنوان دیگر به درخواست کارفرما مبارزه می کند و به درخواست او کار می کند. کارگر ممکن است تمام وقت یا پاره وقت باشد.  به کارگری که 44 ساعت کار در هفته دارد و کارگر پاره وقت به هر کارگری که کمتر از میزان تعیین شده یعنی 44 ساعت در هفته کار کند گفته می شود. 

خدمت، حداقل دستمزد کارگران، حق مسکن، حق ولاد و بیمه طبق قانون، کارفرما موظف است کارگر را تحت هر شرایطی بیمه کند، حتی اگر بگوید بیمه نمی‌خواهم یا بگوید به من بیمه بدهید. پول به جای بیمه  اگر کارگر بخواهد شکایت کند باید شکایت کند. به اداره کار که اداره کار محل کار است تسلیم شود و شکایت خود را مطرح و منتظر موعد مقرر رسیدگی شود. 

وکیل اداره کار در قصر فیروزه  وکیل اداره کار در قصر فیروزه

هر مدرکی که بتواند رابطه کارگر و کارفرما را ثابت کند، کارگر حق دریافت حداقل قانونی را دارد.  این مدارک شامل دفترچه بیمه بانکی یا لیست بیمه مرخصی و کارت ماموریت یا هر چیز دیگری که اثبات کننده موضوع باشد در موارد خاص به تشخیص مقام ذیصلاح به منظور احراز حضور  یک کارگر در محل کار می باشد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

برای دفاع  وکیل اداره کار در قصر فیروزه از چه چیزی استفاده کنیم؟

  بهتر است وکیلی را بکار بگیرید. که ابتدا دانش آن کامل از قوانین اداره کار و تامین اجتماعی و تجربه کامل و دقیق در این زمینه داشته باشد. باید بدانیم که وکلای دادگستری دانش کاملی از قوانین کار ندارند زیرا دروس تخصصی در این زمینه در رشته حقوق وجود ندارد، یعنی در رشته حقوق کار و تامین اجتماعی تدریس نمی شود مگر اینکه بعداً در رشته حقوق تخصص پیدا کنند.

  این حوزه قوانین اداره کار و تامین اجتماعی به عواملی که مربوط به انجام قرارداد می باشد و یا عوامل مشابه به سبب عدم اطلاع از حقوق امکان دارد دفاع با مشکل مواجه شود بهتر است از وکیلی استفاده شود که ابتدا از قوانین کار آگاهی کامل داشته و دارای تجربه کافی باشد.

  آماده ارائه خدمات به شرح زیر است:

  دریافت کد کاربری و رمز عبور

  تقدیم دادخواست توسط وکیل کار و تامین اجتماعی

  شرکت در جلسات هیئت دفاع و حل اختلاف

  اضافه کاری سنوات خدمت، زمان باقیمانده، مرخصی عیدی و پاداش شب کار، حق نوبت، حق ماموریت و غیره.

  انجام امور مربوط به بیمه بیکاری

  تهیه و تنظیم لایحه دیوان عدالت اداری

  تنظیم انواع قراردادها از جمله: پیمانکاری، قرارداد بازاریابی، سرایداری، قرارداد فروش، نمایندگی، تجاری، دورکاری و برون سپاری و ….

 شکایت از کارفرما در قصر فیروزه شکایت از کارفرما در قصر فیروزه

  بررسی قراردادهای کار کارگران و پرسنل

  تهیه اظهارنامه جهت اخذ سفته از کارفرما

  تهیه و تدوین این کارنامه انضباطی

  نمودار کار و شناسه کار را تهیه کنید

  انجام کلیه امور مربوط به نیروی انسانی اعم از استخدام و جذب با پرسشنامه استخدامی

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *