تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اعتراض به رای شهرداری

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

شهرداری ، نهادی است که عهده دار اختیارات و وظایف بسیاری به جهت برقراری نظم ، سالم سازی شهر ، و همچنین ایجاد محیطی مناسب به منظور برخورداری شهروندان می باشد . و به همین سبب است که قانونگذار ، برای این نهاد عمومی اختیارات و وظایف قانونی را قرار داده است . شهرداری ، با وجود کثرت اختیارات و وظایف قانونی که دارد ، باید ارائه دهنده خدمات شهری ( به شهروندان ) باشد ، و با هر گونه ناهماهنگی و تخلف در نظم شهر نیز ، به طور قانونی برخورد نماید .

در واقع می توان این طور گفت که : با توجه به کثرت و همچنین گستردگی بیش از حد وظایف شهرداری ، به منظور تسریع و سهولت در انجام آن ها ، این وظایف بین کمیسیون های شهرداری ، تقسیم شده اند . که با این اقدام ، هر یک از کمیسیون ها دارای وظایف خاصی می باشند که رعایت قوانین و مقررات مصوب و همچنین مربوط به شهرداری ، برای این کمیسیون ها لازم الاجرا است ، و هر اقدامی بر خلاف قوانین و مقررات مذکور ، باعث بی اثر شدن مصوبات کمیسیون ها می شود .

وکیل شهرداری

وکیل متخصص شهرداری

وکیل اعتراض به رای شهرداری ، در خصوص کمیسیون های شهرداری باید ذکر کند که : همان طور که در فوق ذکر شد ، شهرداری دارای کمیسیون هایی است که ، از جمله این کمیسیون ها ، به این شرح است :

۱ / کمیسیون ماده ۱۰۰ : که این کمیسیون بر اساس قانون ، با هر گونه تخلف ساختمانی برخورد خواهد کرد . به این صورت که مراتب تخلف از سوی شهرداری به این کمیسیون گزارش می شود ، و سپس کمیسیون ماده ۱۰۰ با رسیدگی و بررسی لازم ، در این خصوص اقدام به صدور رای  و تصمیم گیری می نماید .

۲ / کمیسیون ماده ۷۷ : این کمیسیون به امورات مربوط به عوارض شهرداری ، می پردازد . به این صورت که ، هر گونه مشکل در خصوص پرداخت عوارض ، زمان و میزان پرداخت عوارض شهرداری ، در کمیسیون مذکور مطرح می شود . و کمیسیون ماده ۷۷ با رسیدگی و بررسی قانونی ، در این خصوص اقدام به صدور رای و اتخاذ تصمیم می نماید .

آرائی که از کمیسیون های شهرداری ، به عنایت بر عملکرد و شرح وظایف آن ها ، صادر می شود ، متفاوت می باشد . با این وجود ، چنانچه هر یک از کمیسیون ها اقدام به رسیدگی در خصوص موضوعی مرتبط با وظایف قانونی خود نماید ، می تواند در آن خصوص رای نیز صادر کند . چه بسا که امکان دارد ، تصمیم گیری و صدور رای از جانب کمیسیون ها ، مورد اعتراض و یا شکایت نیز ( از جانب ذی نفع یا ذی نفعان ) ، قرار گیرد . مشورت با وکیل اعتراض به رای شهرداری ، این امکان را برای اشخاص فراهم می کند ، تا مسائل خود را با وکیلی متخصص که سال ها در این زمینه فعالیت کرده ، و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخودار است ، مطرح نمایند و با دیدی وسیع تر ، با مشکل مواجه شده برخورد کنند .

وکیل تضمینی امور شهرداری

هر زمان که ذی نفع در خصوص ، رای صادر شده توسط هر یک از کمیسیون ها اعتراض و یا شکایتی داشته باشد ، باید مرجع صالح به منظور طرح شکایت را ، بشناسد تا با طرح شکایت در این مرجع ( که به طور عمده دیوان عدالت اداری می باشد ) ، حق و حقوق قانونی خود را نیز ، به دست آورد .

وکیل اعتراض به رای شهرداری ، در ادامه به این نکته نیز اشاره می کند که : دیوان عدالت اداری ، با بررسی و رسیدگی لازم ، رای صادر شده از کمیسیون را تایید ، و یا باطل می کند . وکلای متخصص و مجرب تهران وکیل ، با سال ها فعالیت در این زمینه ، و کسب صد ها پرونده موفق ، آماده ارائه تضمینی ترین و بهترین خدمات حقوقی به عموم مراجعه کنندگان خود ، می باشند ‌. هموطنان می توانند طی کردن کلیه مراحل پرونده شان را ، به وکلای زبده و با تجربه تهران وکیل بسپارند ، تا در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن ، روند پرونده آن ها طی شود .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *