تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین+ متخصص

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  وکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصص اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان با بهترین وکیل دعاوی ملکی از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصصوکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصص

قراردادهای خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول، معمولاً از طریق قردادهای عادی مانند قولنامه و بی‌نام برقرار می‌شود. در این قرارداد‌ها طرفین و مشخصات آن موضوع مورد معامله است. ثمن معامله تعهدات طرفین، تاریخ انجام تعهدات، به صورت سریع مشخص می‌شود.

پس از تنظیم نامه موظف هستند، در تاریخ مشخص، در دفترخانه حاضر شوند و با رعایت تشریفات مورد نیاز اسلام انتقال مالکیت یا تنظیم سند رسمی مالکیت به نام خریدار انجام دهند. با این که فروشنده از حضور در دفترخانه و تنظیم سند رسمی انتقال به نام خریدار خودداری کنند. این تعهد فروشنده در صورتی است که درصد بالایی از ثمن معامله را دریافت کرده و ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال بالا رفتن ارزش ملی یا عدم پرداخت بدهی بانکی یا عدم اخذ پایان کار ساختمان دفتر حقوقی تهران وکیل واقعی متخصص در ولوله ملی و تمرکز در پرونده‌های ملی دارد.

از جمله مزایای دفتر حقوقی وکلای تهران وکیل در دعوای سند رسمی ارائه مشاوره و قبول وکالت در انواع دعاوی ثبتی از جمله دعوای ضرورت به تنظیم سند رسمی، کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده تنظیم سند رسمی و کسب نتیجه با حضور وکلایی متخصص و کاربلد؛ انجام مراحل فک رهن ملک در صورتی که در رهن باشد، مطالبه انواع خسارت استهزاء و یا با پرداخت یک از طرفی که قرارداد عمل نکرده باشد. معمولا گالت در تنظیم سند رسمی املاکی که در نو می باشد و املاک مشاعی بررسی شرایط اخذ پایان نگار و صورت مجلس تفکیکی برای املاکی که فاقد آن می‌باشد و جلای متخصص الزام به تنظیم سند رسمی مؤسسه حقوقی وکلای تهران وکیل برای یافتن بهترین روش طرح دعوا جهت اخذ بهترین نتیجه مشورت وکلای موسسه حقوقی تهران وکیل با وجود قضات بازنشسته ملی جهت راهنمایی در دعوای حقوقی، رسیدگی دقیق، اطلاع رسانی مناسب به موکلین جهت در جریان بودن مراحل رسیدگی، ادب نیاز به حضور موکل در دادگاه است.

دلیل نیاز به وکیل متخصص ملکی

وکیل متخصص ملکی بر تمام قوانین ملکی آگاهی دارد و تمام پیچیدگی و ظرافت تبصره را می‌داند. در سریع ترین زمان به نتیجه می‌رسد و هزینه کاهش پیدا می‌کند و وقت و انرژی را در دادگاه تلف نمی‌دهید و وکیل ریسک شکست را بسیار پایین می آورد.

هزینه وکیل ملکی برای مشاوره‌های ملی: اولین کار برای طرح دادخواست و شکایت ملی دریافت مشاور از بسیاری از افراد جامعه از ساده‌ترین قوانین آشنا نبوده و از قوانین جدید و رویه دادگاه اطلاعی ندارند. برای هرگونه اقدام قانونی در خصوص پرونده نیازمند مراجعه به یک وکیل ملی با تجربه و کاربرد دارد تا قوی باشید. تا آنها را در مورد مشکلات پیش آمده راهنمایی کند و مشاوره‌های لازم ارائه کند اما مشورت کردن با یک وکیل ملکی با تجربه بدون عیب نیست.

اگر موکلین بخواهد در زمینه ملکی با آنها مشورت کنند باید از هزینه وکیل را جهت مشاوره ای که انجام داده پرداخت کنند. هزینه وکیل ملی برای مشاوره مبلغ مشخصی ندارد و مقدار آن بستگی به زمان صرف شده توسط وکیلی برای مشاوره پیچیدگی مسائل دارد. البته مشهور بودن وکیل تجربه و تخصص و رابطه آن در پیگیری مسائل و همچنین درصد موفقیت در پرونده ملی در تعیین هزینه آن موثر خواهد بود.

اگر افراد در خصوص املاک دچار مشکل شوند، برای دفاع از حقوق ملی خود در برابر دیگران به مراجع قضایی باید مراجعه کنند و از آنها درخواست کنند تا مشکل آنها را حل و فصل کند و نیازمند طرح دادخواست آشنایی با قوانین فصل می‌باشد. اما ممکن است به دلیل ناآگاهی از توان این ملی و رویه دادگاه می توانند، درخواست خود را به صورت قانونی تنظیم کنند و یا نتواند مدارک لازم جهت ارائه به دادگاه برای اثبات ادعای خود فراهم کند و به همین دلیل ممکن است رأی دادگاه حاصل شود و سبب ضایع شدن عقیده می شود و با توجه به این مراحل بهترین راهکار برای تنظیم دادخواست موکلین با پرداخت هزینه وکیل ملکی دانش و مهارت برای دریافت مشاوره و یا پیگیری روند پرونده استفاده کند می‌تواند از تنظیم دادخواست صحیح برای موکل برای جمع‌آوری اسناد و مدارک لازم جهت ارائه به دادگاه به موکل کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با وکلای مجموعه تهران وکیل در ارتباط باشید.

امروزه برای اثبات مالکیت به سند رسمی نیاز است، در مورد تمام اموال غیر منقول و برخی از اموال منقول داشتن سند ضروری است.

حال اگر در شرایطی فروشنده به هر دلیلی برای تنظیم سند اقدام نکند، خریدار باید الزام او تنظیم سند را از مراجع صالح بخواهد. به این خواسته الزام به تنظیم سند می گویند.

مراحل الزام به تنظیم سند

در ابتدا فرد باید اظهار نامه ای مبنی بر این که طرف مقابل در چه تاریخی در دفتر خانه حاضر شود، تنظیم کند. در صورتی که فروشنده همچنان در دفتر خانه حاضر نشود خریدار می تواند از دفتر خانه گواهی عدم حضور دریافت کند.

خریدار با تحویل گواهی به دادگاه محل ملک الزام به تنظیم سند را از فروشنده درخواست می کند. در صورتی که حکم در دادگاه قطعی شد و فروشنده همچنان برای تنظیم سند حضور پیدا نکند، خریدار درخواست صدور اجرائیه می دهد.

در این صورت نماینده اجرای حکم همراه با خریدار به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده و سند رسمی به نام خریدار صادر خواهد شد.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما علاوه بر درخواست الزام به تنظیم سند می توانید درخواست صدور دستور موقت برای جلوگیری از فروش مال به شخص ثالث را، از دادگاه بخواهید.

 

4وکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصص

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

دعوای الزام به تنظیم سند یکی از دعاوی مهم در زمینه املاک است. تمامی دعاوی به دو دسته ی حقوقی و کیفری تقسیم می شوند. که دعوای الزام به تنظیم سند یک دعوای حقوقی است.

همان طور که گفتیم دعوای الزام به تنظیم سند معمولا زمانی رخ می دهد که فروشنده از ثبت کردن ملک به نام خریدار خودداری می کند. حضور وکیل الزام به تنظیم سند دراینجا معنا پیدا می کند.

 وکیل الزام به تنظیم سند با ارائه مشاوره و قبول وکالت به شما کمک می کند تا پرونده را به صورت قانونی پیش ببرید و نهایتا ملک خریداری شده را به نام خود ثبت کنید.

یک وکیل الزام به تنظیم سند باید به تمامی قوانین مسلط بوده و دارای فن بیان قوی باشد تا بتواند در دعاوی حقوقی از موکل خود دفاع کند.

دعاوی ملکی معمولا به دلیل این که دارای ارزش اقتصادی زیادی هستند برای طرفین معامله دارای اهمیت زیادی هستند. به همین دلیل با داشتن یک وکیل الزام به تنظیم سند می‌توانید به صورت قانونی پرونده را پیش برده و موفق شوید.

وکیل الزام به تنظیم سند باید با تجربه بوده و در کار خود دقت کافی را داشته باشد. بنابراین او باید در تنظیم دادخواست وسواس زیادی خرج دهد. به عنوان مثال اگر موردی را اشتباه کند یا به جای پلاک ثبتی پلاک دیگری را ثبت کند ان دعوا رد خواهد شد.

در این صورت حق موکل او تضییع شده و وی باید مجددا طرح دعوا نماید. و موکل او نیز زمان و هزینه ی زیادی را از دست داده است.

در هر دعوای مربوط به تنظیم سند طرفین معامله یعنی خریدار و فروشنده مطابق قوانین دارای تکالیف و وظایفی هستند که در صورت بروز اختلاف بین آن ها یک وکیل الزام به تنظیم سند می تواند وکالت آن ها را قبول کرده و از حقوقشان دفاع کند.

حق الوکاله وکیل الزام به تنظیم سند

حق الوکاله وکیل الزام به تنظیم سند معمولا به این صورت است که پنج تا هفت درصد از ارزش ملک به عنوان حق الوکاله در نظر گرفته می شود. و معمولا این پنج درصد بیشتر از 20 میلیون نخواهد بود.

البته این نکته قابل ذکر است که در صورتی که حکم دادگاه به نفع شما باشد خوانده دعوا یا همان فروشنده موظف است بخشی از آن را پرداخت کند.

 هزینه دادخواست الزام به تنظیم سند

دادخواست الزام به تنظیم سند به دلیل این که این دادخواست مالی بوده معادل 5/3 درصد ارزش ملک است. بنابراین برای محاسبه آن ابتدا باید ارزش ملک را با توجه به تمام ویژگی های آن محاسبه کنید.

زمان صدور الزام به تنظیم سند چقدر است؟

زمان صدور الزام به تنظیم سند به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل نحوه کار و تعداد پرونده های شعبه دادگاهی است که پرونده در آن پیگیری می شود.

علاوه بر این عوامل عوامل دیگری بر زمان رسیدگی به پرونده تاثیر دارد که عبارت است از پیچیدگی موضوع پرونده به عنوان مثال پرونده ای با موضوع زمینی چند هزار متری بسیار پیچیده تر از پرونده یک ملک کوچک است.

احراز هویت دادگاه برای این که مشخص شود مالک صاحب اصلی ملک است یا خیر. بنابراین در دادگاه ابتدا باید مشخص شود که که فرد مورد نظر مالک اصلی مال است و حق فروش آن را دارد.

پس اگر برای دادگاه مالکیت شخص مشخص نشود پرونده پیچیده تر خواهد شد و زمان رسیدگی به آن طولانی تر است.

یکی از مهم ترین عواملی که بر طولانی شدن پرونده الزام به تنظیم سند تاثیر دارد. استعلاماتی است که دادگاه از اداره ثبت و دیگر مراجع مربوطه انجام می دهد.

این استعلامات به این دلیل است که برای دادگاه مشخص شود سند مربوطه جعلی نیست و یا در توقیف و رهن نباشد. و همچنین سند آن در طرح دولتی و شهرداری ها نباشد.

هر کدام از این استعلامات به تنهایی و اثبات آن برای دادگاه  منجر به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده می شود.

به طور کلی نمی توان زمان مشخصی را برای صدور الزام به تنظیم سند در نظر گرفت.

وکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصصوکیل الزام به تنظیم سند + حق الوکاله + زمان + دادخواست + بهترین + متخصص

بهترین وکیل متخصص در تهران وکیل

برای طرح چنین دعواهایی بهتر است از یک وکیل خوب و متخصص و با تجربه در زمینه الزام به سند کمک بگیرید. ما به شما توصیه می کنیم برای داشتن یک وکیل حرفه ای به گروه تهران وکیل مراجعه کنید.

این گروه مجموعه ای از باتجربه ترین وکلا را جمع کرده و که با هزینه های مناسب امور حقوقی و سوالات حقوقی شما را حل و فصل خواهند کرد.

برای دریافت مشاوره حقوقی ملکی توسط وکیل ملکی به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *