تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل ثبت علامت تجاری + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

علامت تجاری یک مالکیت معنوی است که از یک علامت، طرح یا عبارت قابل تشخیص تشکیل شده که محصولات یا خدمات را از یک منبع خاص شناسایی و از سایرین متمایز می‌کند.

شما می‌توانید علامت تجاری خود را برای محافظت از برند، محصول یا خدمات خود ثبت کنید و هنگامی که آن را ثبت کردید، می‌توانید علیه افرادی که از علامت تجاری شما بدون اجازه استفاده می‌کنند، از جمله جعل کنندگان قانونی اقدام کنید. شما قادر خواهید بود با ثبت علامت تجاری خاص خود، حقوق انحصاری آن، شعارها و آرم‌های اختصاصی را در اختیار داشته باشید؛ به شرطی که مراحل ثبت آن را کاملا صحیح و قانونی انجام داده باشید و این در حالیست که مشاوره با یک وکیل ثبت علامت تجاری این روند را تسهیل می‌کند.

وکیل ثبت علامت تجاری شخصی است که واجد شرایط عمل در امور مربوط به قانون و رویه علامت تجاری و ارائه مشاوره حقوقی در مورد موضوعات مربوط به علائم تجاری و طراحی آن است. مسئولیت های یک وکیل ثبت علامت تجاری شامل مشاوره در مورد پذیرش و انتخاب علائم تجاری یا لوگو جدید، تشکیل پرونده و پیگیری آن برای ثبت علائم تجاری، مشاوره در مورد استفاده و ثبت لوگو، رسیدگی به مخالفت‌ها، ابطال‌ها، جستجو و مشاوره در مورد نقض علامت تجاری و واگذاری آن است.

در بسیاری از کشورها، وکلای علامت تجاری یک حرفه قانونی شناخته شده کاملا جداگانه هستند و طبق قانون خدمات حقوقی به عنوان وکیل شناخته می‌شوند. اما در برخی دیگر از کشورها، این حرفه با وضوح کمتری تعریف شده و وکلای علامت تجاری بخشی از حرفه حقوقی عمومی هستند. به عبارت دیگر آنها وکلای حقوقی هستند که در امور مربوط به علائم تجاری تخصص دارند. بدون اغراق یکی از قسمت‌های حرفه‌ای و موفق در موسسه حقوقی تهران وکیل، بخش دعاوی مربوط به علامت تجاری است که یک وکیل ثبت علامت تجاری تضمینی و متخصص در امور مربوط به آن فعالیت می‌کند.

اگر قصد دارید علامت تجاری خود را ثبت کنید و از روال کار یا مراحل قانونی آن اطلاع کاملی ندارید یا به دنبال یک ثبت لوگوی قانونی و بدون مشکل هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت تهران وکیل یا تماس از طریق شماره‌های 09100911179 و 09100911179، از بهترین وکیل ثبت علامت تجاری موسسه به صورت تلفنی و کاملاً رایگان مشاوره دریافت کنید و در صورت لزوم، با مراجعه حضوری و استخدام وکیل مربوطه روال قانونی ثبت علامت تجاری را هر چه سریعتر و راحتتر طی کنید

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *