تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل جبران خسارت قراردادی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

هنگامی که با نقض احتمالی قرارداد مواجه می‌شوید، یکی از موضوعات اصلی این است که چه راه‌حل‌هایی برای جبران خسارت در دسترس است؛ بدیهی است قبل از اینکه شرایطی بوجود بیاید که نیاز به جبران خسارت برای نقض قرارداد باشد، باید قراردادی وجود داشته باشد و این موضوع بر این اساس است که قبلاً یک توافق‌نامه الزا‌م‌آور بین طرفین منعقد شده و سپس نقض شده باشد یا اینکه اختلافی در رابطه با عملکرد ایجاد شده است.

بطورکلی دعاوی قراردادی مجموعه‌ای از اختلافات را در بر می‌گیرد که اساساً دارای یک رابطه قراردادی بین طرفین است، خواه این رابطه ناشی از یک توافق‌نامه کتبی باشد یا توافقی شفاهی یا رفتاری منعقد شده باشد.

در بطن چنین اختلافاتی معمولاً این سؤال کلیدی است که تعهدات طرفین تحت این قرارداد چه بوده و آیا اقدامات آنها با این تعهدات مطابقت دارد یا خیر؟ بنابراین مستلزم در نظر گرفتن این است که شرایط صریح توافق چیست، چگونه باید تفسیر شوند و در صورت وجود، چه شرایط دیگری را می‌توان در قرارداد تلقی کرد؟

زمانی که قراردادی توسط دو یا چند طرف منعقد شده باشد، ممکن است حاوی تعهدی باشد که توسط دو یا چند نفر از آن طرفین انجام شده و متداول است که طرفین به دنبال حذف یا به نوعی محدود کردن دامنه مسئولیت بالقوه خود تحت قرارداد باشند. بنابراین درج جزئیات کامل یک همکاری در قرارداد به نفع طرفین است.

خسارت غیرمستقیم و متعاقب در یک قرارداد شامل از دست دادن سود یا درآمد، از بین رفتن پس‌انداز و انواع مشابه زیان مالی است و اصول کلی جبران خسارت قراردادی عبارت است از اعطای پولی که برای جبران خسارت مدعی که در نتیجه اشتباهی که متهم مسئول آن است، متحمل ضرر یا خسارت شده است.

هدف پرداخت خسارات ناشی از نقض قرارداد، همان جبران خسارت است و تا جایی که ممکن است این کار فقط با استفاده از پول انجام می‌شود، گویی که قرارداد انجام شده است. با این حال، شرایط استثنایی وجود دارد که دادگاه ممکن است از این سیاست کلی خارج شود و مبلغ بیشتری را صادر کند، مانند مواردی که در مورد غرامت ناشی از سود پیش‌بینی شده کار تعیین شده است.

برخلاف بسیاری از جرایم، نقض قرارداد فی نفسه قابل تعقیب است؛ بنابراین برای مدعی که نقض را ثابت می‌کند، حتی اگر هیچ ضرر قابل جبرانی نداشته باشد، حداقل خسارت مالی تعیین می‌کنند و تنها در یک صورت خسارت قابل جبران نیست؛ طرف مدعی باید بررسی کند که آیا خسارت متحمل شده منتسب به نقض مورد نظر است یا خیر. خسارتی که کاملاً مرتبط نباشد، جبران شدنی نیست، حتی اگر بین نقض قرارداد و ضرر رابطه علت و معلولی وجود داشته باشد.

برای راهنمایی در مورد اصول کلی بازپرداخت خسارت ناشی از نقض قرارداد، مشورت با یک وکیل جبران خسارت قراردادی می‌تواند بسیار موثر واقع شود؛ موسسه حقوقی تهران وکیل با سابقه درخشان در زمینه ارائه مشاوره در همه زمینه‌های حقوقی، در این مورد نیز خوش درخشیده است.

افرادی که در هر قرارداد اعم از مالی، تجاری، خرید و فروش یا هر نوع معامله دیگر دچار خسارات مالی و حتی غیر مادی مانند اتلاف زمان شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت تهران وکیل و مشورت با یک وکیل جبران خسارت قراردادی تضمینی شانس موفقیت خود را در حل روال قانونی شکایت افزایش دهند.

برای اینکه مدعی بتواند خسارت ناشی از نقض قرارداد را جبران کند، باید بتواند نقض و ضرر متحمل شده را ثابت کند که ممکن است پروسه طولانی و پیچیده‌ای داشته باشد؛ بنابراین بهتر است با دریافت مشاوره از بهترین وکیل جبران خسارت قراردادی مجموعه تهران وکیل از راه‌های ارتباطی وب سایت موسسه یا شماره تماس09100911179 و 09100911179، مسئولیت انجام آن را با خیالی آسوده بر عهده وکیل مجرب قرار دهد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *