تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه ۳۷

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادسرای ناحیه شماره ۳۷ که در تهران فعالیت می‌کند، موضوع کار و فعالیت آن انفال و شهرداری می­باشد و تشکیل این دادسرا ویژه شهرداری در تهران می­باشد که گذشته بر این در دادسرای ناحیه شماره 37 تهران مستقر بود بعد از آنکه دادسرای ناحیه شماره ۳۷ در تهران ساخته شود در منطقه و ناحیه شماره 37 تهران این دادسرا وجود داشت اما با جمع آوری دادسرا و به ویژه زمین خواری و تبدیل کردن دادسرای واحد به عنوان دادسرای حفظ انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری با تقسیم‌بندی دادسراهای تهران به عنوان دادسرای شماره ۳۷ یکی از معاونت‌های دادسرای عمومی و انقلاب تهران شروع به فعالیت کرد.

شورای حفظ حقوق بیت المال که در اجرای فرمان رهبری جمهوری اسلامی جهت حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شده است. اول با راه اندازی دادسرا مخصوص مبارزه با زمین خواری در دادسرای ناحیه شماره 37 تهران به عنوان کلیه پرونده­های تجاوز و تصرف و اراضی دولت فروش اموال و املاک دولت و به اصطلاح که مشهور می­باشد و زمین خواری در قالب مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیدگی می­کند.

از جمله دعاوی ملکی و کیفری که علیه اموال و ثروت‌های عمومی صورت می­گیرد و شامل موارد زیر می­باشد. جنگل­ها و مراتع ملی امروز به دلیل گسترش تکنولوژی و ساخت و سازهای بی­رویه مهندسین ساختمان اغلب جنگل­ها و مراتع را از بین می‌برند و به جای آن­ها ساختمان­های آسمان خراش می­سازد و تغییر کاربری اراضی زراعی یکی دیگر از فعالیت­هایی که انسان­ها امروزه انجام می‌دهند. زمین­های کشاورزی را جهت ساخت و ساز استفاده می­کنند و این امر باعث ضرر زدن به محیط زیست و آیندگان می­شود.

در آینده به دلیل نبودن زمین­های کشاورزی جهت کاشت، داشت و برداشت با مشکل مواجه می‌شود. ساخت ویلا در اراضی ملی انسان­های امروزه از حریم دریا جهت ساخت و سازهای غیر قانونی استفاده می­کند و آن­ها میزانی به عنوان جریمه خود را از فعالیتی که به صورت غیرقانونی انجام داده‌اند، ساقط می‌کند. این ویلاها بیشتر در زمین­های شمال و در کنار دریا و یا در شهرهایی مثل دماوند رودهن پردیس و لواسان ساخته می­شود.

جرایم گفته شده مامورین شهرداری و تجاوز کردن به اراضی دولت و املاک دولتی در محدوده شهرها نیز اتفاق می‌افتد که در چنین سهره­های نیازمند به دادسرای تخصصی شهرداری می­باشد و با جمع شدن دو دادسرا مخصوص شهرداری و دادسرا که ویژه زمین‌خواران و اراضی دولتی می­باشد، تشکیل دادسرای ناحیه ۳۷ تهران می­باشد که این دادسرا محدوده فعالیت ۸ دادسرای ویژه حفظ اموال و اموال عمومی و شهرداری می­باشد که رسیدگی تخصصی در دادسرا انجام می­شود.

برای پیگیری جرایمی که مربوط به انفال و اموال عمومی و شهرداری می­باشد، نیازمند به وکیلی می‌باشید که در این روند آشنایی کامل داشته باشد و روند پیگیری پرونده را به بهترین شکل و تضمینی­ترین حالت پیگیری کند. شما می­توانید جهت اطلاعات بیشتر با شماره­های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید یا جهت آنکه با بهترین وکلای ما ارتباط داشته باشید به آدرسی که در سایت نوشته شده مراجعه فرمایید.

از جمله دادسرا­های تخصصی جرایم مربوط به حفظ اموال و حقوق عمومی و شهرداری را رسیدگی می­کند، دادسرای ناحیه شماره ۳۷ تهران می­باشد که جرایمی از جمله اموال و املاک عمومی اراضی مالکیت­های دولت را رسیدگی می‌کند. املاک دولتی شامل خیابان، جنگل، مراتب، پارک و فضای سبز و غیره می­باشد.

جرایمی از جمله مثل تصرف عدوانی املاک دولت و تخریب و از بین بردن به جنگل‌ها و مراتع طبیعی پارک­ها و قطع درختان، فروش املاک دولتی، تغییر و کاربری اراضی زراعی، کلاهبرداری از اموال دولتی، ساخت و ساز ساختمان­ها در محدوده دریا بدون گرفتن مجوز، ساختن بنا بدون مجوز در حومه شهر­ها در صلاحیت دادسرای ویژه انفال و ثروت‌های عمومی و شهرداری که دادسرای شماره ۳۷ می­باشد، است.

رسیدگی به رانت­های کلان در زمینه واگذاری املاک دولتی در قالب طرح‌های عمرانی و صنعتی و اقتصادی و رسیدگی به جرایم مامورین و سد معبر شهرداری این ماموریت ممکن است در فرآیند سد معبر از مردم باج گیری کنند که رسیدگی به جرایم آن­ها نیز در حوزه وظایف دادسرای شماره ۳۷ می­باشد.

رسیدگی به جرایم کارکنان و ماموران شهرداری مقام­های ضابط خاص دادگستری رسیدگی به تمامی جرایم شهردار که می‌تواند به صورت کم کاری شهردار است و به طور کلی تمامی جرایمی که در محدوده و حوزه کار شهرداری و ناکارآمدی­هایی که شهردار در شهر انجام می­دهد یا جرایمی که در حوزه اموال عمومی انجام داده می­شود و در حوزه وظایف دادسرای ویژه شهرداری می­باشد، دادسرای شماره ۳۷ در میدان منیریه تهران واقع شده و در شهرستان­ها دادسرای ویژه شهرداری و زمین‌خواری موجود نمی­باشد اما دادسرای ویژه شهرداری و زمین خواری بر حسب دوری و نزدیکی و امکان رسیدگی به پرونده به تهران ارجاع داده می­شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *