تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه 16 + بعثت + ترمینال جنوب + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در هر شهرستان، دادسرایی جهت رسیدگی به تمامی جرایم که در حوزه قضایی شهرستان روی می دهد، تشکیل شده است .

هنگامی که جرم روی می دهد، رسیدگی به جرم بر عهده دادسرای حوزه محل وقوع جرم می باشد. قانون حضور وکیل در فرآیند دادرسی به رسمیت شناخته شده است.

اصل سی و پنجم قانون اساسی بیان می دارد:” این حق مسلم  دو طرفین دعوا می باشد که برای خود وکیل انتخاب کنند؛ اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند می توانند از وکیل تسخیری استفاده نمایند.” وکیل  می تواند تنها در چهارچوب اصول و قواعد قانون از حقوق موکل خود دفاع نماید. وکیل به هیچ وجه در مقام و جایگاه قضاوت قرار نخواهد گرفت چرا که قاضی دادگاه خود توانایی تشخیص حق از باطل را دارد و می تواند حکم مقتضی را صادر کند و علاوه بر آن نکته ی مهم این جا است که باید خواسته موکل از وکیل خود، یک خواسته معقول و هم چنین در چهارچوب قوانین باشد.

 آدرس دادسرای ناحیه ی 16

دادسرای ناحیه ی 16 در استان تهران، منطقه 16، محله ی باغ آذری ،خزانه بخارایی، ضلع شرقی ترمینال جنوب واقع شده است که دارای دوازده شعبه  بازپرسی و پنج شعبه  دادیاری و چهار شعبه اجرای احکام کیفری است که شما می توانید در صورت نیاز به آن مراجعه کنید .

شایداین که بهترین وکیل دادسرا کیست؟ برای همه ی افرادی که دارای مشکلات و پرونده های کیفری هستند یک دغدغه ذهنی محسوب شود و جالب این جااست که ما انسان ها در اکثر مواقع جهت رفع مشکلات خود ، به دنبال بهترین و کار آمدترین راهکار و مناسب‌ترین فرد جهت کمک گرفتن هستیم. در حالی که امکان آن وجود دارد که همیشه همه چیز مطابق میل ما پیش نخواهد رفت. درباره پرونده های کیفری و حقوقی هم این گونه می باشد.

وکیل دادسرای ناحیه 16 به شما  این تضمین را می دهد که در تمامی پرونده هایی که در صلاحیت این دادسرا هستند ؛ پرونده شما را پیگیری کند و به شما مشاوره و راهنمایی دهد. بنابراین وکلا سعی دارند تا از حق و حقوقات موکل خود به بهترین نحو ممکن دفاع کرده و آرامش خاطر را برای موکل خود به ارمغان آورند.

 نحوه طرح شکایت

نحوه ی طرح شکایت در شکایت کیفری این گونه است که شکایت  ابتدا در دادسرا مطرح می‌شود.به این معنا که  خطاب به دادستان نوشته می شود و مشتکی عنه در واقع کسی که از او شکایت انجام گرفته است ، با اسم و مشخصات و آدرس مشخص کرده و شرح شکایت  خود را بنویسد و مدارک و دلایل و مستندات خود را به شکایت پیوست کند.

تکمیل برگه ی شکواییه ی  شیوه ی خاصی ندارد و مثل تمامی پرونده های حقوقی احتیاج به فرم خاصی نیز ندارد ؛ ولی خوب است که شکایت نامه بسیار منظم مرتب و خوانا و  جمله بندی خوبی داشته باشد.

بنابراین شما می توانید جهت مطالبه ی احقاق حقوق خود به وکیل دادسرای ناحیه ی 16 واقع در تهران مراجعه کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *