تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دادسرای ناحیه 38

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

امنیت اخلاقی به این معناست که پلیس امنیت اخلاقی یا گشت امنیت یا گشت ارشاد، وظیفه‌ای را در جامعه ایفا می‌کند که با امنیت مردم سر و کار دارد. اما گاهی این امنیت مخل اخلاق می‌شود یا اخلاق مخل امنیت می‌شود که پلیس امنیت اخلاقی و گشت امنیت اخلاقی وظیفه دارد تا این مزاحمت‌ها را در جامعه برطرف کند.

از جمله تدابیری حمایتی جامعه در زمینه حفظ ارزش‌های انقلاب نهادی به نام پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا به وجود آمده که نام اختصاری آن پاوا نامیده می‌شود. این نهاد یک واحد تخصصی از جمله واحدهای تخصصی امنیتی پلیس ایران می‌باشد. از این مجموعه‌های پلیس اطلاعات و امنیت ناجا به فرماندهی پلیس مهاجرت گذرنامه و فرماندهی‌های پلیس دیپلماتیک و بین‌المللی می‌توان اشاره کرد.

از جمله وظایفی که پلیس امنیت در جامعه به عهده دارد؛ وظایف پلیس امنیت اخلاقی کنترل نظم و امنیت می‌باشد. اما وظایفی نیز دارد که اصلی‌ترین آنها عبارت است از حفظ و پاسداری امنیت کشور، حفاظت و نگهداری از دیپلماتیک بین‌المللی جنوب و نقاط حساس کشور، کنترل و صدور گذرنامه در پایانه‌های مرزی، در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، کنترل و نظارت بر اتباع خارجی که از کشورهای دیگر وارد ایران می‌شوند، دستگیری و جمع آوری اراذل و اوباش و دزدان پرخطر، نظارت داشتن بر اماکن عمومی و همچنین کشف و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز از جمله اسلحه‌های غیر قانونی که به صورت قاچاق به کشور وارد می‌شوند.

از جمله مواردی که برای رسیدگی به جرایم امنیت اخلاقی نیازمندان هستید یک وکیل کاربلد میباشد وکیل های کاربلد و با مهارت را میتوانید در دادسرای شماره ۳۸ پیدا کنید. دادسرای ارشاد و دادسرای شماره ۳۸ به شما این تضمین داده می‌شود که در زمینه جرایم اخلاقی به شما کمک کند و بهترین وکلا را در اختیار شما قرار دهد.

از جمله مصادیقی که پلیس امنیت اخلاقی وارد عرصه و جامعه می‌شود؛ مواردی از جمله مقابله با فساد در حیطه‌های آموزشی، مقابله با فساد‌ها و جرایم منافی عفت، مقابله با مجرمان و سوءاستفاده‌کنندگان اینترنتی که از طریق اینترنت به عنوان مثال کارت بانکی شخصی را خالی می‌کنند، دستگیری زنان خیابانی، استفاده افراد از لباس‌های منافی عفت، استفاده از مدل‌ها و مانکن‌های زنده، بدحجابی‌هایی که امروزه در اماکن عمومی و از جمله خودروها رواج پیدا کرده، حیوان‌هایی که در سطح خیابان با آن‌ها قدم زده می‌شود، مدل‌گرایی و برگزاری مجالس پارتی، دستگیری باند‌های فحشا و مواد مخدر، برگزاری مهمانی‌هایی که در آن عوامل فساد مثل شرط بندی مواد مخدر همجنس‌بازی و غیره می‌باشد. در صورت دستگیری افراد و منجر شدن به هر کدام از این جرائم پلیس امنیت اخلاقی آن‌ها را دستگیر می‌کند.

آیا تعهدی که در پلیس اخلاق از شما گرفته می‌شود، برای شما سابقه کیفری ثبت می‌کند؟ صرفاً تعهد به پلیس امنیت اخلاقی برای افراد سابقه کیفری ندارد اما تعهد گرفته شده نزد پلیس امنیت اخلاق حفظ می‌شود و در صورت تکرار جرم این تعهد باعث به وجود آمدن سابقه کیفری می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *