تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل در اجرای رأی داوری در محاکم دادگستری + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در روابط قراردادی بسیار رایج است که طرفین قرارداد در نحوه اجرای آن با مشکل مواجه شوند و در بسیاری از این موارد روش حل اختلاف ارجاع به یک داور صالح و مورد قبول در محاکم دادگستری است که روشی معمول برای حل اختلافات مابین طرفین به حساب می‌آید. داوری یکی از شروط ضمن عقد است و ارجاع به داور یا حل اختلاف توسط وی در ضمن قرارداد، شرط داوری گفته می‌شود. چنانچه هر دو طرف قرارداد داوری، در مورد رأی صادره از سوی داور توافق داشته باشند، ملزم هستند که این توافقات را پذیرفته و به آنها عمل کنند؛ در غیر این صورت باید اجباراً برای حل اختلاف و پذیرش رأی داور، روال قانونی اجرای حکم در دادگاه را طی کنند.

لازم به ذکر است که مطابق قانون آیین دادرسی دادگاه‌ها در مورد امور مدنی، اعتراض و عدم پذیرش رأی داور توسط هر یک از طرفین مانع اجرای آن نخواهد شد، مگر در صورتی که دلایل محکمی برای رد آن وجود داشته باشد که در این‌ حالت نیز دادگاه دستور توقف اجرای رأی داوری را تا زمان بررسی اعتراض و رسیدگی به آن اعلام می‌کند تا حکم نهایی را صادر کند؛ از این رو هر اعتراضی دلیل بر توقف اجرای رأی داوری نخواهد بود تا زمانی که معترض، دلایل قانع کننده‌ای به دادگاه ارائه کند که سبب متوقف شدن اجرای رأی داوری شود. همچنین دانستن این موضوع ضروری است که طبق قانون مدنی در صورتی که شخص محکوم علیه قصد ابطال رأی داوری در محاکم دادگستری را داشته باشد، رأی صادر شده لازم‌الاجرا نیست تا زمانی که موضوع دعوی ابطال رأی بررسی و به نتیجه برسد.

نکته قابل توجه دیگر روال انجام رأی داوری است که در آن محکوم علیه می‌تواند به صورت اختیاری و در مدت زمان معینی که قانونگذار مشخص کرده، رأی را در مرحله اجرا قرار دهد. ولی اگر محکوم علیه در مدت معینی که قانون وضع نموده، وظیفه خود را به انجام نرساند، اجرای اجباری رأی برای او صادر می‌شود که به این ترتیب دادگاه موظف است تا پس از ارائه درخواست از جانب محکوم له به دادگاه، اجرائیه‌ای صادر کند که این درخواست اجرای اجباری رأی، هیچگونه طرح دادخواست و پرداخت هزینه دادرسی برای وی به همراه نخواهد داشت.

وکیل در اجرای رأی داوری در محاکم دادگستری از گروه وکلای پایه یک دادگستری می‌باشد که تخصص و مهارت قابل توجهی را در جریان مسائل داوری کسب کرده و با بهره‌گیری از این قابلیت‌ها، به موکلین خود مشاوره داده و در صورت لزوم وکالت آنها را بر عهده می‌گیرد. لازم به ذکر است که فقط وکلایی قادر هستند عملکرد موفقی در زمینه داوری در محاکم دادگستری از خود نشان دهند که دارای تجارب کاری زیادی بوده و در این خصوص به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده‌ باشد.

وکیل در اجرای رأی داوری در محاکم دادگستری تضمینی متکی بر مهارت و توانایی‌های خود است و قادر است از طرق مختلف برای پیشبرد پرونده‌های دادرسی با موضوع داوری، موکل خود را کمک کرده و پرونده‌ها را با موفقیت حل و فصل کند. از این رو بهتر است برای حل مشکلات داوری در محاکم، از یک وکیل مربوطه مشاوره دریافت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای جریان رسیدگی به پرونده خود رقم بزنید کنید و به این ترتیب از حقوق خود دفاع کنید.

دفتر حقوقی تهران وکیل یکی از مجموعه‌های متشکل از وکلای مجرب و کارآزموده است که در همه زمینه‌های حقوقی تخصص دارند و می‌توانند مشاوره حقوقی رایگان به موکلین خود ارائه کنند. برای اینکه از وکالت بهترین وکیل در اجرای رأی داوری در محاکم دادگستری

تهران وکیل استفاده کنید کافیست به وب سایت موسسه مراجعه کنید یا بصورت تلفنی و از طریق شماره تماس09100911179 از فرصت مشاوره رایگان موسسه بهره‌مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *