تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفن

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفنوکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفن

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان کیست؟

وکیل دیوان عدالت اداری آبادان شخصی است که با شرکت در آزمون وکالت سازمان اسکودا یا آزمون مرکز مشاوره قوه قضایی و قبولی در یکی از این دو آزمون وارد حرفه وکالت شده است. وکیل دیوان عدالت اداری آبادان در زمینه دیوان عدالت اداری و نحوه رسیدگی در این سازمان متخصص و با تجربه است و از ابتدای رسیدگی تا اعلام ختم رسیدگی از سوی شعبه صادرکننده رای قطعی همراه موکل خود است.

بدیهی است همراهی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری آبادان در مراحل رسیدگی تاثیر بسزایی در روند رسیدگی خواهد داشت. بسیاری از افراد به دلیل ناآشنایی با سیستم دیوان عدالت اداری وقت و هزینه خود را در این مسیر تلف می‌کنند. استفاده از دانش حقوقی و تجربیات وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان بهترین راه حل برای جلوگیری از این مسئله است.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری آبادانبهترین وکیل دیوان عدالت اداری آبادان

وظایف دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری وظیفه بررسی و نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان و مقامات دستگاه‌ های اداری دولتی را از جهت تطابق یا عدم تطابق با قانون و شرع را بر عهده دارد. هر نوع ارائه دادخواست در این سازمان مستلزم آشنایی با اصول و مراحل دیوان عدالت اداری و تنظیم صحیح دادخواست مدنظر است. تنظیم دادخواست باید با رعایت ضوابط بیان شده در قانون دیوان عدالت اداری صورت گیرد. وکیل دیوان عدالت اداری آبادان با در نظر گرفتن تمامی شرایط قانونی نسبت به تنظیم دادخواست اقدام می‌نماید. برای ارائه دادخواست در دیوان باید به مهلت های معین قانونی نیز توجه کرد. دادخواست هایی که پس از مهلت های مقرر مطرح شوند، از سوی دیوان عدالت اداری رد خواهند شد، مگر در مواردی که شاکی دلایل موجهی برای عدم تقدیم دادخواست در مهلت تعیین شده به دیوان ارائه نماید، در چنین شرایطی دیوان عدالت اداری با بررسی دلایل شخص نسبت به قبول یا رد دادخواست ارائه شده در خارج از مهلت، تصمیم گیری می‌کند.

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان

مجموعه تخصصی حقوقی تهران وکیل با در اختیار داشتن بهترین وکلای دیوان عدالت اداری آماده پاسخگویی بصورت تلفنی به سوالات اشخاص در رابطه با دیوان عدالت اداری است. برای دریافت هر نوع راهنمایی میتوانید با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرید.

اولین مرحله برای طرح شکایت در دیوان عدالت اداری ارائه دادخواست است. پس از ارائه دادخواست، شعبه رسیدگی کننده به بررسی جهات شکایت و بررسی شرایط قانونی میپردازد. دعوت از طرفین برای ادای توضیحات، ورود شخص ثالث و… از مواردی هستند که در این مرحله ممکن است صورت گیرد. پس از بررسی شعبه نسبت به صدور رای مقتضی اقدام می‌نماید.

رای صادره به طرفین دعوی یا وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان ابلاغ می‌گردد. پس از ابلاغ طرف شکایت ملزم به اجرای رای در مهلت قانونی است. عدم اجرای رای از سوی دفتر اجرای احکام دیوان عدالت اداری پیگیری خواهد شد.

شماره تلفن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری آبادانشماره تلفن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری آبادان

طرفین دعوی و وکیل دیوان عدالت اداری آبادان میتوانند اعتراض و درخواست تجدیدنظر نسبت به رای بدوی را در شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری مطرح کنند. شرایط قانونی برای تنظیم دادخواست تجدیدنظر مطابق ضوابط قانونی تنظیم دادخواست بدوی است.

در حین رسیدگی به دادخواست بدوی یا تجدیدنظر، طرفین میتوانند تقاضای صدور دستور موقت فوری نمایند. دستور موقت در شرایطی صادر می‌گردد که اجرای رای خسارت و آسیب غیرقابل جبرانی را به یکی از طرفین وارد نماید. چنانچه شعبه رسیدگی کننده جبران آسیب مورد نظر را غیر ممکن و بسیار سخت تشخیص دهد، با در نظر گرفتن اصول قانونی دستور موقت فوری صادر می‌کند. دستور موقت اجرای رای را برای مدتی متوقف می‌نماید. صدور دستور موقت تاثیری بر روند رسیدگی و اصل رای ندارد.

شماره تلفن وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادانشماره تلفن وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان

دیوان عدالت اداری سازمان تخصصی قضایی برای رسیدگی است. برای حصول نتیجه مدنظر باید با تمامی ضوابط قانونی رعایت گردد. هر نوع بی دقتی و عدم رعایت شرایط ممکن است منجر به از بین رفتن فرصت اشخاص برای اعاده حقوق قانونی خود در این سازمان شود.

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری آبادان در مجموعه تهران وکیل بصورت آنلاین و حضوری در زمینه دیوان عدالت اداری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

وکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفنوکیل دیوان عدالت اداری آبادان + متخصص + بهترین + تلفن

مشاوره آنلاین با وکیل دیوان عدالت اداری آبادان در این موسسه بدون محدودیت زمانی و مکانی است. برای دریافت مشاوره حضوری نیز میتوانید به شعب این مجموعه در تهران و کرج مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *