تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه چگونه از حقوق افراد در مراجع اداری دفاع می کند ؟

برای دسترسی به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه فقط کافیست به آدرس https://www.tehran-atorney.com/ مراجعه نمایید.

یکی از مسائل  و امکانات حقوقی مهمی که تا امروز چندان مورد توجه قرار نگرفته اهمیت دسترسی به وکیل دیوان عدالت اداری به ویژه در شهرستانها است. با توجه به گستردگی سیستم اداری کشور و تنوع موضوعات حقوقی اداری که در هر استان رخ می دهد چه بهتر که بتوان بهترین وکیل را در استان محل سکونت خود یافت . مثلا در دعاوی اداری شهرستان ارومیه مراجعه به وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه  و یا دست کم در اختیار داشتن شماره  تلفن وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه جهت دریافت مشاوره حقوقی  بسیار راه گشاست.

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

در بیان اهمیت دسترسی به وکیل دیوان عدالت اداری باید به این نکته توجه داشت که یکی از مظاهر مهم عدالت اجتماعی این است که مردم عادی جامعه در صورت مشاهده تخلف قانونی یا وقوع تضییع حقی  در سازمان ، نهاد یا اداره دولتی بتوانند به مرجعی رسمی شکایت نموده و تظلم خواهی کنند. در نظام حقوقی ایران وظیفه رسیدگی به اینگونه مسائل بر عهده دیوان عدالت اداری است. یعنی مردم اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی  حق دارند در صورت مشاهده تخلف قانونی در  عملکرد ماموران ، متون آئین نامه ها و بخشنامه ها و البته در صورت مغایرت قوانین اداری با شرع و عرف؛ به دیوان عدالت اداری مراجعه نموده و دادخواهی کنند . اما نکته ی مهم در این میان ، پیچیدگی و گستردگی قوانین ، وظایف و اختیارات دیوان عدالت اداری و البته ناآگاهی اکثریت جامعه از ظرایف حقوقی و قانونی است که اهمیت حضور یک وکیل متخصص را  پررنگ تر می کند.

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

در چه مواردی باید به سراغ بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه رفت ؟

طبق اصل 173 قانون اساسی رسیدگی به شکایات مردم در زمینه تخلفات اداری کارکنان ، عدول از وظایف و اختیارات قانونی و سوء استفاده از جایگاه سازمانی بر عهده دیوان عدالت اداری است  به طور مثال  چنانچه شخصی به یکی از سازمان ها و یا ادارات ارومیه مراجعه نماید و در خلال روند اداری پرونده مشاهده کند که  تصمیمات و مقررات  آن اداره یا سازمان بر خلاف قوانین بوده و یا آن اداره و سازمان خارج از صلاحیت و اختیارات خود اقدامی انجام می دهد که موجب تضییع حقوق افراد می شود بهترین راه احقاق حق این است که با یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه مشورت نموده و زیر نظر این وکیل اقدام به دادخواهی نماید.

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

چرا مراجعه به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه اهمیت دارد ؟

عموم قوانین کشور با نگاهی همه جانبه نگر وضع شده و سعی می شود تمام افراد از حقوق و قوانین یکسان و مشابه برخوردار باشند که تصمیم گیری و اجرای عدالت با دشواری روبرو نشود اما با توجه به گستردگی ایران و تنوع اقلیم و فرهنگ ها  گاه مواردی وجود دارد که نمی توان نگاهی یک بعدی به آن داشت . مثلا قوانین مرتبط به منابع طبیعی ، حق آبه و مسائلی از این دست ممکن است بر اساس شرایط اقلیمی و میزان دسترسی به منابع آبی تفاوت های ظریفی با هم داشته باشد بنابراین اگر شهروند اهل ارومیه در خصوص عملکرد شهرداری یا سازمان منابع طبیعی ارومیه شکایتی داشته باشد یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه خیلی بهتر و سریعتر از وکلای سایر نقاط کشور می تواند پرونده را حل و فصل نموده و احقاق حق کند.پس دست کم در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه  و دریافت مشاوره حقوقی تلفنی می تواند حل و فصل بسیاری مشکلات حقوقی را تسهیل نماید. به همین ترتیب این موضوع در مورد مسائل حقوقی و قانونی  دیگر شهرها و استان های کشور نیز صادق است .

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

برای مشورت با وکیل  متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه به کجا مراجعه کنم ؟

تبیین لزوم مراجعه به وکیل متخصص امری ضروری است اما گام مهمتر این است که امکان دسترسی به بهترین وکیل متخصص برای همه افراد در اقصی نقاط کشور مهیا باشد .

برای دسترسی به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارومیه همواره نیاز به ملاقات حضوری نیست شما به راحتی می توانید به آدرس https://www.tehran-atorney.com/ مراجعه نموده و آدرس و تلفن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه را به دست آورید

وکیل دیوان عدالت اداری ارومیهوکیل دیوان عدالت اداری ارومیه

و یا می توانید با مشاوره تلفنی دیوان عدالت اداری با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ارومیه ارتباط برقرار کنید تا به سوالات شما در خصوص شکایات اداری در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *