تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دیوان عدالت اداری کاشان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

 

وکیل دیوان عدالت اداری کاشانوکیل دیوان عدالت اداری کاشان

وکیل دیوان عدالت اداری کاشان؛ امکانی برای تسریع در احقاق حق

معمولا آئین نامه ها و دستورالعمل ها و بخشنامه های ادارات و سازمان ها  در مرکز تدوین  می شود. هر چند سعی می شود صدور دستورات و مقررات با نگاهی همه جانبه نگر صورت گیرد اما موارد بیشماری وجود دارد که مقررات و بخشنامه هایی با حقوق مردم در شهرستانی خاص منافات داشته یا به دلایل مختلف با شرایط آن شهرستان همخوانی نداشته باشد. در اینگونه موارد می توان به دیوان عدالت اداری مراجعه نمود. اما نکته ی مهم  در این مسیر لزوم دسترسی به وکیل متخصص است. مثلا مردم کاشان به وکیل دیوان عدالت اداری کاشان مراجعه کنند. و چه بهتر که این امکان برای هر شهر و شهرستانی مهیا باشد.

آیا شکایت از تصمیم غیر قانونی شهرداری یا هر سازمان دیگری مهلت مشخصی دارد ؟

یکی از دغدغه های ساکنین شهرستان، دوری مسافت و زمانبر بودن پروسه ی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری است. هر چند امروزه این روند، بسیار تسریع شده و دفاتر و نمایندگی های  دیوان که در مراکز استان و شهرستان ها مستقرند بسیاری از مراحل ثبت، ارسال و پیگیری دادخواست را انجام می دهند اما باز هم پیگیری کامل و نتیجه بخش این قبیل پرونده ها برای فردی که مثلا ساکن کاشان است بسیار وقت گیر و هزینه بر است. به ویژه اینکه تقدیم دادخواست و طرح شکایت از تصمیم سازمان ها و ادارات برای اشخاص داخل ایران فقط سه ماه  و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور 6 ماه مهلت دارد. این مهلت، از تاریخ ابلاغ رای یا تصمیم  قطعی سازمان یا مرجع اداری محاسبه می شود. البته طبق قانون این مهلت و امکان اعتراض بایستی در تمام ابلاغ و تصمیمات ادارات و سازمان ها قید شود. به هر حال برای اینکه نهایت بهره را از زمان ببرید بهتر است در اسرع وقت به یکوکیل دیوان عدالت اداری مراجعه کنید .

آیا برای ملاقات  وکیل دیوان عدالت اداری حتما باید به تهران بیایم ؟

 برای مشورت با وکیل متخصص این حوزه نیازی به مراجعه به تهران نیست. وکلای متخصص این حوزه در شهرستان ها ی مختلف نیز فعالند. مثلا اگر ساکن کاشان هستید وکیل دیوان عدالت اداری کاشان آمادگی دارد با پیگیری دقیق و سریع پرونده، شما را در احقاق حقوق از دست رفته تان یاری کند. حتی اگر باز هم امکان مراجعه حضوری برایتان میسر نیست می توانید  تلفنوکیل متخصص دیوان عدالت کاشان را در اختیار داشته و به سهولت از مشورت با وکیل متخصص بهره مند شوید.

برای شکایت از رفتار غیر قانونی کارمند یکی از ادارات کاشان چه باید بکنم ؟

رسیدگی به این قبیل دعاوی در صلاحیت دیوان عدالت اداری است.شما باید دادخواستی مبنی بر شکایت از کارمند مزبور تنظیم و به دیوان عدالت اداری ارسال کنید. برگه دادخواست این شکایت را  به راحتی می توانید از دفاتر پستی سراسر کشور تهیه نموده و یا از پایگاه اینترنتی دیوان عدالت اداری دانلود کنید.  اما توجه داشته باشید که  طرح و پیگیری این شکایات و دستیابی به نتیجه ی مطلوب که همانا احقاق حق تضییع شده ی شماست امری پیچیده می باشد که  مستلزم حضور یک وکیل متخصص است. پس بهتر است دست کم تلفن وکیل دیوان عدالت اداری کاشان را در اختیار داشته و در صورت لزوم از مشورت با وکیل متخصص این حوزه بهره مند شوید. 

وکیل دیوان عدالت اداری کاشانوکیل دیوان عدالت اداری کاشان

برای مشورت با وکیل  متخصص دیوان عدالت اداری کاشان  به کجا مراجعه کنم ؟

امروزه اهمیت مشورت با وکیل متخصص بر هیچکس پوشیده نیست. اما نکته ی مهم  این است که امکان دسترسی به وکیل برای همه در همه جا  مهیا باشد .

برای دسترسی به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری کاشان همواره نیاز به ملاقات حضوری نیست. شما به راحتی می توانید به آدرس

https://www.tehran-atorney.com/ مراجعه نموده و آدرس و تلفن بهترین وکیل دیوان عدالت کاشان را به دست آورید. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کاشان  آمادگی دارد به سوالات شما در خصوص شکایات اداری در کوتاهترین زمان و  به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد. 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *