تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل سرقت ادبی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سرقت ادبی عبارتست از کپی یا استفاده از کلمات یا ایده‌های شخص دیگری بدون ارائه اعتبار کامل و ذکر منبع آن است که می‌تواند عمدی یا ناخواسته اتفاق بیفتد. موارد زیر ممکن است برخی از اشکال سرقت ادبی باشند:

– نقل قول‌های مستقیم به صورت استفاده کلمه به کلمه از تمام یا بخشی از کار شخص دیگری بدون ذکر منبع

– سرقت ادبی «پارافریسی» که شامل وام گرفتن عبارات به روش مستقیم یا غیرمستقیم از یک منبع بدون استفاده از علامت نقل قول یا اثبات انتساب کافی

– استفاده از ایده‌های اشخاص دیگر بدون ذکر صحیح و کامل منابع

– ارائه نادرست تحقیقات و داده‌ها یا جعل آنها و از این دست موارد

افرادی که این قوانین را نقض می‌کنند ممکن است مشمول مجازات‌هایی از جمله دعاوی مدنی و حتی کیفری مرتبط با سرقت ادبی مانند نقض کپی رایت شوند.

در صورتیکه مورد سرقت ادبی قرار گرفته‌اید یا شما را به این امر متهم کرده‌اند، حق دارید در برابر این اتهامات از خود دفاع کنید و بهتر است با یک وکیل سرقت ادبی مشورت کنید. چرا که قرار گرفتن در این شرایط می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد و  کمک گرفتن از یک وکیل سرقت ادبی تضمینی شانس موفقیت را افزایش می‌دهد. مشاوره حقوقی مناسب از ابتدا تا انتها می‌تواند تفاوت بزرگی در نتیجه پرونده شما ایجاد کند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید بهترین دفاع ممکن را دریافت می‌کنید.

دفتر حقوقی تهران وکیل با بهره‌مندی از تجارب بیش از هزار وکیل مجرب در تمام حوزه‌های حقوقی و قضایی، امر خطیر دفاع از حقوق موکلان خود را به خوبی بر عهده گرفته و اگر با مشکل حقوقی اتهام یا دزدی ادبی مواجه هستید، می‌توانید از بهترین وکیل سرقت ادبی مجموعه تهران وکیل مشاوره رایگان تلفنی یا آنلاین دریافت کنید. شماره تماس وکیل سرقت ادبی موسسه تهران وکیل برای مشاوره حقوقی رایگان 09100911179 و 09120911179 است؛ کافیست برای برقراری ارتباط با وکلای کاربلد تهران وکیل با شماره‌های فوق تماس برقرار کنید یا به سایت موسسه به نشانی https://www.tehran-atorney.com/ مراجعه کنید تا در اسرع وقت با وکیل حقوقی مرتبط با موضوع پرونده خود در تماس باشید. مجموعه تهران وکیل بنا به درخواست موکل خود، دسترسی به وکیل متخصص را در هر مرحله از دادرسی ارائه می‌دهد و تا زمانی که مطمئن شود شانس برنده شدن در پرونده وجود دارد همراه موکل خود می‌ماند.

اگر در مورد سرقت ادبی مشکل یا سوالی دارید، همین امروز با یکی از اعضای تیم تهران وکیل تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *