تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای خرید و فروش و توزیع + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قراردادهای اعطای نمایندگی برای خرید و فروش و توزیع، اغلب جهت اقدامات مشخصی تنظیم می‌شود و هر کسب و کار کلان یا شرکت بزرگ که در حال اجرای فعالیت‌های اقتصادی در سطح گسترده است و به تنهایی قادر به اداره کسب و کار و پاسخگویی به مشتریان نیست، می‌تواند انجام اموری مانند فروش، توزیع و سایر خدمات مربوط به آن را بر عهده اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر بگذارد که از آنها به عنوان نمایندگی یاد می‌شود. تعیین شرایط و تعهدات کاری و اقداماتی که نمایندگی باید آنها را به انجام برساند، بر عهده شرکت اصلی است و لزوماً بر اساس اقتضای کار مشخص خواهند شد.

وظیفه اصلی نماینده خرید، فروش و توزیع محصولات شرکت اصلی است و نمایندگی در این قرارداد ممکن است محصول را به طور عمده از مبدأ خریداری کرده و بعد به فروش برساند یا اینکه تنها به بازاریابی و انعقاد قرارداد با مشتریان بپردازد. بنابراین می‌توان گفت که نماینده خود طرف قرارداد است و شرایط قرارداد و جزئیات آن بر اساس درخواست وی و شرکت مبدأ تنظیم می‌شود.

لازم به ذکر است که نماینده در برابر شرکت اصلی مسئولیت‌هایی دارد؛ برای مثال در صورت بروز اشتباه، تخلف یا جرائم توسط نماینده و وارد شدن خسارت به شرکت، شخص نماینده مسئول رسیدگی به خسارات بوده و در برابر شرکت یا اشخاص ثالث باید پاسخگو باشد. در این شرایط شرکت می‌تواند قرارداد نمایندگی را فسخ کند و حتی به طرح شکایت و اعاده حیثیت بپردازد. از این رو نماینده هنگام ثبت قرارداد باید اسناد تضمینی معتبر و قابل قبولی را به شرکت اصلی ارائه کند.

نکته قابل توجه این است که قرارداد نمایندگی با وکالت تفاوت دارد و مهم‌ترین تفاوت آن لازم یا جایز بودن اجرای آنها است. چرا که وکالت از دسته عقود جایز است که با فوت موکل، قرارداد خود به خود لغو می‌شود. اما قرارداد نمایندگی لازم‌الاجرا است و نماینده تحت هیچ شرایطی عزل نمی‌شود.

نماینده قرارداهای خرید و فروش و توزیع اختیارات و محدودیت‌هایی دارد، به طوری که بدون موافقت کتبی از شرکت مبدأ، اجازه واگذاری هر آنچه که طبق قرارداد به او داده شده به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر ندارد یا زمانی اجازه فروش قسطی دارد که در قرارداد به آن اشاره شده باشد. همچنین نماینده به هیچ عنوان نمی‌تواند مزایده و حراجی برگزار کند مگر در صورتی که در قرارداد پیش‌نویس ذکر شده باشد.

همانطور که ملاحظه می‌کنید قراردادهای خرید و فروش پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و چگونگی عقد قرارداد و تنظیم آن از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین قراردادهای بسیاری به دلیل عدم برخورداری از دانش حقوقی کافی و در نتیجه نقض قوانین در تنظیم و اجرای آن، دچار مشکلات فراوانی شده و طرفین را وادار به مراجعه به دادگاه‌ها و محاکم قضایی برای داوری و حل اختلافات کرده است. از این رو برای تنظیم و اجرای یک قرارداد صحیح و استاندارد، به یک وکیل قرارداهای خرید و فروش و توزیع مجرب و متخصص نیاز است تا اجازه تخلف یا سوءاستفاده و نقض قرارداد به هیچ یک از طرفین داده نشود.

موسسه حقوقی بین‌المللی تهران وکیل با بیش از ده سال سابقه فعالیت در تمامی زمینه‌های حقوقی خصوصاً حوزه دعاوی و تنظیم قراردادهای داخلی و خارجی خرید و فروش و توزیع آماده ارائه مشاوره حقوقی تخصصی به هموطنان عزیز می‌باشد.

توصیه می‌شود که قبل از پایان مذاکرات و عقد و امضای یک قرارداد نمایندگی، با وکیل قرارداهای خرید و فروش و توزیع تضمینی مجموعه تهران وکیل تماس گرفته و از خدمات حقوقی این دفتر وکالت در زمینه تنظیم قراردادهای خرید و فروش بهره‌مند شوید.

وکلای متخصص این موسسه برای تنظیم این قراردادها می‌توانند مفاد پیش‌نویس آن را با رعایت کامل قوانین و مقررات حقوقی جمع‌آوری کنند و یا پیش‌نویس قرارداد را از موکل خود دریافت کرده و قبل از انعقاد آن برای مطالعه، بررسی و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام کنند.

برای سپردن جریان تنظیم قرارداد به بهترین وکیل قرارداهای خرید و فروش و توزیع موسسه تهران وکیل و حضور وی در جلسات مذاکره و امضاء، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 09100911179 و 09371135179 هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *