تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای پیش فروش و پیش خرید + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طی سال‌های گذشته به علت افزایش بیش از پیش قیمت مسکن، پیش فروش و پیش خرید واحدهای آپارتمانی و در نتیجه انعقاد این نوع قرارداد که از نوع عقود نا معین است بسیار زیاد شده و طی آن واحد ساختمانی قبل از رسیدن به مرحله آماده‌سازی برای فروش و قابلیت ساکن شدن در آن، از سوی صاحب ملک به فروش می‌رسد. عمومأ علت این نوع خرید مسکن، قیمت کمتر آن نسبت به خرید آپارتمان‌های تکمیل شده است و همچنین در پیش خرید این امکان وجود دارد که خریدار تا حدودی طراحی داخلی و جزئیات را به سلیقه خود تغییر دهد. از مزایای دیگر پیش خرید این است که خریدار می‌تواند بر نحوه ساخت و ساز و کیفیت کار و مصالح استفاده شده نظارت مستقیم داشته باشد. به طور کلی می‌توان گفت که پیش خرید واحد‌های مسکونی یک گزینه عالی و مناسب برای کسانی است که توانایی خرید یکباره آپارتمان را ندارند و از سرمایه کمی برای این کار استفاده می‌کنند.

با وجود مزایای بسیاری که پیش خرید آپارتمان برای افراد دارد، اما این احتمال نیز وجود دارد که به خاطر نا آگاهی خریدار و عدم شناخت کافی صاحب ملک، مشکلات رایجی مانند فروش یک واحد به چندین نفر پیش بیاید، همچنین سازنده نقشه را کاملاً مطابق میل خریدار پیش نبرد یا به موقع آن را تحویل ندهد. از این رو مشاوره با یک وکیل قراردادهای پیش فروش و پیش خرید قبل از انجام معامله می‌تواند تا حد بسیار زیادی جلوی وقوع مشکلات این چنینی را بگیرد.

طبق قوانین وزارت راه و شهرسازی هر قراردادی که طی آن صاحب ملک یا همان فروشنده، موظف به احداث یا تکمیل یک واحد ساختمانی با هر نوع کاربری باشد، به عنوان قرارداد پیش فروش و پیش خرید اطلاق می‌شود که طی این قرارداد، واحد مذکور از همان ابتدای احداث عملیات ساخت و ساز یا حین کار به مالکیت شخص خریدار در می‌آید. قانونی بودن این نوع خرید و فروش و انتقال مالکیت موفق مستلزم این است که خریداران با نمونه‌ قراردادهای پیش فروش و پیش خرید آشنایی داشته باشند؛ مسلما این دانش از عهده همگان خارج است و تنها مشاوران عالی املاک یا به طور دقیق‌تر و بهتر وکیل قراردادهای پیش فروش و پیش خرید تضمینی می‌توانند به طور کامل اصول قانونی و حقوقی را در زمان انعقاد قرارداد پیش خرید واحد مسکونی یا تجاری مدنظر داشته و رعایت نمایند. به این ترتیب می‌توان یک قرارداد استاندارد و بدون مشکل حقوقی تنظیم کرد که در کنار آن به جنبه‌های قانونی معامله توجه شده باشد.

نکات حقوقی بسیاری در حین پیش خرید واحد‌های ساخته شده وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند تا حد زیادی از بروز مشکلات و اختلافات حقوقی جلوگیری کند؛ این موارد شامل بررسی دقیق صحت اطلاعات و مشخصات دو طرف قرارداد، مطالعه و بررسی مدارک مربوط به سند و پروانه ساختمانی و پیگیری نحوه تقسیم املاک است. همچنین بهتر است که خریداران عقد قرارداد را تحت نظر وکیل مربوطه و در دفاتر اسناد رسمی به انجام برسانند تا بتوانند همیشه از وضعیت ملک در حال ساخت خود نیز مطلع شوند.

موسسه حقوقی تهران وکیل با بهره‌گیری از مهارت و تجارب وکلای پایه یک دادگستری، در تمامی حوزه‌های حقوقی همواره آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان می‌باشد. بهترین وکیل قراردادهای پیش فروش و پیش خرید مجموعه تهران وکیل پس از انجام مذاکرات اولیه،‌ طرفین معامله را جهت تنظیم سند رسمی قرارداد پیش خرید واحد‌ ساختمانی به دفاتر رسمی ارجاع می‌دهد یا خود طبق اصول قانونی مربوط به قراردادهای پیش فروش به تنظیم قرارداد مربوطه اقدام می‌کند. به این ترتیب با بررسی دقیق جوانب توسط وکیل مربوطه، احتمال وقوع مشکلات حقوقی پس از آن تقریباً به صفر می‌رسد.

راه‌های دریافت مشاوره رایگان حقوقی از تهران وکیل برقراری ارتباط از طریق شماره تماس‌های 09100911179 و 09100911179 یا مراجعه به وب سایت رسمی مجموعه و دریافت مشاوره متنی است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *