تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای ساخت و ساز + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

امروزه با گسترش روزافزون جمعیت و شکل‌گیری زندگی‌های مدرن، ساخت واحدهای ساختمانی به شکل مجتمع‌های تجاری و مسکونی چند طبقه رواج زیادی پیدا کرده که اکثراً به صورت پیش فروش معامله می‌شوند و همین امر انعقاد توافق‌نامه‌هایی مبنی بر قراداد ساخت و ساز را بسیار رایج کرده است. اصولاً روال این نوع قراردادها به این صورت است که صاحب یا مالک طرح، مسئولیت ساخت و مدیریت پروژه خود را به یک شخص حقیقی یا حقوقی مطمئن به عنوان سازنده واگذار می‌کند تا مسئولیت‌های اجرای طرح ساخت و ساز را به طور کامل بر عهده بگیرد.

به طور کلی قرارداد ساخت و ساز عبارتست از انعقاد توافقی مابین اشخاصی که در حال انجام اقداماتی برای ساخت و ساز تحت قوانین و شرایط خاص مربوط به آن هستند. تقریباً مرسوم شده که در مراحل اولیه ساخت هر پروژه‌ای، صاحب طرح به کمک مهندسین مشاور یا اشخاص دارای تجربه کافی در این زمینه، مدارک لازم جهت پیشبرد کلیه مراحل ساخت و ساز، نقشه‌ها و صورتحساب‌ها، دعوتنامه پیمانکار و سایر اسناد مورد نیاز را گردآوری کرده و در قرارداد لحاظ کنند. در مجموع این نوع قرارداد متشکل از همه شرایط خاص و عام موجود در اکثر توافق‌نامه‌ها است و جزئیات و مشخصات مرتبط با پروژه در حال ساخت، مدت زمان تعیین شده برای تکمیل و تحویل آن، تعیین غرامت در صورت دیرکرد در ساخت پروژه و از این دست موارد را ذکر می‌کند.

عقد قرارداد ساخت و ساز از این جهت ضروری است که طبق آن می‌توان حق و حقوق طرفین و وظایف و مسئولیت‌های مربوط به هریک را به طور دقیق مشخص کرد و در صورت عدم اجرای آن توسط اشخاص طرف قرارداد، از طریق قانونی برای رفع اختلافات اقدام کرد.

لازم به ذکر است که هر پروژه ساخت می‌تواند از سایر پروژه‌ها متمایز باشد و محدودیت‌هایی داشته باشد که باید در نظر گرفته شود؛ در نتیجه هر پروژه یک قرارداد ساخت و ساز خاص و ویژه‌ای نیاز دارد و با وجود این شرایط خاص برای هر طرح، نمی‌توان یک قرارداد کلی را برای همه موارد به کار برد و تنظیم قراردادی که متناسب با نیازهای طرح باشد، از اهمیت خاصی برخوردار است که روند کلی نوع و جزئیات قرارداد را صاحب پروژه تعیین می‌کند.

در چنین شرایطی اگر صاحب طرح از اطلاعات و دانش حقوقی کافی در تنظیم قرارداد اطلاعی نداشته باشد، مطمئناً در آینده نزدیک دچار مشکلات و اختلافات حقوقی فراوانی خواهد شد که ممکن است عواقب سنگینی نیز به همراه داشته باشد. بنابراین ساخت چنین پروژه‌های سنگین و پر هزینه‌ای حتماً مستلزم حضور یک وکیل قرارداهای ساخت و ساز است که بتواند به درستی بر کم و کیف این نوع قراردادها نظارت داشته باشد.

قراردادهای ساخت و ساز مانند سایر عقود، تابع قواعد عمومی قراردادها است و معمول است که طرفین یک قرارداد ساخت و ساز قبل از انعقاد آن درباره همه شرایط و حقوق هر دو طرف گفتگو کرده و بعد از به توافق رسیدن، اقدام به عقد قرارداد کنند. اما اطلاع از همه شرایط و جزئیات این قراردادها را فقط یک وکیل قرارداهای ساخت و ساز تضمینی بدون نقص و به طور کامل انجام می‌دهد.

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از شناخته‌ شده‌ترین و مطمئن‌ترین مراکز حقوقی در سراسر کشور است که خدمات مشاوره حقوقی آنلاین خود را به صورت ۲۴ ساعته و رایگان توسط بیش از هزار وکیل پایه یک دادگستری به هموطنان عزیز ارائه می‌کند. متقاضیانی که مایل به دریافت مشاوره از بهترین وکیل قرارداهای ساخت و ساز مجموعه تهران وکیل هستند، می‌توانند از طریق شماره تماس‌های09100911179 و 09371135179 در اسرع وقت با وکیل مربوطه صحبت کنند و در صورت لزوم هماهنگی‌های بعدی را برای استخدام وکیل به انجام برسانند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *