تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای کار و استخدام + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قرارداد کار و استخدام یک تعهد رسمی بین کارمند و کارفرما است که طبق آن جزئیات و شرایط همکاری بین طرفین تعیین می‌شود. این نوع قرارداد معمولاً برای یک مدت زمان مشخصی نوشته شده و در آن به انتظار و خواسته‌های دو طرف از یکدیگر و پرداخت دستمزد یا خسارت اشاره می‌شود.

تنظیم قرارداد استخدام ضروری است و برای طرفین آن منافعی دارد؛ برای مثال عقد قرارداد این اطمینان خاطر را برای کارفرما فراهم می‌آورد که کارمند به خوبی وظایف و تعهدات خود را می‌شناسند و طبق قرارداد موظف است آنها را به طور کامل و دقیق انجام دهد. همچنین با عقد این قرارداد کارمند به یقین می‌رسد که برای واحد تجاری معتبری مشغول به خدمت است که کارفرما به شرایط درج شده در قرارداد متعهد است و همه چیز طبق قانون و مقررات پیش می‌رود.

نکته قابل توجه در مورد قراردادهای کار و استخدام معتبر و رسمی این است که اگر مفاد قرارداد توسط هر یک از دو طرف کارفرما و کارمند انجام نشود، می‌توانند از روش طرح شکایت و پیگیری توسط دادگاه استفاده کنند. ولی اگر قرارداد به صورت غیر رسمی و شخصاً نوشته شده باشد، این احتمال وجود دارد که توسط دادگاه قابل استناد شناخته نشود و عملاً کاربردی نداشته باشد. چرا که ممکن است طرفین به علت نا آگاهی از قوانین حقوقی، در تعهدنامه غیر رسمی به جزئیات مهم و قانونی اشاره نکنند یا اصطلاحاتی که قرارداد را لازم‌الاجرا می‌کند، فراموش کرده باشند.

این در حالیست که عقد قراردادی که در حضور یک وکیل قراردادهای کار و استخدام صورت گرفته باشد، مطمئناً از نظر قانونی جامع و کامل است و به خوبی توسط دادگاه پذیرفته می‌شود. بنابراین مشاوره با یک وکیل کاربلد و با تجربه جهت تنظیم یا بازنویسی قرارداد کار احتمال بروز هرگونه خطا و مشکلی را به حداقل می‌رساند و به این ترتیب از پرداخت خسارت و صرف زمان و هزینه‌های گزاف پیش رو جلوگیری می‌کند. وکلای قرارداد کار موظف هستند که تعهدات و وظایف دو طرف را در قرارداد به صراحت اعلام کنند و یا اگر وظیفه بازنویسی یک قرارداد را دارند، نکات و مسائل قانونی و مهمی که درج نشده را اضافه کنند تا احتمال وقوع مشکلات و اختلافات بعدی را تا حد امکان کاهش دهند.

در مجموع می‌توان گفت که یک قرارداد کار کامل و تنظیم شده توسط وکیل در برگیرنده شرایط، ضوابط و وظایف مادی و معنوی طرفین است و یک وکیل قراردادهای کار و استخدام تضمینی قادر است قراردادی را برای موکل خود تنظیم کند که برای کسب و کار او مفید باشد، همه جزئیات لازم برای محافظت از آن را شناسایی کرده و به کار گرفته باشد و همچنین تمام تلاش خود را به کار گیرد تا به مقدار قابل توجهی از هزینه‌های موکل خود بکاهد.

بهترین وکیل قراردادهای کار و استخدام کسی است که تخصص و تجربه کافی در قوانین کسب و کار داشته باشد که این مسئولیت حقوقی مهم را موسسه تهران وکیل به خوبی به انجام رسانده است؛ مجموعه تهران وکیل یک سامانه اینترنتی است که با کمک و تجربه وکلای مجرب و کارآزموده پایه یک دادگستری و ضمن رعایت تمامی ضوابط و شئونات در امر وکالت، ارتباطی محکم، قوی و مطمئن با همه متقاضیان خدمات حقوقی برقرار کرده تا با خیالی آسوده، وکیل مناسب خود را طبق سوابق وکلا و حرفه و تخصص آنها انتخاب کنند.

یک وکیل قرارداد کار تهران وکیل شما را یاری می‌کند تا با تنظیم قرارداد استخدامی با شرایط بهتر در صرف زمان و هزینه‌ صرفه‌جویی کرده و معمولاً قرارداد را به نحوی منعقد می‌کنند که به نفع و حمایت از شما باشد. راه‌های ارتباطی با وکلای این موسسه علاوه بر وب سایت رسمی تهران وکیل، مشاوره حقوقی رایگان تلفنی با شماره تماس 09100911179 و 09371135833 برای داشتن ارتباطی آسان‌ و سریع‌ با وکیل مربوطه است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *