تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قرارداهای املاک و مستغلات + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قرارداد املاک و مستغلات نوعی عقد الزام‌آور است که برای ایجاد توافق مابین دو یا چند نفر بر سر موضوعات مختلف مربوط به املاک ایجاد شده و روال قانونی خرید و فروش ملک را به وضوح مشخص می‌کند. این نوع قرارداد انواع مختلفی دارد که شامل قولنامه، مبایعه‌نامه و اجاره‌نامه می‌شود‌ و هر یک پیچیدگی خاص خود را دارند؛ بنابراین بهترین زمان انعقاد قراردادهای ملکی بعد از مشورت با یک وکیل قراردادهای املاک و مستغلات می‌باشد که دانش کافی در این حوزه را داشته باشد و سپس عقد قرارداد املاک و مستغلات بعد از انجام تحقیقات کافی به انجام برسد. به این ترتیب خریدار یا فروشنده قادر است که شرایط قید شده در عقدنامه را قبول یا رد کند و حتی به تنظیم یک قرارداد دیگر بپردازد و در آخر تصمیم اتخاذ شده بین طرفین را به مشاور املاک ارجاع داده و عقد قرارداد املاک و مستغلات را انجام دهند.

قرارداد املاک و مستغلات که به امضای طرفین معامله در می‌آید، مانند بسیاری از عقود دیگر از نقطه نظر قانونی لازم‌الاجرا است؛ بنابراین بهتر است طرفین قبل از امضای آن از معتبر و قانونی بودن قرارداد اطمینان حاصل کنند. البته در صورتی که یکی از طرفین درخواستی خلاف یا غیر عرف داشته باشد، قرارداد دیگر اجباری نیست و به صورت یک طرفه قابل فسخ است.

برای موفقیت و کسب اطمینان از سرمایه‌گذاری در بازار املاک راه‌های مختلفی وجود دارد که عمل کردن به هر یک از آنها می‌تواند در کسب این موفقیت موثر باشد؛ در ابتدای کار باید تمام جزئیات و موارد ذکر شده در عقدنامه برای هر دو طرف کاملاً مفهوم باشد و تا حد امکان سعی شود متن قرارداد به زبان ساده نوشته شود و از اضافه‌گویی پرهیز شود. همچنین قرارداد املاک و مستغلات باید دارای تاریخ انقضا باشد و اگر طرفین شرط و شروطی دارند به طور کامل در آن قید شود تا احتمال بروز اختلافات را به حداقل برسانند. نکته پایانی و مهم‌تر از موارد قبلی مشورت با یک وکیل قرارداهای املاک و مستغلات تضمینی است تا این اطمینان حاصل شود که قرارداد به طور صحیح و قانونی مکتوب شده و هیچ مورد خلاف عرف یا قانون در آن درج نشده است.

هر معامله املاک و مستغلات با معامله دیگر تفاوت‌هایی دارد و در نتیجه هر قرارداد نیز خاص یک معامله است؛ اما به طوری کلی این قرارداد نیز مانند بسیاری از قراردادهای دیگر نکات اساسی و یکسانی دارد که توجه به آنها ضروری است. به طور مثال یک قرارداد املاک و مستغلات مانند هر قرارداد دیگری باید کامل و جامع باشد و به تمام جزئیات آن به دقت پرداخته شود. همچنین تعیین قیمت نهایی ملک در قرارداد و بازه زمانی تحویل آن بسیار مهم است و برای موفق شدن معامله لازم است که طرفین این دو عنصر اساسی قرارداد را به خوبی متوجه شوند تا به کمترین اختلاف نظر برسند. از سویی دیگر بهتر است که دو طرف موارد احتمالی که ممکن است باعث ایجاد شبهه یا مشکل شود را در قرارداد ذکر کنند تا در صورت بروز اختلاف در هر یک از این موارد، از قبل راه‌حلی برای آن در نظر گرفته شود.

شاید کمتر کسی به دقت از این جزئیات اطلاع داشته باشد و یا حتی فراموش کنند که در حین عقد قرارداد آنها را در متن پیش‌نویس وارد کنند؛ اما یک وکیل مجرب املاک و مستغلات مجموعه تهران وکیل که تجربه‌های بسیاری در خصوص این معاملات دارد می‌تواند به راحتی یک متن قرارداد کامل و بدون ایراد را تنظیم کند و تا حد امکان از بروز اختلافات بعدی جلوگیری نماید.

تهران وکیل موسسه‌ای حقوقی و قانونی متشکل از هزاران وکیل متخصص در زمینه‌های مختلف است که با سالها تجربه در حال خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است؛ برای برقراری ارتباط با بهترین وکیل قرارداهای املاک و مستغلات این مجموعه کافیست از طریق شماره تماس 09100911179 اقدام کنید تا در اسرع وقت مشاوره‌ای کامل و رایگان در خصوص پرونده خود کسب نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *