تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانترى 165 لواسان + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

کلانتری‌ها بطور کلی زیر مجموعه‌ای از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولیت‌های خاصی بر عهده دارند که برخی مأموریت‌ها و وظایف این مجموعه شامل برقراری نظم و امنیت در جامعه و تأمین آسایش و رفاه عمومی و فردی تمام افراد جامعه است. كلانترى 165 لواسان نیز از این قاعده مستثنی نیست و به طور کلی وظایفی دارد که هر یک به تنهایی نقش مهمی در امنیت جامعه ایفا می‌کند.

یکی از مسئولیت‌های خطیر و حساس همه کلانتری‌ها از جمله کلانتری 165 لواسان همکاری با وزارت اطلاعات کشور برای مبارزه و مقاومت مقتدرانه علیه هر نوع فعالیت تروریستی، شورش و تحریک نیروهای معاند نظام است که می‌تواند مخل امنیت ملی و جامعه باشد. همچنین مقابله با تجمعات و فعالیت‌های غیر مجاز و ممانعت از فعالیت هر گونه تشکل یا گروهی که با هدف اغتشاش و بی نظمی شکل گرفته‌ است و برقراری امنیت در راهپیمایی‌ها یا اجتماعات قانونی از وظایف مهم این ارگان امنیتی می‌باشد.

البته دامنه فعالیت کلانتری‌ها به این موارد محدود نمی‌شود و همکاری با سازمان‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران و سایر یگان‌ها برای انجام اقدامات مربوط به جمع‌آوری اخبار و اطلاعات در حیطه اختیارات و وظایف خود یکی دیگر از اقدامات کلانتری‌ها است. همچنین با نظارت شورای عالی امنیت، وظیفه حفظ حریم اماکن و تأسیسات و سیستم‌های دولتی و غیر نظامی به استثنای مواردی که از حساسیت بالایی برخوردار هستند، بر عهده کلانتری‌ها است.

از سویی دیگر حفاظت از جان و مال مردم و مسئولان و کارگزاران و سایر افراد جامعه به جزء نیروهای نظامی و انتظامی و افراد پادگان‌ها و سایر ارگان‌های نظامی بر عهده این گروه حافظ امنیت است. البته در موارد خاص و طبق دستور شورای عالی امنیت ممکن است این وظیفه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپرده شود.

از دیگر خدمات کلانتری 165 لواسان و سایر کلانتری‌ها، اقدام به گردآوری سلاح‌ها و تجهیزات بدون پروانه حمل و نگهداری یا به طور کلی سلاح‌های غیر مجاز است که با هماهنگی و نظارت وزارت اطلاعات کشور انجام می‌گیرد. همانطور که ملاحظه شد دامنه فعالیت کلانتری‌ها بسیار گسترده و دشوار است و در این بین امکان بروز مشکلات و اختلافات حقوقی بین مردم و مأموران کلانتری یا به طرق دیگر وجود دارد که در هر صورت حضور یک وکیل كلانترى 165 لواسان می‌تواند برای این حافظان امنیت بسیار راه‌گشا باشد.

مطلب دیگری که طبق قوانین جدید در مورد ضابطین کلانتری‌ها و سایر ارگان‌های حافظ امنیت وجود دارد، نحوه بازجویی از بانوان و افراد زیر سن قانونی است که عنوان شده حتی‌الامکان توسط مأموران زن و طبق موازین اخلاقی و اسلامی صورت پذیرد. همچنین قانون دیگری که در مورد این افراد وضع شده این است که با مساعدت مأموران کلانتری بانوان و اطفال بتوانند به هر طریقی از جمله تلفن یا وسایل دیگر، خانواده خود را از وضعیت حال خود مطلع کنند؛ مگر در شرایطی که صلاح در این باشد که شخص مورد نظر از این امکان استفاده نکند که در این شرایط دستور مقامات قضائی لازم است. با وجود این پیچیدگی‌ها و جزئیات در قوانین گاهی ممکن است که مأموران کلانتری 165 لواسان نیز دچار مشکلات و مسائل قانونی و حقوقی شوند که حتی آینده شغلی آنها را نیز تهدید کند. در این صورت عاقلانه‌ترین کار مشاوره با یک وکیل كلانترى 165 لواسان تضمینی است.

دفتر حقوقی تهران وکیل با ارائه خدمات تخصصی حقوقی و کیفری در همه زمینه‌ها سالهاست که در کنار مردم و حتی مسئولان امنیت و آسایش جامعه است و با بهره‌گیری از تجارب و تخصص بیش از ۱۲۰۰ وکیل پایه یک دادگستری متخصص و کارآزموده، توانسته از سخت‌ترین آزمون‌ها و امتحانات سربلند و موفق عبور کند. مجموعه بزرگ تهران وکیل به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته همراه مردم و مسئولان است و راه‌های ارتباطی با این موسسه مراجعه به وب سایت آن یا شماره‌های تماس 09100911179 و 09371135179 می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *