تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 208 ترمینال جنوب + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

بر طبق قانون آیین دادرسی کیفری ، برای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ضابطان خاص دستگاه قضایی وظایف و تکالیفی معین شده است .

مأمورین کلانتری به عنوان ویترین پلیس در هر کشور، وظیفه  ی فراهم ساختن و برقراری امنیت در جامعه و پیگیری پرونده های قضایی را  مطابق فرمان دادستان و مراجع قضایی دارا هستند .

یافتن و پیگیری جرم و مجرم ، در جرائمی که به جرم نمایان ( جرمی که در دیده ی عمومی  اتفاق افتاده است) آشکار شده اند به عهده ی پلیس به عنوان  ضابطان خاص قوه ی قضاییه می باشد و در جرائم غیر آشکار نیز با ارجاع مقام قضایی، مسئولیت تعقیب به پلیس واگذار خواهد شد .

ماده ۳۶ قانون آیین دادرسی کیفری جدید

گزارش ضابطان ( مأموران نیروی انتظامی ) در حالتی که دارای اعتبار می باشد که بر عکس وضعیت و احوال و قرائن واضح موضوع نباشد و بر طبق ضوابط و مقررات قانونی تهیه و تنظیم گردد .

در شکایت کیفری تکلیف پرداخت هزینه دادرسی طرح شده در کلانتری چیست؟

بر طبق قانون مأموران نیروی انتظامی دادگستری وظیفه دارند شکایت شفاهی شاکی را دریافت کنند و حضور مقام قضایی بفرستند .

پلیس د باره ی دریافت هزینه  ی شکایت کیفری از شاکی مسئولیتی نخواهد داشت و پس از ارجاع پرونده به واسطه ی دادستان در زمان کشیک یا وقت اداری ، دفتر شعبه ی بازپرسی یا دادیاری مرجوع الیه ( به آن جا ارجاع شده)، آغاز به دریافت هزینه ی دادرسی از شاکی خواهد کرد .

ماده ی 599 آیین دادرسی کیفری

شاکی باید هزینه ی شکایت کیفری را با توجه به آن چه در قانون آمده است ؛ زمان بیان شکایت تأدیه ( پرداخت) نماید . مدعی خصوصی هم که به دنبال شکایت کیفری درخواست ضرر و زیان می کند، باید هزینه ی دادرسی را بر اساس مقررات وارده به امور مدنی پرداخت کند . اگر شاکی قادر به پرداخت هزینه ی شکایت نباشد ، به شناخت نظر دادستان یا دادگاهی که به موضوع پرونده رسیدگی می کند ، از پرداخت هزینه ی شکایت معاف خواهد شد . و هر وقت که  مدعی خصوصی قادر به  پرداخت هزینه ی دادرسی را نباشد ، دادگاه توانایی دارد که  او را از پرداخت هزینه ی دادرسی برای همان موضوعی که مورد ادعا می باشد ، به صورت موقت معاف کند رسیدگی به امر کیفری را نمی توان به دلیل نبود تأدیه ( نپرداختن ) هزینه ی دادرسی از سمت مدعی خصوصی به عقب انداخت .
تبصره : پس از صدور حکم و موقع اجرای آن ، قاضی اجرای احکام کیفری وظیفه دارد هزینه ی دادرسی را از جایگاه محکوم به (مالی که به پرداخت آن محکوم می‌شوند) استیفاء (دریافت) نماید .

ولی در حالتی که محکوم به از مستثنیات دین ( مایحتاج زندگی که قابل توقیف نیستند ) باشد و یا به مقداری نباشد که سبب خروج محکوم له ( کسی که حکم به سود او صادر می شود ) سبب اعسار می گردد .

 

آدرس کلانتری 208 ترمینال جنوب :……………..

می باشد که با مراجعه  به آن می توانید مشکل خود رامطرح کنید .

 

شماره تماس :…………..

 

نقش وکیل کلانتری 208 ترمینال جنوب در پرونده  دارای اهمییت می باشد .

از جمله رایج ترین  اثراتی  راکه می توان برای موکلین که از وکلا در بر طرف شدن پرونده های خویش استفاده می کنند می توان به بر طرف شدن نگرانی و اضطراب ، بالا بودن میزان درصد موفقیت، کنترل و مدیریت زمان، سرعت دادن به مراحل دادرسی و کم شدن  هزینه ها اشاره کرد .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *