تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 210 ترمینال شرق + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ضابطین قوه قضائیه یا همان مأموران کلانتری‌ اشخاصی هستند که زیر نظر دادستان و تحت آموزش و تعلیمات وی ، در برخورد با جرم های آشکار وظیفه دارند به حفظ آثار جرم و جمع‌آوری دلیل های اثبات دعوی و ادوات اتفاق جرم هستند که بعد از انجام تحقیقات تکمیلی، باید بر اساس تدبیرات قضائی اقدام کنند .

مأموران كلانترى 210 ترمینال شرق واقع در ………………………… نیز براساس قانون آیین دادرسی کیفری ، در برخورد با این جرائم بر اساس حدود اختیارات قانونی معین شده به واسطه مراجع قضائی به انجام وظیفه می‌پردازند و هر جور اقدامی که در خلاف با دستورات قضائی باشد ، تضاد قانون است .

بعضی جرائم نمایان ، و وظایفی که بر اساس قانون در برخورد با جرم آشکار بر عهده مأموران کلانتری‌ 210 ترمینال شرق است را در ادامه  مورد بررسی قرار می دهیم؛

–  در صورتی که جرم در جلو دید مأموران ‌ کلانتری انجام گرفته باشد یا مأموران سریعا خود را به موقعیت اتفاق جرم برسانند به صورتی که آثار جرم قابل نمایان باشد ، جرم آشکار خواهد بود. در حالی که اگر به تعداد دو نفر یا بیش از افراد معمولی جامعه شاهد اتفاق جرم باشند و یا بلافاصله پس از آن شخص مشخصی را به عنوان عامل مرتکب جرم معرفی نمایند ، در این زمینه نیز آشکار بودن جرم اثبات شده است .

–  اگر پس از اتفاق جرم ، متهم مخفی شود یا خواسته باشد فرار کند و دستگیر شود و همچنین فورا آثار جرم یا ادوات و اسباب انجام جرم قابل دستیابی باشد ، جرم وی آشکار خواهد بود.

–  و گزینه دیگر که اثبات می‌کند جرائم رخ داده آشکار است ، معرفی متهم از طریق خودش به مراجع قضائی یا مطلع کردن مأموران کلانتری برای ورود به موقعیت وقوع جرم به درخواست خود متهم می‌باشد که هر یک از این موارد بیان شده در بالا امکان دارد مجازات‌هایی مثل حبس ابد ، قطع عضو ، مجازات‌های تعزیری و حتی بالاتر را به دنبال داشته باشد که تشخیص آن وظیفه قانون می باشد.

نکته قابل توجه دیگر این است که در نبود مأموران کلانتری‌، کلانتری 210 ترمینال شرق ، هموطنان عزیز قادر هستند بعضی اقدامات مربوطه به مأموران کلانتری‌ مثل جلوگیری از مخفی شدن متهم و محافظت از صحنه جرم و آلات و ادوات اتفاق جرم را انجام دهند . بنابراین علاوه بر انجام یک وظیفه انسانی و اخلاقی ، به مأموران دولت نیز کمک می‌کنند تا برای مواجهه با جرم و جنایت نقش موثری اجرا کنند .

در این میان در صورتی که مأموران کلانتری 210 ترمینال شرق در زمان انجام وظیفه و به هر علتی دچار مسئله حقوقی شوند ، خوب است مراتب را با یک وکیل كلانترى 210 ترمینال شرق در جریان بگذارند تا با کمک وکیل متخصص مربوطه پایان ترین حد خسارت  ممکن را در هر زمیته متحمل شوند .

در صورت این که امکان مراجعه حضوری نداشته باشید برای مشاوره با یک وکیل كلانترى 210 ترمینال شرق تضمینی و برای آسانی در ارائه خدمات حقوقی خود به مأموران ‌ این کلانتری‌، شرایط برقراری ارتباط تلفنی با شماره تماس‌‌های ……………………………….. را به منظور برطرف شدن ابهامات حقوقی فراهم نموده است . اگر در هر عرصه حقوقی و قضایی به مشکل مواجه شده اید ، وکیل كلانترى 210 ترمینال شرق یکی از عالی ترین و سریعترین  راه حل مشکل را به شما نشان می‌دهد .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *