تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 211 قلعه نو خالصه + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مأموران کلانتری‌ها به عنوان ضابطین دادگستری وظیفه دارند همه ی تلاش خود را در عرصه پیشگیری از اتفاق جرم به کار بگیرند و در کنار آن از رعایت حقوق هموطنان که در صدر وظایف آن ها است و یک موضوع خیلی مهم و ضروری است، غفلت نکنند . به صورت کلی رعایت کردن حقوق شهروندان بخشی از وظایف و مسئولیت‌های قانونی ، انسانی و اخلاق حرفه‌ای هر مأمور کلانتری از جمله كلانتری 211 قلعه نو خالصه واقع در ……………………است که سبب افزایش عملکرد مثبت حافظان نظم عمومی و مشارکت خوب تر مردم در برقراری امنیت می باشد .

مسئله‌ای که کارکنان كلانتری 211 قلعه نو خالصه و دیگر ماموران دادگستری در تعقیب یک پرونده وظیفه مراقبت و اجرای بی کم و کاست آن هستند، حفاظت از اسرار و اسناد که در ارتباط با هویت و اطلاعاتی مانند مکان زندگی تمام اشخاص مربوط به یک پرونده است؛ مسئله‌ای که حتی قانون گذار به درستی در مورد آن  نظر خود را  بیان کرده و باز نشر اطلاعات را به جزء در موارد قانونی، ممنوع ابلاغ کرده است.  در صورتی ک  به شکل اتفاقی یا در حالت بی اطلاعی این گزینه توسط كلانتری 211 قلعه نو خالصه رعایت نشود و مسئله یا اختلافات حقوقی به دنبال داشته باشد ، فقط یک وکیل كلانتری 211 قلعه نو خالصه قادر است مسئله را به عالی ترین شکل ممکن رفع نماید‌ ؛ بنا براین نباید در این چنین موقعیتی مشاوره با وکیل متخصص را فراموش کرد .

وظیفه خطیر و دارای اهمیت دیگر نحوه برخورد ضابطین كلانتری 211 قلعه نو خالصه در مواجه با جرائم است که خود به دو نوع برخورد با جرائم آشکار و مقابله با جرائم غیر آشکار بخش می‌شود؛ مامورین این کلانتری باید در زمان مرتکب به جرم آشکار در ابتدایی ترین اقدام به حفاظت صحنه جرم و آلات و ادوات اتفاق آن بپردازند و اجازه متواری یا فرار را به متهمین پرونده ندهند و پس از انجام تحقیقات مورد نیاز، سریعا نتایج و اطلاعات بدست آمده شده را به مقامات بالاتر یا دادستان گزارش دهند . همچنین وظیفه دارند تا مدارک و مشخصات شاهدان حاضر در صحنه را به پرونده اضافه کنند و فردی که مرتکب به جرم آشکار شده را فقط در صورت وجود علت و مستندات محکم مبنی بر مرتکب شدن جرم بویسله وی بازداشت کنند .

از سمت دیگر وظیفه مامورین کلانتری 211 قلعه نو خالصه در برخورد با جرائم غیر آشکار، ارجاع پرونده به دادستان برای به دست آوردن دستورات مورد نیاز است و در مواقعی که در امر اجرای هر یک از این حالات مشکل یا دعاوی حقوقی برای کارکنان کلانتری اتفاق افتد، حضور یک وکیل كلانتری  211 قلعه نو خالصه تضمینی، پیشرفت پرونده را برای دو طرف خیلی آسان و قابل حل می‌کند .

وکیل كلانتری  211 قلعه نو خالصه، که در همه ی عرصه های حقوقی مشغول انجام وکالت و ارائه مشاوره و خدمات خود به عالی ترین شکل و بهترین کیفیت به هموطنان گرامی است، در رابطه ی پرونده‌های مربوط به کلانتری‌ها نیز زیبا درخشیده است.  

مجموعه وکیل كلانتری  211 قلعه نو خالصه، امروز نیز با کمک مشاوران و وکلای با تجربه و موفق خود در تمامی عرصه های حقوقی منجمله انجام مشاوره و وکالت برای ضابطین کلانتری، آماده گزارش خدمات ویژه است که در شکل خود خدمتی با ارزش و موثر نه فقط برای کلانتری‌ها، بلکه برای همه ی جامعه به شمار می‌آید . برای برخورداری از مشاوره حقوقی از این مجموعه می‌توانید به وب سایت  وکیل كلانتری  211 قلعه نو خالصه ، مراجعه نموده و یا از راه شماره‌های تماس ………………. وکیل های با تجربه مجموعه در ارتباط باشید و در صورت لازم از حضور وکیل در مراجع قضایی نیز برخوردار شوید.   

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *