تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 163 ولنجك + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مأموران کلانتری‌ها به عنوان ضابطین دادگستری موظف هستند تمام تلاش خود را در جهت پیشگیری از وقوع جرم به کار بگیرند و در کنار آن از رعایت حقوق شهروندان که در صدر وظایف آنهاست و یک موضوع بسیار مهم و ضروری است، غافل نشوند. به طور کلی رعایت کردن حقوق شهروندان جزء وظایف و مسئولیت‌های قانونی، انسانی و اخلاق حرفه‌ای هر مأمور کلانتری از جمله كلانتری 163 ولنجك واقع در تجریش تهران است که باعث بهبود عملکرد مثبت حافظان نظم عمومی و مشارکت بهتر مردم در برقراری امنیت است.

مسئله‌ای که کارکنان كلانتری 163 ولنجك و سایر ضابطین دادگستری در پیگیری یک پرونده موظف به رعایت و اجرای بی کم و کاست آن هستند، حفظ اسرار و اسناد مرتبط با هویت و اطلاعاتی همچون محل زندگی همه افراد در ارتباط با یک پرونده است؛ مسئله‌ای که حتی قانونگذار به تصریح در مورد آن اظهار نظر کرده و افشای اطلاعات را به جزء در موارد قانونی، ممنوع اعلام کرده است. چنانچه به طور اتفاقی یا در صورت نا آگاهی این مورد توسط كلانتری 163 ولنجك رعایت نشود و مشکل یا اختلافات حقوقی در پی داشته باشد، تنها یک وکیل كلانتری 163 ولنجك می‌تواند مسئله را به بهترین شکل ممکن برطرف کند‌؛ از این رو نباید در این چنین شرایطی مشاوره با وکیل مربوطه را دست کم گرفت.

وظیفه مهم و خطیر دیگر طرز برخورد ضابطین كلانتری 163 ولنجك در مقابله با جرائم است که خود به دو دسته برخورد با جرائم مشهود و مقابله با جرائم غیر مشهود تقسیم می‌شود؛ ضابطین این کلانتری می‌بایست در حین ارتکاب جرم مشهود در اولین اقدام به حفظ صحنه جرم و آلات و ادوات وقوع آن بپردازند و اجازه فرار یا خفا را به متهمین پرونده ندهند و بعد از انجام تحقیقات لازم، فوراً نتایج و اطلاعات جمع‌آوری شده را به مقامات بالاتر یا دادستان ارائه کنند. همچنین موظف هستند تا مدارک و مشخصات شاهدان حاضر در صحنه را به پرونده اضافه کنند و فردی که مرتکب جرم مشهود شده را تنها در صورت وجود دلایل و مستندات محکم مبنی بر ارتکاب جرم توسط وی بازداشت کنند.

از سویی دیگر وظیفه ضابطین كلانتری 163 ولنجك در برخورد با جرائم غیر مشهود، ارجاع پرونده به دادستان برای کسب دستورات لازم است و چنانچه در امر اجرای هر یک از این موارد مشکل یا دعاوی حقوقی برای کارکنان کلانتری پیش بیاید، حضور یک وکیل كلانتری 163 ولنجك تضمینی، پیش برد پرونده را برای طرفین بسیار ساده و قابل حل می‌کند.

دفتر حقوقی تهران وکیل که در تمامی زمینه‌های حقوقی مشغول انجام وکالت و ارائه مشاوره و خدمات خود به بهترین وجه و بالاترین کیفیت به هموطنان گرامی است، در خصوص پرونده‌های مربوط به کلانتری‌ها نیز خوش درخشیده است. بیش از ۱۲۰۰ وکیل در این دفتر حقوقی مشغول به انجام وظیفه هستند که بخشی از خدمات مشاوره حقوقی خود را به صورت آنلاین و تلفنی انجام می‌دهند و این خدمات رایگان و شبانه‌روزی است. از مزایای دیگر مشاوره با دفتر حقوقی تهران وکیل امکان همکاری همزمان چند وکیل پایه یک دادگستری و مرتبط با پرونده به طور اختصاصی و ارائه گزارش کار مداوم به موکلین خود تا زمان احقاق حقوق آنها است.

مجموعه تهران وکیل امروز نیز با کمک مشاوران و وکلای با تجربه و موفق خود در همه زمینه‌های حقوقی از جمله انجام مشاوره و وکالت برای ضابطین کلانتری 163 ولنجك، آماده ارائه خدمات تخصصی است که در نوع خود خدمتی ارزنده و مفید فایده نه تنها برای کلانتری‌ها، بلکه برای کل جامعه به حساب می‌آید. برای دریافت مشاوره رایگان حقوقی از این مجموعه می‌توانید به وب سایت تهران وکیل مراجعه یا از طریق شماره‌های تماس 09100911179 و 09371135179

با وکلای مجرب مجموعه در ارتباط باشید و در صورت لزوم از حضور وکیل در مراجع قضایی نیز برخوردار شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *