تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانترى 161 ابوذر + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

کلانتری به عنوان قسمتی از شهربانی مسئول حفظ نظم و امنیت مناطق و بخش‌های مختلف شهر است و اولویت اول آن جلوگیری از وقوع جرم می‌باشد؛ کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا هستند که وظیفه کلانتری‌ها برقراری آرامش و امنیت در محدوده شهری می‌باشد و پاسگاه‌ها به انجام فعالیت در خارج از شهر می‌پردازند. در آخر هم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عنوان ضابط قانونگذار کل با تخلفات مشهود به طور مستقیم مداخله کرده و مجرمان را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهد و چنانچه تخلفات غیر مشهود باشد، مسئولیت بر عهده دستگاه قضا می‌باشد تا واقعیت را کشف کند.

ماموران کلانتری 161 ابوذر که در منطقه ۱۷ تهران واقع شده، زیر نظر پلیس ناجا و تحت امر دستگاه قضا به انجام وظایف و مسئولیت‌های خود می‌پردازند و در واقع حیطه اختیارات مشخصی دارند و انجام کاری خارج از این محدوده خلاف قانون خواهد بود. همچنین بر خلاف تصور عامه مردم مأموران کلانتری نیز موظف به انجام قوانین و مقررات حقوقی هستند و انجام اموری که جز وظایف آنها معرفی نشده، برای آنها مسئولیت‌آور است. بنابراین بهتر است که در کنار انجام وظیفه از مسائل و ضوابط حقوقی نیز اطلاع کافی داشته باشند یا از طریق یک وکیل كلانترى 161 ابوذر برای کسب این اطلاعات اقدام کنند. در غیر اینصورت احتمال بروز مشکل در حل مسائل و معضلات اجتماعی زیاد شده و مسئولیت و تعهد نیروی انتظامی در امر قانونگذاری دشوار می‌شود.

از طرف دیگر ضابطین کلانتری 161 ابوذر مانند سایر کلانتری‌های شهر وظایف خاصی بر عهده دارند که از جمله آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ بخش مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، مقابله با عوامل فساد، جلوگیری از وقوع جرم، وظیفه تحقیق و بررسی و کشف جرائم، برخورد قاطع با متخلفان و متهمان و دستگیری سریع قبل از فرار یا هر اقدام خلاف قانون دیگر، اجرای دقیق و صحیح حکم قضائی و سایر مسئولیت‌های حیطه اختیارات ایشان که در صورت بروز هر گونه اختلاف یا دعاوی در انجام این وظایف از سوی مردم یا محاکم دیگر، دریافت کمک و مشاوره حقوقی از یک وکیل كلانترى 161 ابوذر تضمینی تا حد زیادی اختلافات را حل و فصل کرده یا مواجه با آن را ساده می‌کند.

تهران وکیل یک دفتر حقوقی است که با بیش از یک دهه فعالیت حقوقی ارزشمند با کمک هزاران وکیل متخصص و مجرب در همه زمینه‌های حقوقی، دامنه فعالیت خود را محدود نکرده و نیاز موکلین خود را با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و وکالت در تمامی حوزه‌های حقوقی همواره پاسخ داده است.

این مجموعه حقوقی بر اساس سابقه درخشان خود در امر ارائه مشاوره حقوقی به همه متقاضیان و موکلان حتی کلانتری‌های سطح شهر تهران از جمله کلانتری 161 ابوذر، از وکلایی با تجربه و متخصص در این حوزه استفاده می‌کند تا مدارک و مستندات را با حساسیت بالایی بررسی کرده و به بهترین نحو وکالت قانونی ضابطین کلانتری 161 ابوذر را بر عهده گرفته و به انجام رساند.

زمانی که یک دفتر حقوقی با کمک وکلای دارای صلاحیت و با تجربه در همه حوزه‌های حقوقی آماده خدمت‌رسانی می‌شود‌، به این معنی است که نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات حقوقی همه اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی خواهد کرد و می‌کوشد که بهترین خود باشد. مجموعه تهران وکیل مشکلات حقوقی تمام موکلان خود از جمله بخش کلانتری 161 ابوذر را به‌ صورت خاص و با بررسی تمام ابعاد پرونده بررسی و حل و فصل می‌کند تا بتواند بهترین نتیجه و موفقیت تضمینی را در کمترین زمان ممکن به دست آورد که همین امر باعث حذف هزینه‌های گزاف حل و فصل‌ مسائل در مراجع قضائی و پاسخگویی هرچه بهتر و سریعتر به موکلین می‌شود. راه‌های ارتباط با وکیل کلانتری 161 ابوذر مجموعه تهران وکیل برقراری تماس از طریق شماره‌های تماس 09100911179 و 09100911179 می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *