تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانترى 164 ازگل + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ضابطین قوه قضائیه یا همان مأموران کلانتری‌ افرادی هستند که زیر نظر دادستان و تحت آموزش و تعلیمات وی، در برخورد با جرائم مشهود موظف به حفظ آثار جرم و جمع‌آوری ادله اثبات دعوی و ادوات وقوع جرم هستند که پس از انجام تحقیقات تکمیلی، می‌بایست طبق تصمیمات قضائی اقدام کنند.

مأموران كلانترى 164 ازگل واقع در اول ورودی شهرک قائم نیز طبق قانون آیین دادرسی کیفری، در برخورد با این جرائم طبق محدوده اختیارات قانونی تعیین شده توسط مراجع قضائی به انجام وظیفه می‌پردازند و هر گونه اقدامی که در تضاد با دستورات قضائی باشد، خلاف قانون است.

برخی جرائم مشهود و وظایفی که طبق قانون در برخورد با جرم مشهود بر عهده ضابطین کلانتری 164 ازگل است را در ادامه بررسی می‌کنیم؛

– چنانچه جرم در مقابل انظار ضابطین کلانتری صورت گرفته باشد یا مأموران فوراً خود را به محل وقوع جرم برسانند به طوری که آثار جرم قابل مشاهده باشد، جرم مشهود خواهد بود. همچنین اگر به تعداد دو نفر یا بیشتر از افراد عادی جامعه شاهد وقوع جرم باشند و یا بلافاصله بعد از آن فرد مشخصی را به عنوان عامل ارتکاب جرم معرفی نمایند، در این مورد نیز مشهود بودن جرم اثبات شده است.

– اگر بعد از وقوع جرم، متهم متواری شود یا قصد فرار کند و دستگیر شود و همچنین بلافاصله آثار جرم یا ادوات و اسباب انجام جرم قابل احراز باشد، جرم وی مشهود خواهد بود.

– و مورد دیگر که ثابت می‌کند جرائم اتفاق افتاده مشهود است، معرفی متهم توسط خودش به مراجع قضائی یا خبر کردن مأموران کلانتری برای ورود به محل وقوع جرم به درخواست خود متهم می‌باشد که هر یک از این موارد ذکر شده در فوق ممکن است مجازات‌هایی مانند حبس ابد، قطع عضو، مجازات‌های تعزیری و حتی بالاتر را در پی داشته باشد که تعیین آن بر عهده قانون است.

نکته جالب توجه دیگر این است که در نبود ضابطین کلانتری 164 ازگل، شهروندان عزیز می‌توانند برخی اقدامات مربوط به ضابطین مانند جلوگیری از متواری شدن متهم و محافظت از صحنه جرم و آلات و ادوات وقوع جرم را انجام دهند. به این ترتیب علاوه بر انجام یک وظیفه انسانی و اخلاقی، به مأموران دولت نیز کمک می‌کنند تا برای مقابله با جرم و جنایت نقش موثری ایفا کنند.

در این بین چنانچه ضابطین کلانتری 164 ازگل در حین انجام وظیفه و به هر دلیلی دچار مشکل حقوقی شوند، بهتر است مراتب را با یک وکیل كلانترى 164 ازگل در میان بگذارند تا با کمک وکیل متخصص مربوطه کمترین خسارت را از هر لحاظ متحمل شوند.

دفتر حقوقی و داوری تهران وکیل با مجموعه‌ای از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران، همیشه آماده ارائه مشاوره تخصصی و قبول وکالت تمام هموطنان عزیز از جمله مأموران كلانترى 164 ازگل است؛ تهران وکیل همواره بهترین راهکارهای حقوقی را از وکلای متخصص و مجرب در تمامی زمینه‌های حقوقی ارائه می‌دهد و با بررسی دقیق مدارک و مستندات مراجعین، سعی در حل و فصل مسائل و مشکلات به بهترین نحو ممکن را دارد.

از مزایای ویژه دریافت مشاوره از مجموعه تهران وکیل، مشاوره حقوقی آنلاین و ۲۴ ساعته به صورت تلفنی یا متنی است که توسط بهترین وکلای پایه یک دادگستری و با پشتیبانی شبانه‌روزی صورت می‌پذیرد. این موسسه در صورت عدم امکان مراجعه حضوری برای مشاوره با یک وکیل كلانترى 164 ازگل تضمینی و برای سهولت در ارائه خدمات حقوقی خود به ضابطین این کلانتری‌، امکان برقراری ارتباط تلفنی با شماره تماس‌‌های09100911179 و 09100911179 را جهت رفع ابهامات حقوقی فراهم نموده است. اگر در هر زمینه حقوقی و قضایی دچار مشکل شده‌اید، تهران وکیل به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی بهترین و سریعترین مسیر حل مشکل را به شما نشان می‌دهد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *