تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانترى 162 فشم + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طبق قانون جمهوری اسلامی ضابطین و برقرار کنندگان نظم در کشور به دو دسته ضابطین خاص و ضابطین عام تقسیم می‌شوند که گروه اول شامل دسته‌ای از ضابطین هستند که به واسطه وظایف خاصی که به آنها محول می‌شود، ضابط خاص دادگستری محسوب می‌شوند و از جمله آنها می‌توان به مقاماتی مانند کارکنان بخش زندان‌ها، مأمورین وزارت اطلاعات و سازمان سپاه کشور، نیروهای مقاومت بسیج و برخی نیروهای مسلح اشاره کرد. اما ضابطین عام همان درجه‌داران و افسران بخش ناجا یا نیروی انتظامی هستند که در این باره اطلاعات و آموزش‌های لازم را کسب کرده‌اند.

مأموران کلانتری از جمله كلانترى 162 فشم در شهرستان شمیرانات تهران جزء دسته ضابطین دادگستری عام هستند که وظیفه حفظ آرامش و امنیت مناطق تحت پوشش خود را دارند. البته لازم به ذکر است که مأموران وظیفه مانند افسر وظیفه یا سربازان که زیر نظر ضابطین بالاتر به انجام وظیفه می‌پردازند، جزء هیچ کدام از دسته‌بندی ضابطین دادگستری نیستند و مسئولیت اقدامات و فعالیت‌های آنها بر عهده همان مقاماتی است که برای آنها انجام وظیفه می‌کنند.

همه ماموران کلانتری‌ها از جمله كلانترى 162 فشم موظف هستند که در زمان انجام مسئولیت و در برخورد با مردم، کارت ویژه ضابطین را که بعد از تحصیل در دوره‌های آموزشی تحت نظارت مراجع قضایی کسب می‌کنند برای احراز هویت همراه داشته باشند؛ چرا که هر گونه فعالیت‌ و اقدام انجام شده توسط مامور کلانتری بدون این کارت احراز هویت، ممنوع بوده و حتی از نظر قانونی بدون اعتبار است. از سویی دیگر بهتر است که افراد جامعه نیز هنگام مواجه با اشخاصی که خود را مامور کلانتری یا به طور کلی ضابط دادگستری معرفی می‌کنند، از وی درخواست کارت شناسایی و همچنین دستور کتبی از مراجع قضایی زیربط را داشته باشند تا به این ترتیب از بروز بسیاری از مشکلات حقوقی در حوزه کلانتری‌ها جلوگیری به عمل آید. ولی در صورت ایجاد مشکل معقولانه‌ترین و بهترین کار مشورت با یک وکیل كلانترى 162 فشم است که می‌تواند در سریعترین زمان ممکن مشکلات حقوقی ایجاد شده بین طرفین را حل و فصل کند.

همواره ضابطین کلانتری 162 فشم مانند سایر کلانتری‌ها می‌بایست در زمان ورود به اماکن و منازل ضمن نمایش مدارک مربوط به احراز هویت ضابط بودن خود، اصل نمونه حکم قضائی را به طرف مقابل نشان دهند و مراتب را فوراً گزارش دهند. نکته مهم دیگر این است که مسئولیت نظارت و هماهنگی ضابطین دادگستری برای انجام وظایف و اموری که به آنها محول می‌شود، بر عهده دادستان یا بقیه مقامات مسئول است و طبق قانون کیفری همه ضابطین موظف هستند تا در کمترین زمان ممکن و طی مدت مقرری که توسط مقامات فوق تعیین شده، وظایف خود را به انجام رسانده و گزارش دهند. در غیر این صورت امکان ایجاد مشکل حقوقی و برخورد با این خدمت‌گذاران بخش کلانتری وجود دارد که کمک و مشاوره از یک وکیل كلانترى 162 فشم تضمینی می‌تواند مشکلات را هرچه سریعتر برطرف نماید.

دفتر حقوقی تهران وکیل به عنوان بهترین دفتر حقوقی در تهران برای ارائه مشاوره حقوقی رایگان و خدمات وکالت به هموطنان عزیز با هر بودجه و شغلی می‌باشد. این مجموعه حقوقی با بهترین وکلای تخصصی پایه یک دارای پروانه وکالت در همه زمینه‌های حقوقی، آماده خدمت‌رسانی به ضابطین كلانترى 162 فشم در صورت بروز هر گونه اختلاف یا دعاوی حقوقی برای آنهاست.

تهران وکیل یک دفتر حقوقی با سابقه درخشان است که با توجه به نیاز موکلین خود، خدمات تخصصی مشاوره را به تنها چندین مورد محدود نکرده و با ارائه خدمات تخصصی در همه حوزه‌ها به همه افراد جامعه، وظیفه خود را در امر مشاوره و وکالت به بهترین نحو ممکن به انجام می‌رساند. راه‌های برقراری ارتباط با این مجموعه شماره تماس 09100911179 و 09100911179 می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *