تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل متخصص اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اعاده ، در واقع به معنای برگرداندن چیزی به جای خود ، می باشد . و دادرسی نیز به معنای : محاکمه نمودن و یا کمک کردن به شخصی می باشد . به عبارت بهتر می توان گفت که : به رسیدگی مجدد به حکمی که قبلا صادر شده و قطعی نیز شده است ، اعاده دادرسی گفته می شود . در واقع اعاده دادرسی ، یک فرصت طلایی برای فرد می باشد و به همین خاطر ، از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است . و باید در چنین مواردی ، نهایت دقت لحاظ گردد . به همین سبب شایسته است که ، چنین امر مهمی به وکیلی زبده و متخصص ، که سال ها در این حوزه فعالیت کرده و از دانش و تجربه کافی برخوردار‌ می باشد ، سپرده شود ، تا فرد در نهایت شاهد پیامد های ناخوشایندی ، نشود .

به عبارت دیگر ، افراد می توانند با زبده ترین و مجرب ترین وکیل متخصص اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور ، به صورت حضوری و یا حتی آنلاین ( ۲۴ ساعته ) ، مسائل خود را در میان بگذارند ، تا با دیدی وسیع تر و آگاهانه تر ، مراحل پرونده شان را طی نمایند .

وکیل اعاده دادرسی در دیوان عالی

وکیل مجرب اعاده دادرسی در دیوان عالی

این مسئله که در چه مواقعی فرد می تواند ، دادخواست اعاده دادرسی در دیوان عالی را تنظیم کند ، یکی از پر تکرار ترین و حائز اهمیت ترین مسائلی است که ، باید به آن توجه داشت . در واقع ، وکیل متخصص اعاده دادرسی دیوان عالی کشور ، به فرد کمک می کند تا با وجود صدور رای قطعی ، پرونده فرد ، مجددا مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد . و در نهایت نیز ، این اطمینان حاصل گردد که حکمی عادلانه صادر خواهد شد و حقی از او ، ضایع نخواهد شد .

چه افرادی می توانند تقاضای اعاده دادرسی کنند؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از وکیل متخصص اعاده دادرسی دیوان ، پرسیده می شود ، این امر است که : چه کسانی بر ‌طبق قانون می توانند ، در دیوان عالی کشور تقاضای اعاده دادرسی نمایند ؟ وکیل متخصص اعاده دادرسی در دیوان ، در خصوص پاسخ به این سوال ، باید اشاره کند که : بر اساس ماده چهارصد و هفتاد و پنج آیین دادرسی کیفری ( مصوب ۱۳۹۲ ) ، افرادی که می توانند تقاضای اعاده دادرسی در دیوان نمایند ، عبارتند از :

محکوم علیه یا وکیل ، نماینده قانونی او ، دادستان مجری حکم و در نهایت دادستان کل کشور .

جهات اعاده دادرسی

مسئله مهم دیگری که وکیل متخصص اعاده دادرسی در دیوان ، باید ذکر کند این امر است که : بر طبق قانون ، دیوان عالی کشور ، مرجع رسیدگی به اعاده دادرسی است و در این خصوص مطابق قانون ، جهات اعاده دادرسی به این صورت می باشد :

۱ / وقتی که در یک موضوع رایی صادر گردیده که آن رای با ادعای خواهان ، مطابقتی ندارد .

۲ / حکمی که در دادگاه صادر شده است ، از میزان خواسته خواهان ( در دادخواست ) بیش تر باشد .

۳ / در هر موردی که در احکامی که صادر شده است ، تناقض و تضادی وجود دارد و فرد پس از قطعیت ، از این مسئله آگاه می شود .

۴ / در هر موردی که رایی در دادگاهی صادر می شود ، و در دادگاهی دیگر ( با همان اصحاب دعوی و موضوع ) به شیوه ای دیگر صادر شده باشد .

۵ / وقتی که به هر دلیلی یک فرد ، با تقلب و حیله ، اقدام به جعل نمودن مدارک و اسناد می نماید و یا حتی شهودی می آورد که ، رای غیر واقعی صادر می گردد .

 

وکیل متخصص اعاده دادرسی در دیوان عالی | وکلای تهران وکیل

وکلای تهران وکیل ، از جمله مجرب ترین ، زبده ترین و با تجربه ترین وکلای متخصص اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور می باشند . وکلایی متخصص و کارآزموده که سال های کثیری در این زمینه و دیگر زمینه ها ، فعالیت نموده اند و پرونده های بسیاری را ، با موفقیت تمام به سرانجام مطلوب خود، رسانده اند . به طوری که ، اینک عموم هموطنان عزیز می توانند با خاطر آسوده ، طی کردن 0 تا 100 پرونده شان را به وکلای متخصص این مجموعه بسپارند .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *