تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع شماره 9 شورای حل اختلاف + سه راه آذری + بهترین + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

نشانی مجتمع شماره 9 شورای حل اختلاف واقع شده در خيابان قزوين – نرسيده به سه راه آذری – خيابان شهيد سبحاني ( 16 متري اميري ) – نبش کوچه مقدم می باشد که می توانید در صورت لزوم جهت حل و فصل اختلافات و پرونده های حقوقی خود

به آن مراجعه فرمایید.

شماره تماس: 66432184

مجتمع قضایی تبحری در دعوا‌ های مربوط به کسب و کار و فرآیند های اقتصادی را شامل می باشد که شعبه‌ هایی از دادگاه‌ های حقوقی را در بر می گیرد که با پیشنهاد و رای ریاست حوزه قوه قضائیه و موافقت رئیس کل دادگستری همگام با رسیدگی به دعوای تجاری به شکل ذیل دستور العمل در مدت سه ماه ایجاد می‌ شود.

مجتمع ‌های قضایی تجارتی نظیر واحد اجرای احکام مدنی که مخصوص دعاوی تجاری و اقتصادی می‌باشد. دادگاه ‌های حقوقی بدوی و تجدید نظر‌ های تخصصی. سرپرست مجتمع قضایی اقتصادی. شورای حل اختلاف که در حیطه ی دعوای تجاری که مواردی همانند صلح و سازگاری را رفع می‌کند. اداره ارشاد و برگشت قضایی و امور متخصصان که رابطه و استعلامات را انجام می‌دهد.

به منظور تعداد دادگاه ‌های تجدید نظر همگام با رسیدگی به امور مجتمع ‌های قضایی در مرحله تجدید نظر و عدالت خواهی که با تصمیم ریاست کل دادگستری‌ های استان مربوطه زیر نظر مدیریت آن با معاون وی در مجتمع مستقر می ‌شود. نگاه داری مجتمع وظیفه ی  یکی از مسئولین قضایی ریاست کل دادگاه عمومی و انقلاب تهران است که پس از آنچه رئیس کل دادگستری تهران موافقت خود را اعلام کرد؛ ریاست کل دادگاه ‌های عمومی و انقلاب تهران از جانب وی انتصاب می گردد.

پیشنهادی که در زمینه مشخص کردن سیاست‌های پیشگیری و جلوگیری از جرم‌ های قضایی که در حوزه اختلافات غذایی و دعاوی تجاری و همچنین اصلاح ساختار ها و هنجار ها به جهت جلوگیری از بروز اختلال در فعالیت ‌های تجاری پیشنهادهایی را ارائه می‌کند؛ سرپرست با همکاری بقیه همکارانی که در مجتمع فعالیت می‌کند و با استفاده از تجربیات و مهارت ‌هایی که در طی پرونده‌های مختلف به دست آورده و رسیدگی ‌هایی که در زمینه انجام شده است؛ نظرات اساتید دانشگاه و هیات علمی دانشگاه و متخصصانی که در تجارت تجربه دارند، اقداماتی را انجام می‌دهند.

مجتمع قضایی خلأ هایی را که در قانون شکل گرفته است تشخیص می دهد. در زمینه ‌های دعوا های تجاری و صلاحیت مجتمع و همینطور تکمیل پیشنهاد لازم به ریاست کل دادگستری همگام با برطرف کردن آن ارائه می‌کند و در صورت نیاز پیشنهاد هایی را مربوط به آن ارائه می دهد.

مجتمع قضایی مطتلب و محتوا هایی را که در این حوزه پیگیری شده را برای آگاه سازی در پرونده‌ های حائز اهمیت که امکان ارزیابی را دارند مجتمع بوسیله ی روابط عمومی به چک کردن آن ها می پردازد. اما پرونده‌ هایی که با مضمون های ماده بند ۱ و ۲ در صلاحیت ‌های مجتمع قرار دارند؛ پیش از ایجاد مجتمع تخصصی با دیگر مراجع قضایی برگشت داده می ‌شود و همینطور در همان مراجع به پیگیری لازمه پرداخته می ‌شود و در صورتی که در آن مراجع رسیدگی به آن ها صورت نگرفت، ارجاع داده می‌ شود. به مراجع قضایی تا همگام با ارزیابی مجدد به دادگاه مربوطه ارجاع داده بشود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *