تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع قضایی خانواده شماره ۲

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

حوزه قضایی مربوط به قلمرو یک بخش یا یک شهرستان می‌باشد که در دادگاه آن منطقه تشکیل می‌شود. اگر در یک حوزه قضایی تعداد شعبه دادگاه متفاوت باشد، دفتر کلی وجود دارد که ثبت اولیه دادخواست در آن دفتر انجام می‌شود.

هر حوزه ممکن است واحد ارشاد و معاضدت داشته باشد. رئیس شعبه اول رئیس حوزه قضایی می‌باشد و به تعداد لازم می‌تواند معاون و مرشد داشته باشد. شعبه دادگاه عمومی یک قاضی دارد. یعنی وحدت قاضی در شعبه حاکم می‌باشد البته دادرس، حکم صادر می‌کند و در غیاب رئیس شعبه رای صادر می‌شود اما پاک نویس و امضا کننده آن شخص خود قاضی می‌باشد. در حوزه‌هایی که شعبه متعدد وجود دارد؛ پرونده‌ای که رئیس شعبه اول یا معاونان انجام می‌دهند، به حوزه دیگری ارجاع داده می‌شود. رئیس حوزه قضایی استان و تمامی حوزه قضایی آن شهر و بخش‌های دیگر نظارت می‌کند و مثل درخواست نصب و جا به جا کردن قضات و کارمندان می‌باشد. رئیس شعبه اول که رئیس مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ می‌باشد، می‌تواند رئیس دادگاه تجدید نظر استان نیز باشد. دادگاه انقلاب یک دادگاه اختصاصی و ویژه کیفری می‌باشد که در خصوص برخی از مسائل حقوقی صلاحیت رسیدگی مثل دعاوی راجع به مصادره اموال را دارد.

در سال ۱۳۹۱ قوانین با رویه سازمان‌های قضایی سازگاری ندارد. تعریف آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب نیز نادرست تعریف شده بود. در این قوانین گونه از حوزه قضایی و مجتمع قضایی تعریف مختصر شده بود؛ مجتمع قضایی یعنی قلمرو یک بخش یا یک شهرستان که دادگاه در آن واقع شده باشد.

مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ در ولنجک با در دست داشتن بهترین وکلا می‌تواند در امور قضایی به ویژه در امور خانواده به شما کمک کند.

مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ یک مرجع قضایی یا دادگاه که صلاحیت کلی در رسیدگی به دعاوی را دارد و ممکن است یک حوزه قضایی چند شعبه و مجتمع داشته باشد. قلمرو دادرسی دارای یک رئیس می‌باشد. مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ در ولنجک و ونک با در دست داشتن بهترین وکلا می‌تواند بهترین نتیجه و تضمینی ترین نتیجه را برای شما مقدر کند.

موارد قابل بررسی در مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ در ولنجک اینک به شرح زیر می‌باشد. یک، نامزدی و خسارت‌های ناشی از به هم زدن نامزدی که در صورتی که رابطه زناشویی در نامزدی اتفاق افتاده باشد؛ مهریه را باید کامل پرداخت کند. در صورتی که نامزدی نباشد و عقد رسمی انجام شده باشد؛ زوج باید نصف مهریه را پرداخت کند. دو، نکاح دائم و موقت و اجازه در نکاح سه، شرط ضمن عقد نکاح چهار، ازدواج مجدد در ازدواج مجدد اجازه زوجه لازمه ازدواج دوم می‌باشد پنج، جهیزیه هفت، نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت در صورتی که زوجه هنگام ازدواج مهریه مشخص نکرده باشد، زوج ضمانت طلاق باید اجرت المثل زوجیت را بپردازد و تمکین و طلاق و فصل انفساخ نکاح وزن مدت و انقضای مدت نکاح موقت حضانت و ملاقات طفل، نصب، رشد، ولایت قهری که مربوط می‌شود به ناظر و امین اموال و محجوران و وساطت در امور مربوطه، نفقه اقارب، اموری که مربوط به غایب مفقودالاثر شدن هر یک از زوجین والدین اقارب و غیره می‌باشد، سرپرستی کودکان بی سرپرست، اهدای جنین، تغییر جنسیت که در صورتی که دختر یا پسر است تغییر دادن جنسیت خود را داشته باشند، بررسی کردن شرایط و درستی امر به عهده دادگاه خانواده می‌باشد.

در صورت اعتماد به مجتمع قضایی خانواده شماره ۲ که با در دست داشتن بهترین وکلا تضمین می‌شود که نتیجه مورد انتظار شما در پرونده‌های خانواده در هر یک از موارد بالا رقم بخورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *