تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع قضایی عدالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

رئیس قوه قضائیه در زمینه رفع مسائل دادرسی و تسریع در امور جاری محاکم و پیشگیری از وقوع جرم استفاده از فناوری‌های جدید و تکنولوژی‌های به روز در روند دادرسی آیین نامه‌های ارائه خدمات الکترونیک که در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۱۳۹۱ تصویب شده است و در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه ارائه خدمات الکترونیک که مصوب ۲۲ خرداد سال ۹۱ می‌باشد. از طرف رئیس قوه قضاییه دستورالعمل‌ها شرایط تاسیس و ضوابط و قوانین فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی را ابلاغ کرده و آیین نامه مصوب سال ۹۶ رئیس قوه قضائیه و دستورالعمل ضوابط و شرایط ظوابط که تاسیس فعالیت و انحلال دفتر خدمات الکترونیک قضایی که به موجب ماده ۳۹ آیین نامه جدید جایگزین آیین‌نامه گذشته شده است.

ارائه خدمات الکترونیک قضایی از جمله طرح‌ها و پیشنهاد‌های بزرگ و مهم دستگاه قضایی می‌باشد که مورد توجه مدیران عالی کشور می‌باشد. در زمینه طرح‌های پیشنهادی و خدماتی الکترونیک قضایی جهت طرح دعوای حقوقی و حقیقی خانواده‌ها و قضاوت مجتمع قضایی عدالت تجدیدنظر و دادخواهی که می‌بایست بدون مراجعه به محاکم یا دادسراها از طریق مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک نسبت به طرح دعوا اقدام کند.

امروزه برای طرح دعوا و برای ایجاد لایحه قانون نوشتن لایحه طرح دعوا می‌بایست از طرف دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام کرد. برای انجام دادن طرح دعوا بر نوشتن لایحه خدمات الکترونیک نیازمند به وکیل مجتمع قضایی عدالت می‌باشید.

مجتمع خدمات قضایی با محوریت تسهیل مراجعات بیشتر مردم جهت جلوگیری از اتلاف زمان می‌باشد که در سال‌های اخیر در نزدیکی محاکم تاسیس شده است. بنابراین مجتمع‌های خدماتی قضایی با هدف کاهش مراجعه به دستگاه قضایی و دادگاه‌ها و راحتی رسیدگی به پرونده و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه شفاف سازی در فرایند رسیدگی به پرونده می‌باشد که افزایش کارآمدی نظام قضایی کشور با افزایش سرعت دقت و کیفیت و افزایش رضایت مردم از روند کار قوه‌قضاییه و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری راه اندازی شده که نشانی تمامی این مجتمع‌های قضایی در وبسایت مرجع حقوقی عدالت موجود می‌باشد.

شرایط تاسیس مجتمع‌های قضایی، دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته‌های مرتبط با حقوق و حقوق و علوم قضایی که از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی یا سطح دو و بالاتر از حوزه‌های علمیه داشتن حداقل سن ۲۵ سال دارا بودن ۵ سال سابقه کار در زمینه با حوزه قضائی یا حقوقی در این زمینه نکاتی را باید در نظر داشته باشید که پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت‌نام بوده و امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد. برای اینکه به مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر امتیاز تخصصی داده شود، باید شخص صرفاً مربوط به آن شغل و حرفه فعالیت کنند و در نهادهای پژوهشی مرتبط با حقوق یا قوه قضایی فعالیتی داشته باشد.

نحوه رسیدگی به شکایات در مجتمع‌های قضایی دادخواست‌های دعوای‌های حقوقی و خانوادگی و قضایی و ثبت شکایت کیفری و قضایی ثبت پرونده‌های شورای حل اختلاف لایحه و اظهارنامه و ابلاغ‌های الکترونیکی و پیگیری در مورد آخرین وضعیت دادخواست و شکایت و یا پیگیری زمان تشکیل دادگاه از جمله خدماتی می‌باشد که در مجتمع‌های قضایی ارائه می‌شود. زمانی که یک شخص حقیقی یا حقوقی برای طرح شکایت به مجتمع‌های قضایی مراجعه می‌کند بعد از تشکیل پرونده رمز پنج رقمی با عنوان رمز شخصی به وی داده می‌شود که فرد مورد نظر با داشتن این رمز می‌تواند از خلاصه پرونده آگاهی پیدا کند.

برای پیگیری در دعوا‌ها و شکایت‌ها می‌توانید به مجتمع قضایی در تجریش مراجعه کنید و با به‌ کارگیری وکلای تضمین شده مجتمع قضایی تجریش از روند پرونده اطمینان لازم را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *