تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع قضایی مطهری

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

درگیری­های خیابانی یکی از مواردی می­باشد که سبب به وجود آمدن مسئله قضایی می­باشد. در صورتی که نتوانید از فرد آسیب دیده در این دعوا رضایت حاصل فرمایید، برای شما پرونده تشکیل داده می­شود و پرونده شما به دادگاه و یا مجتمع قضایی انتقال داده می­شود. اولین مرجع رسیدگی بعد از دعوا نیروی انتظامی می­باشد. به خصوص اگر جراحی و یا فوریتی داشته باشد، حتماً نیاز است که با فوریت­های نیروی انتظامی تماس حاصل فرمایید و مأموران نیروی انتظامی معمولاً موظف هستند که صورت جلسه را تنظیم کنند و در صورتی که شاهد و یا مدرکی وجود دارد را ثبت کنند. این در صورت جلسه به عنوان یک نوع شهادت مورد استفاده می­باشد و در دادگاه دادسرا و یا مجتمع قضایی مفید می­باشد.

اگر بعد از هر واقعه فوریتی حد امکان شهود لازم در محل را فراهم کنید. مثلاً وقتی که تصادف کردید، شماره تماس زیر و یا شماره پلاک ماشین آن را دریافت کنید و یا در صورتی که حال عمومی خوبی دارید از جزئیات تصادف فیلم و عکس تهیه کنید. این در آینده در دادگاه می­تواند به عنوان سند شما باشد و می­تواند برای اثبات دعوا مدرک مناسبی جهت ارائه به مجتمع قضایی مطهری باشد.

مجتمع قضایی مطهری واقع در خیابان یافت آباد تهران در این زمینه­ها و جرایم مرتکب شده می‌تواند پرونده­هایی را رسیدگی کند و جرایمی که اتفاق می­افتد جهت سهولت به رسیدگی به آن­ها و یا این که در اسرع وقت به این پرونده‌ها رسیدگی شود، نیازمند آن است که در مجتمع قضایی مطهری واقع در خیابان یافت آباد رسیدگی و مراجعه شود.

در صورتی که با فرد مقابل به توافق نرسیدند یا به صورت مذاکره مشکلات و دعوای آن­ها حل شده؛ نیازمند به تشکیل پرونده و یک دعوای قضایی می­باشد. به این دلیل است که عدم توافق را اعلام می‌کند و نیازمند آن است که یک مرجع قضایی و یا مجتمع قضایی مطهری مراجعه کنید تا میان آن­ها داوری شود و مشکل و دعوای آن­ها حل و فصل شود. در مجتمع قضایی و با وجود مرجع قضایی می­توانید مشکل آن­ها به نحو احسن حل کنید.

موارد قضایی به دو صورت حقوقی و کیفری تقسیم می­شود و امور حقوقی معمولاً شامل خانواده امور مالی و ملکی می­باشد و به صورت عمده امور کیفری شامل شرب، خم، خیانت در امانت، سرقت، دیه، قتل عمد و غیره می­باشد.

دادگاه­هایی که در شهرهای بزرگ ایجاد می­شود؛ ساختمان مجزا و اختصاصی برای هر کدام از این جرایم دارا هستند. در شهرهای کوچک معمولاً ساختمان مرکز قضایی شعبات مختلفی دارد که جهت رسیدگی به این امور دایر می‌شود اما مجتمع قضایی مطهری واقع در خیابان یافت آباد به دلیل آنکه در تهران واقع شده و با توجه به آنکه جرایم گسترده­ای در تهران اتفاق افتاده است، به همین سبب تمامی جرایم را در این مجتمع قضایی رسیدگی می­شود.

جهت رسیدگی به جرایم اتفاق افتاده و جهت رسیدگی به پرونده­هایی که در مجتمع قضایی مطهری قرار است رسیدگی شود؛ شما می­توانید از وکلای برتر و باتجربه سایت ما استفاده کنید. جهت کسب مشاوره­های آنلاین و غیر حضوری می­توانید با شماره­های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید و یا آنکه با توجه به آدرسی که در سایت نوشته شده مراجعه کنید و از مشاوره­های حضوری مرکز مشاوره ما به نحو احسن استفاده کنید.

دفاتر خدمات قضایی دفاتری هستند که معمولاً امور ابتدایی قضایی مثل تنظیم شکایت و یا دادخواست و یا تایید سند را انجام می­دهند. دفاتر خدمات الکترونیک صرفاً جهت کاهش مراجعه حضوری و اینکه روند رسیدگی به سرعت انجام شود، فعالیت‌های حقوقی و قضایی را انجام نمی‌دهد و فعالیت­های اولیه رسیدگی به پرونده را انجام می­دهند. پس به جای آنکه به دادگاه مستقیم مراجعه کنید، درخواست شما در دفاتر خدمات قضایی تهیه و ثبت می­شود و به دادگاه و یا مجتمع قضایی مناسب ارسال می‌شود.

در صورتی که موضوع درخواست شما طلاق باشد، به دادگاه خانواده و اگر نیازمند دریافت دیگه هستید؛ به دادگاه­های کیفری مراجعه می­شود و شما می­توانید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید و بعد از آن که درخواست یت شما تنظیم شد و به دادگاه و مجتمع قضایی مناسب ارسال شد؛ روند رسیدگی به پرونده آغاز می‌شود و دادگاه­های زیر می­تواند از عمده‌ترین دادگاه­هایی که پرونده­های حقوقی در آن­ها رسیدگی می­شود. دادگاه­های به شرح زیر دیوان عالی کشور، دادگاه انقلاب، شورای حل اختلاف، دادگاه تجدید نظر، دادگاه­های حقوقی، دادگاه کیفری یک و دادگاه کیفری دو.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *