تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع قضایی مفتح

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

مجتمع قضایی تخصصی در دعوا‌های تجاری و اقتصادی دارد که شامل شعبه‌هایی از دادگاه‌های حقوقی می‌باشد که با پیشنهاد و نظر رئیس حوزه قوه قضائیه و موافقت و تایید رئیس کل دادگستری جهت رسیدگی به دعوای تجاری به شرح زیر دستورالعمل ظرف مدت سه ماه تشکیل می‌شود.

مجتمع‌های قضایی تجارتی شامل واحد اجرای احکام مدنی که مختص دعاوی تجاری و اقتصادی می‌باشد. دادگاه‌های حقوقی بدوی و تجدیدنظر‌های تخصصی. سرپرست مجتمع قضایی اقتصادی. شورای حل اختلاف که در زمینه دعوای تجاری که مواردی مثل صلح و سازش را برطرف می‌کند. اداره ارشاد و برگشت قضایی و امور کارشناسان که رابطه و استعلامات را انجام می‌دهد.

از نظر تعداد دادگاه‌های تجدید نظر جهت رسیدگی به پرونده‌های مجتمع‌های قضایی در مرحله تجدیدنظر و دادخواهی که با تشخیص رئیس کل دادگستری‌های استان مورد نظر تحت مدیریت آن با معاون وی در مجتمع مستقر می‌شود. سرپرستی مجتمع به عهده یکی از معاونین قضایی رئیس کل دادگاه عمومی و انقلاب تهران می‌باشد که بعد از آنچه رئیس کل دادگستری استان موافقت خود را اعلام کرد؛ رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از طرف وی منصوب می‌شود.

پیشنهادی که در زمینه مشخص کردن سیاست‌های پیشگیری و جلوگیری از جرم‌های قضایی که در حوزه اختلافات غذایی و دعاوی تجاری و همچنین اصلاح ساختارها و هنجارها به جهت جلوگیری از بروز اختلال در فعالیت‌های تجاری پیشنهادهایی را ارائه می‌کند؛ سرپرست با همکاری بقیه همکارانی که در مجتمع فعالیت می‌کند و با استفاده از تجربیات و مهارت‌هایی که در طی پرونده‌های مختلف به دست آورده و رسیدگی‌هایی که در زمینه انجام شده است؛ نظرات اساتید دانشگاه و هیات علمی دانشگاه و متخصصانی که در تجارت تجربه دارند، اقداماتی را انجام می‌دهند.

مجتمع قضایی مفتح در شهر زیبا، پایش و ارزیابی عملکرد مجتمع در مفتح در زمینه‌های مختلف و همچنین گزارش‌های جدید را به رئیس کل دادگستری استان مورد نظر و همچنین رئیس حوزه قضایی شهرستان به صورت فصلی و زمانی ارائه می‌کند.

مجتمع قضایی مفتح خلأ هایی را که در قانون به وجود آمده شناسایی و پایش می‌کند. در حوزه‌های دعاوی تجاری و صلاحیت مجتمع و همچنین انجام پیشنهاد لازم به رئیس کل دادگستری جهت رفع آن ارائه می‌کند و در صورت امکان پیشنهادهایی را در ذیل آن ارائه می‌کند.

مجتمع قضایی مفتح رسانه‌ها و پیوست‌هایی را که در این زمینه پیگیری شده را برای اطلاع رسانی در پرونده‌های مهم و قابل بررسی مجتمع توسط روابط عمومی بررسی و پیگیری می‌کند. اما پرونده‌هایی که با موضوعات ماده بند ۱ و ۲ در صلاحیت‌های مجتمع می‌باشد؛ قبل از تشکیل مجتمع تخصصی با سایر مراجع قضایی برگشت داده می‌شود و همچنان در همان مراجع رسیدگی می‌شود و در صورتی که در آن مراجع رسیدگی به آنها انجام نشد، ارجاع داده می‌شود. به مراجع قضایی تا جهت بررسی دوباره به دادگاه مورد نظر ارجاع داده شود.

برای انجام کارشناسی‌های مورد نیاز که با هماهنگی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و همچنین مرکز وکلا مشاوره‌های خانواده قوه قضائیه و دادگستری و همچنین هیئت کارشناسی متخصص که شامل هیات علمی‌های دانشگاه‌های مورد اعتماد می‌باشد، انتخاب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *