تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع ویژه امور اقتصادی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

صلاحیت و موارد رسیدگی مجتمع تخصصی رسیدگی به جرایم قضایی اگر اشخاص مذکور در ماده ۳۰۷ قانون آیین دادرسی مدنی که از مشاوران وزرا بالاترین مقام سازمان­ها، شرکت­ها و نهادها، موسسه­های عمومی غیردولتی مدیران، موسسه سازمان­های خصوصی ادارات و نهادها، موسسه­های غیردولتی، روسای دانشگاه هیئت دانشگاه و مراکز آموزش عالی شهردار، استاندار و سرپرستان هر کدام از این سمت­های گفته شده که بدون رعایت مقام مشخص شده به اتهامات آن­ها در دادسرا و دادگاه­های مجتمع قضایی و جرایم اقتصادی رسیدگی می­شود و پرونده­هایی که مربوط به جرایم اقتصادی می‌باشد. اگر کمتر از نصاب مورد نظر باشد، در این ماده با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و پیشنهاد دادستان مجتمع قضایی امور اقتصادی در این مجتمع بررسی می‌شود. در صورت تعدد جرایم موضوعی ماده و یا ارتکاب آن به صورت سازمان یافته می­باشد که جمع ارزش اموال که موضوع جرایم مرتکب شده می­باشد؛ حاصل آن­ها ملاک رسیدگی در مجتمع می­باشد و جرم سازمان یافته جرمی باشد که با تشکیل گروه و رهبری فردی مرتکب انجام داده است.

جرایمی که بر علیه فعالیت‌های اقتصادی انجام می­شود، این نوع جرایم شرایط خود به چند نوع تقسیم می­شود که یک سری قوانین از طرف دولت جهت تنظیم یا تصدی کردن انواع فعالیت­های اقتصادی وضع می‌شود و موسسه­ها و سازمان­ها و بنگاه­های اقتصادی به جهت ورود به چرخه اقتصادی نیازمندی به رعایت کردن یک سری قوانین و چهارچوب­ها می­باشد. به همین دلیل شما باید این مسئله را در نظر داشته باشید.

جرایم اقتصادی انواع مختلفی دارد. دسته اول از فعالیت‌های اقتصادی به صورت اساسی غیرقانونی و نامشروع می­باشد. مثل شرط بندی و قمار اما دسته دوم جرایم اقتصادی جرایمی هستند که برای تحمیل سود به جهت انجام فعالیت­های اقتصادی که بعد از تاسیس قانونی شرکت­های اقتصادی اتفاق می‌افتد. اما جرایم دسته دوم مثل سوء استفاده از سرمایه­های استفاده شده در سازمان­های اقتصادی و از جمله فعالیت‌هایی که سبب آسیب رساندن به شبکه­های اقتصادی می‌شوند و سوء استفاده از یکسری شبکه‌های و سرمایه­ هایی که به صورت امانت به شرکت‌ها داده شده؛ از جمله اقداماتی که بر علیه کارگران مثل عدم پرداخت دستمزد و بیمه کارگران نقض کردن حقوق مصرف کننده بالا بردن بی­ حساب لوازم و کالاها جرایم زیست محیطی و غیره می­باشد.

هدف از تشکیل مجتمع قضایی چیست؟ مجتع­های قضایی امور اقتصادی بهینه کردن وظیفه قوه قضائیه در مسائل و امور اقتصادی می‌باشد که به سبب آن که پیشگیری از وقوع مفاصل و جرایم اقتصادی حمایت کردن از سرمایه گذار­های سال که جهت توسعه اقتصاد کشور فعالیت می‌کنند. دومین سیاست­های کیفری مناسب و بازدارنده تهیه پیوسته ­های اطلاع رسانی مناسب مبارزه و مقابله با جرایم مفاسد تحقیق رسیدگی صدور حکم اجرای حکم مقررات آیین دادرسی کیفری و مواردی که در تبصره ماده ۵۶۶ ذکر شده است و تمامی دستورالعمل­ها و هدف­های تشکیل مجتمع تخصصی امور اقتصادی می­باشد.

در مجتمع­های تخصصی ازجمله مجتمع تخصصی جرایم اقتصادی که در رسیدگی آن­ها رای هیچکسی پذیرفتنی نیست. مجتمع­های قضایی امور اقتصادی این برتری را دارد که قاضی مسلط به این موضوع می­باشد و چندین پله نسبت به قاضی که ممکن است اطلاعات نداشته باشد و می­تواند در پرونده مفید واقع شود و قاضی که به ماهیت و فلسفه موضوع آگاه است تحقیقاتی که انجام می‌دهد، تخصصی­تر می­باشد و در زمان کوتاه­تری نیست و پرونده رسیدگی می­کند. البته آنچه در این زمینه مهم می­باشد این است که در این مجتمع از وکیل ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی که نسبت به سایر وکلا تخصص بیشتری دارد و مورد استفاده قرار می­گیرد. قاضی این مجتمع وکیل هم باید تخصص ویژه در زمینه جرایم اقتصادی داشته باشد.

وکیل زبده و کاربلد مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی که سابقه زیادی در زمینه پرونده ­های مالی و اقتصادی دارد، می‌تواند به شما در پرونده ­های امور اقتصادی کمک شایانی داشته باشد. جهت اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره ­های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تیم وکلای ما دارای بهترین وکلا و با تجربه­ترین وکلا می­باشد. شما می­توانید با توجه به مسئله حقوقی و قضایی که برای شما اتفاق افتاده به ما اعتماد کنید و در زمینه امور اقتصادی از بهترین وکلای ما استفاده کنید.

حیطه فعالیت مجتمع ویژه جرایم اقتصادی جرایمی که مربوط به فصل ششم قانون بازار بورس و اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تحصیل و به دست آوردن مال از طریق غیر قانونی قاچاق کالا و ارز یکی از جرایمی می­باشد که به صورت غیرقانونی انجام داده می­شود. تصرف غیرقانونی در اموال عمومی دولتی و از بین بردن به صورت غیرقانونی اخلال در نظام اقتصادی و همچنین اخلال در نظام بورس و اوراق بهادار جرایم مالیاتی جرایم گمرکی و جرایمی که در گمرکات اتفاق می‌افتد و برای ترخیص کالا رشته داده می‌شود که این رشوه از جمله جرایم غیر قانونی می‌باشد که حیطه رسیدگی به آن مجتمع جرایم اقتصادی می‌باشد.

پولشویی تعدد و دست درازی ماموران دولتی نسبت به اموال عمومی و گرفتن رشوه در معاملات خارجی و تبانی کردن در معاملات دولتی و مداخله وزرا نمایندگان مجلس و کارمندان در معاملات دولتی و اعمال نفوذ برخلاف حق مقررات قانونی در صورت به دست آوردن مال توسط موجر اختلاس رشوه دادن و رشوه گرفتن در موارد تخصصی امور اقتصادی.

مشاوره‌های حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه روزه و هر ساعت از شبانه روز می­تواند به شما کمک رسانی کند. مشاوره حقوقی حضوری با وکلای تخصصی جرایم اقتصادی عضویت شهروندان در بزرگ­ترین جامعه حقوقی آنلاین و استفاده از تحقیق مشاوره و حق الوکاله این امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی بهترین وکیل به جامعه بعد از تایید هیئت مدیره می­باشد. شما می­توانید به مجتمع حقوقی ما اعتماد کنید و در صورت نیاز از امکانات مشورت­ها و حق الوکاله آنلاین استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *