تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

اخذ تضمینی نامه جهاد برای باغ و ویلا + وکیل تضمینی

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

داشتن یک وکیل امور جهاد کشاورزی به شما کمک می کند تا بتوانید نامه ای دقیق و اصولی به سازمان جهاد کشاورزی برای تغییر کاربری بنویسید. آیا می دانید که در این نامه حتی اگر یک اسم را جا به جا بنویسید، درخواستتان رد می شود و دوباره باید هزینه کنید و درخواست ثبت کنید؟ ما برای جلوگیری از این اتفاقات و ضررهای مالی توصیه می کنیم که با یک دفتر حقوقی به نام موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید و از این طریق نامه مربوطه را بنویسید و ارسال کنید.

مرجع تعیین کننده برای دادن مجوز تغییر کاربری

طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، سازمان جهاد کشاورزی موظف به ارائه مجوز تغییر کاربری به مالکان عزیز می باشد. به این دلیل که سازمان جهاد کشاورزی با در نظر داشتن شرایط کشاورزی و تولیدات، می توانید با در نظر گرفتن صلاح دید اقتصاد ایران، مجوز را برای تغییر کاربری بدهد و یا ندهد. شما در مرحله اول باید یک نامه مبنی بر تقاضا نامه به این سازمان ارسال کنید. سازمان جهاد کشاورزی نامه درخواست شما را بررسی می کند و در صورت موافقت نمودن، برای بررسی به سای سازمان ها مانند سازمان محیط زیست ارسال می کند. این کار باعث می شود تا زمین شما از تمامی جوانب بررسی شده و در نهایت مجوز تعلق بگیرد. در صورتی که می خواهید این روند برایتان سریع تر اتفاق بیفتد باید از یک وکیلی که در این زمینه تجربه دارد، کمک بگیرید. وکیل جهاد کشاورزی از موسسه تهران وکیل قادر است تا به شما کوتاه ترین مسیر را نشان دهد و از این طریق بتوانید نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنید.

مراحل گرفتن نامه جهاد برای تغییر کاربری باغ و ویلا

گرفتن نامه برای ثبت تقاضا در سازمان جهاد کشاورزی کمی پیچیده است و هر کسی نمی تواند این نامه را بنویسید. نامه مربوطه در صورتی که حتی یک غلط هم در آن وجود داشته باشد، رد شده و شما مجبور هستید تا دوباره هزینه کرده و وقت گذاشته تا نامه بعدی را بنویسید. پس به همین دلیل توصیه می کنیم که در ابتدا با یک وکیل مجرب مشورت کرده تا او به شما بگوید که دقیقا در این نامه به چه موضوعاتی اشاره کنید تا بتوانید مجوزتان را بگیرید.

مدارک لازم برای گرفتن مجوز و نامه جهاد کشاورزی

شما برای اینکه بتوانید فرآیند گرفتن مجوز را آغاز کنید، باید نامه ای به سازمان جهاد کشاورزی بفرستید و آن ها بعد از بررسی نامه و موافقت با آن، نسبت به ادامه مراحل به شما اجازه می دهند. اما در صورتی که در این مرحله تقاضای شما رد شود، دیگر نمی توانید برای پیگیری کارهایتان به سازمان های دیگر مانند محیط زیست مراجعه کنید. پس حتما توجه بفرمایید که این مرحله یکی از مهم ترین مرحله های اخذ مجوز می باشد. در مرحله بعدی شما باید از سازمان های مختلفی مانند محیط زیست، راه و شهرسازی و … موافقت نامه هایی را بگیرید. گرفتن این موافقت نامه ها کا دشواری است و شما به تنهایی شاید نتوانید همه آن ها را دنبال کنید. پس بهترین گزینه این است که با یک وکیل از دفتر حقوقی تهران وکیل ارتباط برقرار نمایید.

کدام اراضی می توانند بدون دردسر مجوز تغییر کاربری بگیرند؟

شاید ندانید اما تنها برخی از زمین ها هستند که می توانند مجوز تغییر کاربری بگیرند و باقی زمین ها نمی توانند به سادگی آن را به دست بیاورند و نیازمند استفاده از تجربه وکیلانی هستند که سال ها در این زمینه فعالیت داشتند. زمین هایی که در نزدیکی شهر و شهرها هستند، زمین هایی که در طرح هادی روستا جزو مناطق مسکونی محسوب شدند و زمین هایی که طرح جامع جزو زمین های مسکونی آینده هستند، می توانند به راحتی مجوز بگیرند. اما باید بدانید که 90 درصد افرادی که به دنبال گرفتن حکم تغییر کاربری می باشند، جزو این موارد نبوده و باید بسیار تلاش کنند تا مجوز بگیرند.

وکیل حقوقی جهاد کشاورزی | تهران وکیل

وکیلانی که در دفتر حقوقی تهران وکیل مشغول به فعالیت می باشند، سال های سال است که بر روی موضوعات مربوط به این سازمان کار کرده و با تمامی قوانین آن آشنا می باشند. این آشنایی سبب می شود تا بتوانید با دست پر جلو بروید و درخواستی ثبت کنید که کسی نتواند آن را رد کند. در این حالت می تواند در عرض مدت کوتاهی، مجوزتان را دریافت نمایید.

بهترین موسسه برای اخذ تضمینی نامه جهاد جهت تغییر کاربری زمین های باغی و کشاورزی

دفتر حقوقی تهران وکیل دارای چندین وکیل ماهر و با تجربه در زمینه پرونده های مربوط به سازمان جهاد کشاورزی است و می تواند کار شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. شما می توانید با اعتماد به این وکیلان از صفر تا صد گرفتن مجوز را به آن ها بسپارید و با خیال آسوده با زندگی تان بپردازید. وکلای ما با دانش و روابطی که دارند، می توانند مجوز تغییر کاربری را بگیرند. برای ارتباط بیشتر با دفتر حقوقی تهران وکیل، با ما تماس حاصل بفرمایید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *