تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این نوشتار اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود با جزئیات شرح داده شده است. اگر می خواهید از مشاوره  بهترین وکیل دیوان عدالت اداری  بهره مند شوید، می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید.

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود
اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود
  • اساسنامه
  • دادخواست ابطال اظهارنامه ثبت علامت تجاری (به دلیل شباهت)
  • دادخواست ابطال صورتجلسات شرکت اولی وابطال شرکت دوم
  • دادخواست ابطال صورتجلسات شرکت اولی وابطال شرکت دوم با دستور موقت
  • درخواست حکم ورشکستگی از طرف تاجر
  • درخواست حکم ورشکستگی از طرف دادستان
  • درخواست حکم ورشکستگی از طرف طلبکار
  • دادخواست مطالبه وجه مال التجاره از متصدی حمل و نقل
  • دادخواست مطالبه وجه مال التجاره از متصدی حمل ونقل با تأمین خواسته
  • درخواست تعیین بازرس قانونی برای شرکت سهامی
  • درخواست دستور موقت منع از هر گونه اقدام در شرکت

 

 

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود

شماره ثبت

تاریخ ثبت

باسمه تعالی

شرکت با مسؤولیت محدود

شماره ثبت

تاریخ ثبت

ماده ۱: نام ونوع شرکت : شرکت

با مسؤولیت محدود

ماده ۳: مرکز اصلی شرکت:   خیابان

کوچه پلاک کدپستی

تبصره: هیئت مدیره می تواند مرکز شرکت را به هر کجا که صلاح ومصلحت بداند منتقل و ياشعبی را تأسیس وصورتجلسه را جهت ثبت به اداره ثبت شرکتها تقدیم نماید .

ماده 4: سرمایه شرکت     ریال

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود
اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود

ماده ۵: مدت شرکت : از تاریخ ثبت به مدت نامحدود

ماده ۶: تابعیت شرکت : تابعیت شرکت ایرانی است

ماده ۷: هیچیک از شرکاء حق انتقال سهم الشرکه خود رابه غير ندارند مگر با رضایت و موافقت دارندگان سه چهارم سرمایه شرکت که دارای اکثریت عددی نیز باشند و انتقال سهم الشرکه بعمل نخواهد آمد مگر به موجب سند رسمی

ماده ۸: مجمع عمومی عادی شرکت در ظرف مدت چهار ماده اول هرسال پس از انقضای مالی شرکت تشکیل ولی ممکن است بنابه دعوت هریک از اعضاء هیئت مدیره باشرکاء مجمع عمومی بطور فوق العاده تشکیل گردد.

ماده ۹: دعوت برای تشکیل مجامع عمومی ، توسط هریک از اعضای هیئت مدیره بامدیرعامل وياحدی از شرکاء به وسیله دعوت نامه کتبی یادرج آگهی در یکی از جراید کثیرالانتشار بعمل خواهد آمد، فاصله بین دعوت تاتشکیل مجمع حداقل ده روز و حداکثر 40 روز خواهد بود.

ماده ۱۰: درصورتی که کلیه شرکاء درهریک از جلسات مجامع عمومی حضور یابندرعایت ماده ۹ اساسنامه ضرورت نخواهد داشت.

ماده ۱۱: وظایف مجمع عمومی عادی باعادی بطور فوق العاده

الف – استماع گزارش هیئت مدیره در امور مالی وتصویب تراز و حساب سود و زیان شرکت

 ب – تصویب پیشنهاد سود قابل تقسیم از طرف هیئت مدیره

ج- تعیین خط مشی اینده شرکت و تصویب آن

د- انتخاب هیئت مدیره ودر صورت لزوم بازرس

 ماده ۱۲ – وظایف مجمع عمومی فوق العاده

الف – تغییر اساسنامه بالعان باحذف یک یا چند مواد اساسنامه

 ب – تنظیم اساسنامه جدید با تبدیل نوع شرکت

 ج – افزایش یاتقلیل سرمایه شرکت

د- تصویب ورود شریک باشرکاء جدبد به شرکت

 ماده ۱۳ – تصميمات شرکاء در مجمع عمومی فوق العاده با موافقت دارندگان سه چهارم سرمایه که اکثریت عددی دارند ودر مجمع عمومی طبق دستور ماده ۱۰۶ قانون تجارت معتبر ولازم الاجرا خواهد بود.

ماده 14: هیئت مدیره شرکت مرکب از نفر خواهد بود که در مجمع عمومی عادی باعادی بطور فوق العاده ازبین شرکای وياخارج از انتخاب می شوند.

ماده ۱۵: هیئت مدیره از بین خود یکنفر رابه سمت رئیس هیئت مدیره ویکنفر را به سمت مدیرعامل انتخاب وهمچنین می تواند برای اعضاء خود سمتهای دیگری تعیین نماید .

ماده ۱۶ :       نماینده قانونی و تام الاختیار شرکت بوده و می تواند در کلیه امور مداخله واقدام نماید مخصوصا در موارد زیر امور اداری از هرقبیل ، انجام تشریفات قانونی ، حفظ و تنظیم فهرست دارای شرکت و تنظیم بودجه و تعیین و پرداخت حقوق و انجام و هزینه ها رسیدگی به محاسبات ، پیشنهاد سود قابل تقسیم سالانه ، تهیه آیین نامه های داخلی ، اجرای تصمیات مجامع عمومی ، اداء دیون و وصول مطالبات ، تأسیس شعب ، واگذاری وقبول نمایندگی ، انتخاب و انتصاب واستخدام متخصصین و کارمندان و کارگران ، عقد هرگونه پیمان با شرکتها و بانکها و ادارات و اشخاص خرید وفروش و اجاره اموال منقول و غیر منقول وغیرمنقول و ماشین آلات و بطور کلی وسائل مورد نیاز و همچنین معاملات بنام وحساب شرکت ، مشارکت باسایر شرکتهاو شخصيتها حقیقی و حقوقی استقراض بارهن بابدون رهن وتحصيل اعتبار و وام دادن و وام گرفتن از بانکها واشخاص و شرکتها وباز کردن حسابجاری وثابت در بانکها ، دریافت وجه از حسابهای شرکت ، صدورظهرنویسی و پرداخت بروات واسناد وسفته ها هزينه ها ، مرافعات، چه شرکت مدعی باشد و چه مدعى عليه ، در تمام مراحل باتمام اختیارات از رجوع به دادگاههای صالحه ابتدایی واستیناف و دیوان عالی کشور ، انتخاب وکیل و وکیل در توکیل ، دادن اختبارات لازمه به نامبرده و عزل آن، قطع وفصل دعاوی با صلح و سازش ، اختیارات فوق جنبه محدودیت نداشته و هر تصمصمی راکه هیئت مدیره جهت پیشرفت شرکت اتخاذ نماید معتبر می باشد.

ماده ۱۷: جلسات هیئت مدیره باحضور اکثریت اعضاء رسمیت می یابد و تصمیمات هیئت مدیره با اکثریت آراء معتبراست.

ماده ۱۸: دارندگان حق امضاء درشرکت : دارندگان حق امضاء اوراق واسناد بهادار از قبیل چک – سفته – برات – اسناد تعهدآور قرارداد ها راهیشت مدیره تعیین می کند

ماده ۱۹: هریک از اعضاء هیئت مدیره می تواند تمام یا قسمتی از اختیارات و همچنین حق امضاء خود را به هریک از شرکاء بسری هرمدت که صلاح بداند تفویض نماید و همچنین هیئت مدیره می تواند تمامی یا قسمتی از اختیارات خود را به مدیر عامل تفويض نماید.

ماده ۲۰: سال مالی شرکت از اول فروردین ماه هرسال شروع و به آخر اسفند ماه همان سال خاتمه می یابد به استثنای سال اول که ابتدای آن از تاریخ تاسیس شرکت است

ماده ۲۱ : تقسیم سود – از درآمد شرکت در پایان هر سال مالی هزینه های اداری – حقوقی کارکنان و مدیران و استهلاکات و مالبان سایر عوارض دولتی کسرو پس از وضع صدی ده بابت ذخیره قانونی بقیه که بشود ویزه است به نسبت سهم الشرکه بین شرکا تقسیم خواهد شد

ماده ۲۲: فوت با محوریت هریک از شرکاء باعث انحلال شرکت نخواهد شد و وارث یا وارث شریک معرفی ویاولی معبور می تواند به شرکت خود ادامه دهند. در غیر این صورت بایستی سهم الشرکه خود را پس از انجام تشریفات قانونی دریافت ویابه شریک دیگری منتقل و از شرکت خارج شوند.

ماده ۲۳ : انحلال شرکت – شرکت مطابق ماده ۱۱۶ قانون تجارت منحل خواهد شد.

 ماده ۲۴: در صورتی که مجمع عمومی فوق العاده شرکاء رأی به انحلال شرکت دهد یک نفر از بین شرکاء وياخارج از شرکت به سمت مدیرتصفیه تعیین خواهد شد ، وظایف مدیر تصفیه طبق قانونی تجارت می باشد .

 ماده ۲۵: اختلافات حاصله بین شرکاء شرکت از طریق حکمیت وداوری حل وفصل خواهدشد.

ماده ۲۶: درسایر موضوعاتی که در این اساسنامه قید نشده است مطابق مقررات قانون تجارت ایران و سایر قوانین موضوعه عمل و رفتار خواهد شد.

ماده ۲۷: این اساسنامه در ۲۷ ماده یک تبصره تنظیم وبه امضاء کلیه مؤسسین شرکت به اسامی دیل رسید و تمام صفحات ان امضاء شد.

نام ونام خانوادگی و امضاء شرکاء

 

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود

اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود
اساسنامه شرکت با مسؤولیت محدود

لازم به ذکر است افرادی که به هر دلیل امکان مراجعه به مشاوره حضوری ندارند و یا ساکن شهر به غیر از تهران هستند، می توانند از مشاوره حقوقی از طریق واتساپ استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *